Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، شهرام عظیمی رئیس سازمان لیگ والیبال در ارتباط با برگزاری مسابقات این فصل با وجود مشکلات کرونایی جامعه عنوان کرد: به دلیل شیوع ویروس کرونا لیگ امسال را از اواخر شهریور آغاز کردیم و با لطف و کمک دوستان و شخص رئیس فدراسیون توانستیم فینال مسابقات را که به نام سردار شهید سپهبد سلیمانی نام گذاری شده بود امروز برگزار کنیم و مسابقات را به پایان برسانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد:به گزارش FIVB، فدراسیون والیبال کشورمان فعال‌ترین فدراسیون دنیا در بحث برگزاری مسابقات بوده است که این را مدیون همه دوستان که ما را در راه یاری کردند هستیم و با همه ناملایماتی که ویروس کرونا برای ما ایجاد کرد توانستیم مسابقات خودمان را به بهترین نحو برگزار کنیم.

عظیمی افزود: به هر حال با مدیریت و همفکری با همکارانم در سازمان لیگ توانستیم فینال لیگ را امروز میان فولاد سیرجان و شهرداری ارومیه برگزار کنیم. 

شهرام عظیمی درباره برگزار نشدن مراسم اختتامیه برای فینال لیگ والیبال گفت: شنبه هفته جاری از مدیران و مربیان ۲ تیم فینالیست در محل فدراسیون دعوت به عمل آوردیم و با هم اندیشی که انجام شد تصمیم گرفتیم که به این گونه فینال را برگزار کنیم. البته در سال آینده به امید خدا اختتامیه‌ای در شان ۲ تیم و فدراسیون والیبال برگزار خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید

لیگ برتر والیبال/ برتری قاطع فولاد سیرجان مقابل شهرداری ارومیه

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر والیبال سازمان لیگ والیبال والیبال ایران برگزار کنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۳۹۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای دومین سال پیاپی: فیورنتینا فینالیست لیگ کنفرانس

به گزارش "ورزش سه"، وینچنزو ایتالیانو، سرمربی فیورنتینا، پیش از بازی تیمش برابر کلوب بروژ عنوان کرد که این دیدار از مهم‌ترین بازی‌های فیورنتینا در سال‌های اخیر است و آنها این تقابل را یک بازی «مرگ و زندگی» می‌دانند.

ویدئو: 332257

او درست می‌گفت، بازیکنان فیورنتینا امشب تا لحظات پایانی جنگیدند و توانستند به فینال راه یابند.

بروژ با رویکردی هجومی وارد بازی شد و در چند صحنه دروازه فیورنتینا را تهدید کردند اما در گلزنی ناکام بودند تا اینکه در دقیقه ۲۰ ماکسیم دی کویپر موفق شد دروازه فیورنتینا را باز کند.

در ادامه فیورنتینا برای به‌دست آوردن مجدد برتری چند موقعیت نصفه و نیمه خلق کرد اما مدافعان بروژ به خوبی مقاومت کردند و نیمه اول بدون رخ دادن اتفاق دیگری به پایان رسید.

در نیمه دوم دو تیم چندین بار به دروازه یکدیگر حمله کردند و برای زدن گل برتری فشار آوردند. در دقیقه ۷۵ فیورنتینا روی یک حمله فوق‌العاده در آستانه گلزنی قرار گرفت اما تیر دروازه مانع این اتفاق شد.

پس از حدود ۱۰ دقیقه بالاخره فیورنتینا مزد حملاتش را گرفت و بلتران از روی نقطه پنالتی‌ای که با خطای مچله بر روی انزولا به‌دست آمده بود توانست بازی را مساوی کند.

با این نتیجه فیورنتینا به پیروزی ۴-۳ رسید و برای دومین سال پیاپی به فینال لیگ کنفرانس رسید. آنها فصل گذشته بازی فینال را با نتیجه ۲-۱ به وستهم واگذار کردند.

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی رئال مادرید 2 - بایرن مونیخ 1
  • برای دومین سال پیاپی: فیورنتینا فینالیست لیگ کنفرانس
  • بروخه (۳) ۱-۱ (۴) فیورنتینا؛ ویولا دوباره در فینال لیگ کنفرانس اروپا
  • مراسم اختتامیه کنفرانس بین المللی علوم و فنون هسته‌ای ۲۰۲۴
  • مراسم اختتامیه کنفرانس بین المللی علوم و فنون هسته‌ای ۲۰۲۴ آغاز شد
  • مسابقات تکواندو با نام جام صفوی به میزبانی استان اردبیل برگزار می‌شود
  • اسبقیان: هدف هیئت دولت ممانعت از ورود بانوان به ورزشگاه‌ها نیست/ هیچ مشکلی با تاج نداریم
  • اختتامیه نخستین جشنواره قلب شهر برگزار می‌شود
  • شکست شمشیرباز اول رنکینگ جهانی در فینال مسابقات جایزه بزرگ سئول
  • اختتامیه دومین جشنواره نوجوان و جوان برتر ساوجبلاغ برگزار می‌شود