Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@15:19:33 GMT

۲۷ بازیکن در فهرست اولیه تیم ملی والیبال ایران

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۳۹۷۲۳

۲۷ بازیکن در فهرست اولیه تیم ملی والیبال ایران

به گزارش ایرنا، تیم ملی والیبال ایران در سال ۲۰۲۱ باید در لیگ ملت‌های والیبال، المپیک توکیو و قهرمانی آسیا به میدان برود. پیش از این اعلام شده بود که اردوی تیم ملی قرار است از هفتم فروردین آغاز شود تا بازیکنان شاغل در باشگاه‌های ایرانی، تمرینات خود را شروع کنند.

امیر خوش‌خبر سرپرست تیم ملی والیبال ایران امروز و پس از پایان این فصل لیگ برتر اعلام کرد که ولادیمیر آلکنو ۲۷ بازیکن را به عنوان فهرست اولیه نفراتی که باید به اردو دعوت شوند معرفی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فهرست شامل بازیکنان شاغل در لیگ ایران و باشگاه‌های خارجی است. البته لژیونرها تا چند هفته دیگر و اتمام مسابقات باشگاهی خود نمی‌توانند به اردوی تیم ملی ملحق شوند.

البته به گفته خوش‌خبر و با توجه به تغییر تاریخ آغاز لیگ ملت‌ها، امکان دارد زمان اردوها نیز تغییراتی داشته باشد.

خوش‌خبر اظهار داشت که امشب با توماس توتولو دستیار ایتالیایی آلکنو گفت و گو می‌کند و در صورت تائید نهایی او، فردا لیست اولیه تیم ملی و زمان آغاز اردوها اعلام می‌شود.

لیگ ملت‌های والیبال از ۷ خرداد تا ۶ تیر به صورت متمرکز در شهر ریمینی ایتالیا برگزار می‌شود.

برچسب‌ها ولادیمیر آلکنو امیر خوش خبر لیگ ملت‌های والیبال تیم ملی والیبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ولادیمیر آلکنو امیر خوش خبر لیگ ملت های والیبال ولادیمیر آلکنو امیر خوش خبر لیگ ملت های والیبال تیم ملی والیبال اخبار کنکور تیم ملی والیبال تیم ملی لیگ ملت خوش خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۳۹۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی اصغر مجرد لیگ ملت‌های والیبال را از دست داد

علی اصغر مجرد نمی تواند در رقابت های لیگ ملت های والیبال شرکت کند.

طرفداری | علی اصغر مجرد با تایید کادر پزشکی تیم ملی والیبال ایران به دلیل آسیب دیدگی لیگ ملت‌ها را از دست داد.

به نقل از سایت فدراسیون والیبال، تمرینات تیم ملی والیبال ایران برای حضور شایسته در لیگ ملت‌ها 2024 از نیمه فروردین آغاز شده است.

علی‌اصغر مجرد یکی از بازیکنان حاضر در لیست اولیه مائوریسیو موتا پائز سرمربی تیم ملی والیبال ایران به شمار می‌آمد. مدافع میانی تیم ملی والیبال ایران در زمان مقرر و پس از پایان کارش در لیگ رومانی خود را به کادر فنی تیم ملی معرفی کرد.

مجرد که در اواخر لیگ رومانی دچار آسیب دیدگی شده بود، پس از بازگشت به تهران، بلافاصله با حضور در کمپ تیم‌های ملی والیبال ازسوی پزشک و فیزیوتراپ تیم ملی مورد معاینه قرار گرفت و در جلسه‌ای با پائز و دکتر مرادی، پس ارائه گزارش پزشکی مقرر شد این بازیکن با توجه به اولویت سلامت جسمانی‌اش، تیم ملی را در لیگ ملت‌ها همراهی نکند و در طول مدت زمان برگزاری این رقابت‌ها زیر نظر کادر پزشکی فدراسیون و تیم‌های ملی به درمان مصدومیت و تمرینات خود بپردازد تا بتواند تیم ملی را در تورنمنت‌های آینده همراهی کند.

ششمین دوره لیگ ملت‌ها از روز سه‌شنبه یکم خردادماه 1403 در کشورهای برزیل و ترکیه آغاز می‌شود و دهم تیرماه سال جاری با معرفی تیم‌های برتر گروه مردان به پایان می‌رسد.

این مسابقات آخرین سکوی کسب سهمیه بازی‌های المپیک پاریس برای تیم ملی والیبال کشورمان و دیگر کشورهای بازمانده از این رقابت‌ها است که در پایان مرحله مقدماتی بر اساس رنکینگ تیم‌ها، پنج تیم جواز حضور در بازی‌های المپیک سال 2024 را کسب خواهند کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

مجری آرسنالی خطاب به سرمربی منچستریونایتد: حالا آرامبخش بخور! سوپرگل شهاب زاهدی در جی لیگ چطور به ثمر رسید؟ (فیلم) اریک تن باخت؛ رکورد بیشترین شکست منچستریونایتد شکسته شد خشم اسطوره منچستریونایتد: شب بخیر!

دیگر خبرها

  • علی اصغر مجرد لیگ ملت‌های والیبال را از دست داد
  • ادامه تمرینات تیم ملی والیبال با ۱۸ بازیکن
  • آخرین وضعیت اردوی تیم ملی والیبال/ یک بازیکن مصدوم شد
  • پائز 18 بازیکن را به تیم ملی والیبال دعوت کرد؛ ترکیبی از ستاره‌ها و چهره‌های جوان
  • فهرست «ایران متحد» برای انتخابات دور دوم مجلس منتشر شد
  • فهرست انتخاباتی «جبهه ایران اسلامی» اعلام شد
  • یک ایرانی در لیگ کره شاگرد پائز شد!
  • فلسطین کرونیکل: پاتریوت آمریکا در برابر بالستیک ایرانی به هیچ کاری نیامد | ادعای اولیه چگونه نقش بر آب شد؟
  • دردسر بزرگ لوزانو در تیم ملی والیبال اوکراین
  • پائز در لیگ کره جنوبی یک بازیکن ایرانی دارد!