Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان اورژانس کشور با اشاره به آخرین آمار مصدومان حادثه چهارشنبه سوری از فوت یک مصدوم در استان مرکزی خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران پویا؛ دکتر پیرحسین کولیوند با حضور در بیمارستان شهید مطهری تهران درباره آخرین آمار مصدومان حادثه چهارشنبه سوری اظهار داشت: از صبح امروز تاکنون ٢ ٨ نفر بر اثر حوادث مربوط به چهارشنبه آخر سال دچار مصدومیت شدند؛ از این تعداد ٨٣ نفر دچار سوختگى، ٥٦ نفر دچار آسیب چشمى و ٢٢ نفر نیز دچار قطع عضو و ٥٧ نفر نیز در مراکز درمانى بسترى شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: متأسفانه یک نفر نیز در استان مرکزى درپى حوادث مربوط به چهارشنبه آخر سال جان باخت.

کولیوند تصریح کرد: بیشترین آمار مصدومان مربوط به تهران، البرز و استان مرکزی و کمترین آمار مصدومان حوادث چهارشنبه آخر سال، مربوط به استان یزد است.

رئیس سازمان اورژانس کشور تأکید کرد: والدین از فرزندان خود مراقبت کنند؛ بیشترین گروه‌ سنی که تاکنون دچار مصدومیت شده‌اند، افراد 6 تا 30 ساله هستند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: چهارشنبه سوری اورژانس چهارشنبه سوری اورژانس آمار مصدومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۳۹۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی اتوبوس در موته ۱۱ مصدوم داشت

عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: حادثه واژگونی اتوبوس ساعت ۵ و ۱۹ دقیقه به مرکز فرماندهی عملیات اورژانس استان اصفهان گزارش شده است.

وی با بیان اینکه این حادثه در موته قبل از سه راهی لایبید گزارش شده است، تصریح کرد: ۳ واحد امدادی اورژانس ۱۱۵ و ۲ کد هلال احمر برای این حادثه اعزام شده است.

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان با اشاره به مصدومیت ۱۱ نفر شامل ۹ مرد ۲۲ تا ۸۹ سال و۲ زن ۲۰ و ۶۳ سال در این حادثه ابراز کرد: مصدومان به بیمارستان‌های امام حسین گلپایگان و حضرت محمد میمه منتقل شدند.

کد خبر 6087206

دیگر خبرها

  • رفع نقاط حادثه خیز ارزان تر است یا هزینه درمان مصدومان؟
  • همه اختیار‌ها را به رئیس کل بانک مرکزی دادیم؛ اما هنوز در سیاست‌ ارزی دچار مشکل هستیم/ جلسه سومی وجود ندارد؛ تا یکشنبه برای دریافت برنامه ارزی منتظر می‌مانیم
  • آمار نهایی فوتی‌ها و مصدومان تصادفات در نوروز ۱۴۰۳ اعلام شد
  • واژگونی اتوبوس در موته ۱۱ مصدوم داشت
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومان حوادث ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳
  • کاهش آمار مجروحان و مصدومان حوادث در طرح سلامت نوروزی
  • آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومان تصادفات جاده‌ای
  • نماینده اردبیل: معلوم نیست بانک مرکزی چه کار می‌کند!