Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،کشمیری قائم مقام معاون پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فن آوری در این مراسم با تاکید براینکه تغییر نگاه در کارکرد موسسات پژوهشی و دانشگاه‌ها یک اصل اجتناب‌ناپذیر است گفت:تغییر در کارکرد دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی  سبب تبلور صنعت در دانشگاه‌ها می‌شودو با این رویکرد دیگر نباید مدام نگران ارتباط صنعت و دانشگاه باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه مراکز علم و فناوری مانند پارک‌ها و مراکز رشد می‌توانند به رویای کاربردی پژوهش‌های علمی جامه عمل بپوشانند افزود:دانشگاه‌ها زمانی می‌تواننداز کارآفرینی حرف بزنندکه تمام ساختار‌های سخت افزاری و نرم افزاری آن‌ها در خدمت نظام کارآفرینی باشد.

او با اشاره به اینکه دستاورد‌های پژوهشی و فناوری پارک‌های علم و فن آوری استان‌ها قابل تقدیر و خرسندی است گفت:خوشبختانه در سال‌های اخیر شرکت‌های دانش بنیان در این پارک‌ها به خوبی نقش مهم خود را ایفا کرده اندو با تبدیل دانش به ثروت عقب ماندگی‌ها را جبران کرده و تلاش بیش از پیش همچنان ضروری است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علم وفناوری صنعت کارآفرینی واشتغال دانشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۳۹۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از برترین‌های مسابقه بازیافت زباله در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ شهردار همدان در این مراسم گفت: از سوم تا نهم اردیبهشت هفته زمین پاک با شعار مشارکت مردم در برابر پلاستیک نام گذاری شده است و به همین منظور مسابقه فرهنگی و هنری را برای گروه‌های دانش آموزی درباره دست سازه‌ها و نقاشی با موضوع بازیافت برگزار کردیم.

مسعود حسینی افزود: ساخت روگذر‌ها در همدان نقش مهمی در کاهش ترافیک و سلامت هوا داشته است و از سوی دیگر اجرای آبیاری بارانی و قطره‌ای در ۵۱ درصد فضا‌های سبز شهرداری کمک زیادی به کاهش مصرف منابع کرده است.

او همچنین گفت: برای داشتن زمینی پاک و حفظ محیط زیست شهرداری همدان ساخت دو بوستان اکباتان و منطقه حیدره به مساحت ۴۸ هکتار، ایستگاه دوم سنجش هوا و تعویض اتوبوس‌های فرسوده را در برنامه دارد.

دیگر خبرها

  • وزیر راه و شهرسازی به آذربایجان شرقی سفر می کند
  • آئین تجلیل از، برترین‌های المپیاد‌های علمی دانش آموزی در بابل
  • تجلیل از فعالان و سفیران سلامت دانش آموزی آذربایجان غربی
  • اعلام حمایت طلاب حوزه علمیه خواهران استان آذربایجان شرقی از طرح نور فراجا
  • تجلیل از برترین های مسابقه بازیافت زباله در همدان
  • تجلیل از برترین‌های مسابقه بازیافت زباله در همدان
  • طهرانچی: ۸۰۰ زمینه پژوهشی در حوزه مهدویت احصا شد
  • دکتر طهرانچی: ۸۰۰ زمینه پژوهشی در حوزه مهدویت احصا شد
  • تجلیل از رئیس دادگاه بخش سراجو در مراغه
  • تشکیل کنسرسیوم مراکز علمی و پژوهشی در حوزه محیط‌زیست آذر بایجان غربی