Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- استاندار قزوین گفت: برای افزایش میزان حضور داوطلبان و مشارکت اجتماعی در انتخابات دوره شوراهای اسلامی شهر قزوین مقرر شده که مهلت ثبت نام را تمدید کنیم تا زمینه مشارکت همه سلایق و گروه‌ها در انتخابات مهیا شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، هدایت‌الله جمالی‌پور در آخرین جلسه شورای اداری استان قزوین در سال 1399 که عصر امروز در سالن اجتماعات شهید امامی استانداری قزوین برگزار شد، اظهار داشت: برای افزایش میزان حضور داوطلبان و مشارکت اجتماعی در انتخابات دوره شوراهای اسلامی شهر قزوین مقرر شده که مهلت ثبت نام را تمدید کنیم تا زمینه مشارکت همه سلایق و گروه‌ها در انتخابات مهیا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به آرامش مثال‌زدنی قزوینی‌ها در آبان‌ماه 1398 اضافه کرد: این آرامش در نتیجه همدلی بین مردم و مسئولان رخ داد و در سال آینده هم که سال انتخابات مهم ریاست‌جمهوری است، باید میزان این همدلی را افزایش دهیم و به همین خاطر همه مدیران باید در جهت تعمیق این همدلی و آرامش بیشتر حرکت کنند.

تعطیلی مدیران در نوروز ممنوع

رئیس شورای تامین استان قزوین در ادامه بر ممنوعیت تعطیلی مدیران از روزهای 5 فروردین به بعد تاکید کرد و گفت: هیچ مدیری حق ندارد به جز تعطیلات رسمی قانونی تعطیل باشد و در صورتی هم که از استان قزوین خارج شود، باید برای خود قائم‌مقام تعیین کند.

وی با بیان اینکه استان قزوین در نوروز با 2 بحران احتمالی سیل و کرونای جهش‌یافته دست‌وپنجه نرم خواهد کرد، افزود: با توجه به بارندگی و بارش‌های سنگین و سیل‌آسا در ابتدای فروردین‌ماه و شیوع رو به گسترش کرونای انگلیسی همه مدیران اجرایی استان باید برای تشکیل ستاد بحران حضور داشته باشند تا بتوانند تصمیم درست و میدانی بگیرند.

استاندار قزوین همچنین با اشاره به برگزاری دوره ششم اجلاس سراسری نماز استان در سال 1400 گفت: در سال آینده باید تلاش کنیم تا اقامه نماز در تمامی محیط‌های اداری، آموزشی و تجاری به نحو احسن و خداپسندانه صورت گیرد و در این حوزه هم باید آموزش و پرورش را برای اقامه هر چه بهتر و شکوهمندتر این فریضه یاری کنند.

جمالی‌پور ادامه داد: هر جا نماز بیشتر باشد، آسیب‌های اجتماعی ما کمتر است و در هر موقعیت و فضایی از نماز غفلت کنیم، معضلات اجتماعی ما از همان ناحیه رخنه کرده و به ما آسیب خواهند زد.

معاون استاندار قزوین: یکی از شروط برگزاری انتخاباتی پرشور مدیریت بحران کرونا استاستاندار قزوین: زمینه حضور همه سلایق در انتخابات شوراهای شهر و روستا فراهم شودنیروهای نظارتی انتخابات شوراهای قزوین دور از جناح‌بازی انتخاب شوند ‌

صدای اذان در شمال قزوین شنیده نمی‌شود

رئیس ستاد اقامه نماز استان قزوین هم در ادامه جلسه شورای اداری استان با تاکید بر لزوم برگزاری شکوهمندانه اجلاس ششم سراسری نماز در استان گفت: متاسفانه 232 مدرسه استان نمازخانه ندارند که آموزش و پرورش این کمبود را رفع کند.

حجت‌الاسلام سیدقریش موسوی با انتقاد از اختلاف طبقاتی به ‌وجود آمده میان اهالی شمال و جنوب شهر قزوین گفت:‌ در حالی که در محلات قدیمی و تاریخی قزوین در هر محله 2 مسجد داریم، در نواحی شمالی شهر قزوین از جمله محلات پونک، سرتک و ملاصدرا خبری از مسجد و فرهنگ مسجد رفتن نیست که جای تاسف دارد.

وی اضافه کرد: با این همه برج‌سازی انجام‌شده در شمال شهر قزوین خبری از مسجد نیست که این کار سبب کاهش اعتقادات و باورهای دینی میان شمال‌نشینان شهر قزوین شده است. ضمن اینکه در این نقاط شمالی صدای اذانی شنیده نمی‌شود.

