Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-06@16:11:07 GMT

اشک های پرافتخاترین سرمربی فوتبال زنان ایران/عکس

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۳۹۱۷۷

آفتاب‌‌نیوز :

در شرایطی امروز مسابقات هفته پایانی لیگ برتر فوتبال زنان پیگیری شد که سه تیم شهرداری سیرجان، شهرداری بم و سپاهان اصفهان شانس قهرمانی داشتند و در این میان شانس سیرجانی‌ها در دوئل رودررو مقابل سپاهان بیش از سایرین بود.

البته که بمی‌ها هم تا تقابل هفته گذشته مقابل سپاهان شانس پررنگی برای دفاع از عنوان قهرمانی و کسب هشتمین جام خود در ادوار لیگ فوتبال زنان داشتند، اما نبود مرضیه جعفری سرمربی تیم باعث شد تا شیرازه بمی‌ها مقابل سپاهان فرو پاشد و آن‌ها با شکست مقابل این حریف اصفهانی، از جام قهرمانی دور شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جعفری که با هفت قهرمانی در لیگ فوتبال زنان، پرافتخارترین سرمربی ایرانی به شمار می‌رود و خود خالق تیم شهرداری بم بوده و پس از آن‌که اعضای تیمش در زلزله بم از دنیا رفتند، با انگیزه‌ای مضاعف دوباره تیمی جدید ساخت و آن را پرافتخارترین تیم فوتبال زنان ایران کرد، هفته گذشته به دلیل بیماری پسرش نتوانست کنار تیمش باشد و نبود او بمی‌ها را از قهرمانی دور کرد.

آن‌ها امروز و در هفته پایانی در خانه با چهار گل شهرداری بم را در هم کوبیدند اما پیروزی تلخی بود چرا که در بازی همزمان شهرداری سیرجان برد تا قهرمانی از آن دیگر نماینده استان کرمان شود.

مرضیه جعفری پس از پایان بازی امروز با چشمانی اشکبار به میان زمین آمد و با در آغوش کشیدن سمانه چهکندی ستاره تیمش، گریه‌های خود را ادامه داد و سپس به سراغ دیگر بازیکنانش رفت تا عمق ناراحتی بمی‌ها برای از دست رفتن این قهرمانی این‌چنین نمایان شود.

منبع: ورزش سه

منبع: آفتاب

کلیدواژه: مربی زنان فوتبال زنان فوتبال زنان بمی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۳۹۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب سپاهان برای دیدار مقابل استقلال خوزستان؛ هفته بیست و هفتم لیگ برتر

سپاهان و استقلال خوزستان در نقش جهان به مصاف هم می روند.

طرفداری | سپاهان در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ خلیج فارس از ساعت 18:10 پذیرای استقلال خوزستان است.

ترکیب 11 نفره سپاهان برای این دیدار بدین شرح است: 

پیام نیازمند، هادی محمدی، فرشاد احمدزاده، محمد کریمی، رامین رضاییان، سیاوش یزدانی، رضا شکاری، میلاد زکی‌پور، امید نورافکن، شهریار مغانلو و کاوه رضایی

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • ترکیب سپاهان برای دیدار مقابل استقلال خوزستان؛ هفته بیست و هفتم لیگ برتر
  • دو فیلم با یک بلیت: استقلال- ذوب، ربیعی نکونام
  • داداش زاده: سرخپوشان باید مراقب حاشیه‌های سرمربی نساجی باشند
  • ادعای عجیب مورایس درباره لیست تیم ملی فوتبال + جداول
  •  اولین واکنش سرمربی سپاهان به جنجال هوادار منتسب به تیمش در آزادی
  • درخواست استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان
  • بارسا هم در شب قهرمانی رئال جام گرفت!
  • هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال| پرسپولیس مقابل تیم شهر خسته، استقلال میزبان حریف پرنوسان
  • پنجمین قهرمانی متوالی بارسلونا در لیگ زنان اسپانیا؛ شکست ناپذیران جور تیم مردان را می‌کشند
  • ربیع خواه: من از فوتبال شناور پرسپولیس لذت می‌برم/ گل محمدی جزو ۲ سرمربی برتر ایران است