موسوی با اشاره به عملکرد ضعیف دستگاه‌های اجرایی در حوزه برپایی نماز ادامه داد: در بین دستگاه‌های دولتی قزوین 37 دستگاه و سازمان در حوزه اقامه نماز عملکرد مناسبی داشته‌اند و بقیه نهادهای ما در این زمینه موفق نبوده‌اند که باید هر چه زودتر عملکرد خود را اصلاح کرده و نمازخانه‌هایشان را رونق بخشند.

انتهای پیام/ش

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انتخابات شورای شهر انتخابات شورای اسلامی قزوین استانداری قزوین انتخابات شورای شهر انتخابات شورای اسلامی قزوین استانداری قزوین استان قزوین شهر قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۳۹۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عفاف و حجاب حافظ زندگی انسان‌ها است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه گفت: عفاف و حجاب هم مانع فساد در جامعه و هم حافظ زندگی انسان است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، حجت الاسلام سیدمهدی قریشی امروز _پنج‌شنبه سیزدهم اردیبهشت_ در جلسه اخلاق مدیران اجرایی آذربایجان‌غربی اظهار کرد: شعار سال که از طرف مقام معظم رهبری تعیین می شود در واقع شعار و دستور معظم له برای دولت مردان و مدیران اجرایی است و تمامی عزیزان باید در راستای عملیاتی کردن منویات معظم له تلاش بکنند و از هیچ کوشش غافل نشوند.

وی افزود: تمامی مدیران اجرایی در حوزه مدیریت خود مخصوصاً مدیران ادارات و نهادهایی که با مسئله تولید در ارتباط هستند، باید تلاش خود را بکنند چرا که اگر قصوری از ما سر بزند، در مرحله اول در برابر مردم و در مرحله دوم در برابر خداوند تبارک و تعالی باید پاسخگو باشیم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه با اشاره به اینکه مسئله حجاب و عفاف یک مسئله شرعی و قانونی است، گفت: امروز هرکس باید وظیفه خود را در قبال عفاف و حجاب انجام دهد و مدیران اجرایی نیز از این مسئله استثنا نیستند.

قریشی ادامه داد: عفاف و حجاب یک مسئله شوخی بردار نیست و ما نمی توانیم این مسئله را سهل بگیریم، انتظار است مدیران در سازمان ها و ادارات به معنای واقعی به عفاف و حجاب اهمیت بدهند و این مسئله را به طور دنبال کنند.

وی تصریح کرد: خداوند کریم در قرآن کریم مکرراً به مسئله عفاف و حجاب تاکید می کند.

قریشی با بیان اینکه عفاف و حجاب هم مانع فساد در جامعه و هم حافظ زندگی انسان است، عنوان کرد: امروز نگوییم که مسئله حجاب به ما ارتباطی ندارد. جامعه اسلامی مانند یک کشتی است که اگر اختلالی در آن ایجاد شود، همه غرق خواهند شد.

وی در بخش دیگری از بیانات خود از مدیران خواست به اقامه نماز جماعت اول وقت در ادارات اهتمام ویژه داشته باشند و افزود: بسیار شفاف و صریح عرض می کنم، مدیری که در طول سال در نماز جماعت اداره شرکت نمی کند در روز قیامت پاسخگو نخواهند بود.

امام جمعه ارومیه خاطرنشان کرد: بنده اطلاع دارم برخی از مدیران حتی یک روز هم در نماز جماعت حضور ندارند که اصلاً قابل قبول نیست. مدیران هم باید خودشان در نماز جماعات ادارات شرکت کنند و هم کارمندان خود را ترغیب کنند.

کد خبر 750105

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت تکمیل اظهار نامه مالیاتی
  • پیشنهاد رسمی تمدید به ستاره رئال رسید
  • مهلت ارسال اثر به رویداد جوانی جمعیت در سمنان تمدید شد
  • عفاف و حجاب حافظ زندگی انسان‌ها است
  • تمدید مهلت اصلاح و تکمیل اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده
  • تمدید مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی
  • اطلاعیه شماره یک ستاد انتخابات کشور / مهلت تبلیغات کاندیداهای مجلس اعلام شد
  • تمدید مهلت ثبت‌نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور
  • مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاه های کتابخوانی تمدید شد
  • مهلت ثبت نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور تمدید شد