Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حوادث ناشی از چهارشنبه سوری در استان اصفهان طی یک هفته اخیر آغاز شده که به گفته مسئولان خوشبختانه تاکنون خسارت جدی جانی در این زمینه در استان نداشته‌ایم.

افزایش ۴۶ درصدی کشفیات مواد محترقه در اصفهان

جانشین انتظامی استان اصفهان در این ارتباط در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه خوشبختانه تاکنون حادثه جدی در چهارشنبه سوی امسال نداشته‌ایم، گفت: در این زمینه باید توجه داشت که میزان کشفیات مواد محترقه در استان در سال جاری نسبت به سال گذشته ۴۶ درصد افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ محمدرضا هاشمی فر تصریح کرد: نیروهای پلیس راهور و نیروهای بسیج تمهیدات ترافیکی را در شهر اصفهان مدیریت می‌کنند.

مراجعه ۵ مصدوم به بیمارستان امام موسی کاظم (ع) از روز گذشته تاکنون

رئیس بیمارستان امام موسی کاظم (ع) در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در خصوص آخرین وضعیت مراجعات ناشی از سوختگی حوادث چهارشنبه سوری امسال به بیمارستان امام موسی کاظم (ع) اصفهان اظهار داشت: تاکنون پنج نفر در این خصوص به این بیمارستان مراجعه کرده‌اند.

سعید کریمی ادامه داد: سوختگی این افراد اکثراً ۱۵ درصد بوده اما عمق آن سوختگی درجه دو و سه بوده است.

رئیس بیمارستان امام موسی کاظم (ع) اصفهان با بیان اینکه همه این مصدومان به دلیل استفاده از ترقه دچار سوختگی شدند، گفت: گروه سنی مصدومان ۱۰ تا ۲۴ سال بوده است.

انفجار ترقه در ساختمان نیمه کاره خیابان شریف غربی

سخنگوی آتش‌نشانی و خدمانت ایمنی شهرداری اصفهان در این زمینه در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از حادثه انفجار مواد محترقه در خیابان شریف غربی و دستگیری دو نفر در این حادثه خبر داد و گفت: در ساعت ۱۸:۴ دقیقه در تماس تلفنی شهروندان مبنی بر شنیدن صدای انفجار در یک ساختمان نیمه کاره در خیابان شریف غربی بلافاصله اکیپ آتش‌نشانان از ایستگاه شماره ۲۱ به محل اعزام شدند.

فرهاد کاوه آهنگران افزود: این انفجار در اثر ساخت مواد محترقه رخ داد و ۲ نفر در این رابطه توسط نیروی انتظامی دستگیر شدند و باقی مانده مواد محترقه تحویل نیروی انتظامی شد. این حادثه مصدوم نداشت.

سه حادثه ویژه انفجار ترقه و ۴ مصدوم

همچنین رئیس مرکز اورژانس استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به وقوع سه حادثه ویژه در اصفهان از عصر امروز تاکنون گفت: حادثه انفجار در فولادشهر محله سی چهار پارک هشت بهشت ساعت ۱۸ و ۳۹ دقیقه به مرکز اورژانس استان اصفهان گزارش شده است.

غفور راستین ادامه داد: در این حادثه آقای ۱۶ ساله دچار سوختگی چهار درصد سطحی در قسمت فمور راست شد که به دلیل عدم رضایت به مراکز درمانی منتقل نشد.

وی با بیان اینکه حادثه دوم در اصفهان خیابان جی رخ داده است، اضافه کرد: این حادثه ساعت ۱۸ و ۵۶ دقیقه به مرکز اورژانس استان اصفهان گزارش شده است.

رئیس مرکز اورژانس استان اصفهان تصریح کرد: برای این حادثه نیز یک کد اورژانس اعزام شد و خانم ۴۶ ساله به بیمارستان فارابی اصفهان منتقل شد.

وی همچنین به انفجار ترقه در خمینی شهر خیابان صهری اشاره کرد و گفت: برای این حادثه نیز یک کد اورژانس اعزام شد.

راستین ادامه داد: در این حادثه دو مرد ۱۸ ساله مصدوم و دچار سوختگی‌های متعدد و مولتیپل تروما در دست، پا و سر و گردن شدند که به بیمارستان ۹ دی منظریه منتقل شدند.

کد خبر 5171454

منبع: مهر

کلیدواژه: حوادث چهارشنبه سوری نجات مصدومان فرماندهی نیروی انتظامی اصفهان غفور راستین اورژانس سوختگی ویروس کرونا کرمانشاه انتخابات 1400 آمار کرونا انتخابات شورای شهر و روستا بوشهر خطبه های نماز جمعه شیوع کرونا گرگان حوادث چهارشنبه سوری اردبیل بارش برف شیراز انتخابات شوراي شهر مرکز اورژانس استان اصفهان بیمارستان امام موسی کاظم گفت وگو با خبرنگار مهر مواد محترقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۳۹۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنایت مرد نقاش | او همسر و پسر ۱۱ ساله خود را آتش زد!

همشهری آنلاین: این حادثه دردناک اوایل فروردین ماه اتفاق افتاد. روز حادثه ساکنانی ساختمانی در یکی از محله‌های پایتخت صدای دعوا و مشاجره مرد نقاش و همسرش را از خانه آنها شنیدند. دقایقی بعد آنها متوجه آتش سوزی و دود از خانه این زوج شدند و پلیس و آتش نشانی را خبر کردند. وقتی آتش‌نشان به محل حادثه رسیدند، شعله‌های آتش خانه مرد نقاش را در برگرفته بود.

آتش‌نشانان حریق را مهار کردند، اما در جریان این حادثه مرد نقاش، همسر ۴۱ساله و پسربچه ۱۱ساله‌اش دچار سوختگی شده بودند که همگی به بیمارستان انتقال یافتند. شدت سوختگی زن ۴۱ ساله به حدی بود که او همان روز جانش را از دست داد، اما پسر ۱۱ ساله وی و همسرش زنده بودند که در بیمارستان تحت درمان قرار گرفتند. دو روز بعد، اما پسر ۱۱ساله هم به دلیل شدت سوختگی جان باخت و به این ترتیب شمار قربانیان این حادثه به دو نفر رسید. از همان زمان و با شروع تحقیقات پلیسی معلوم شد که عامل این آتش افروزی، پدر خانواده بوده است.

وی پس از مرخص شدن از بیمارستان بازداشت شد و در بازجویی‌ها درباره انگیزه‌اش از این جنایت هولناک گفت: من با همسر و پسرم اختلافات زیادی داشتیم و مدام بحثمان می‌شد. کار من نقاشی ساختمان است و روز حادثه می‌خواستم به ساختمانی برای کار بروم. از پسرم خواستم تا همراهم بیاید، اما او مخالفت کرد. من هم به شدت عصبانی شدم و بعد از کمی مشاجره با ریختن بنزین روی خودم، تهدید کردم که خودسوزی می‌کنم. اما پسرم برایش اهمیتی نداشت و با لحن تندی جوابم را داد که خشمم را بیشتر کرد. از شدت ناراحتی روی پسرم هم بنزیم ریختم و فندک را کشیدم.

وی ادامه داد: در این بین همسرم به کمک پسرمان آمد، اما خودش هم در این آتش سوخت. وی ادامه داد: من خیلی پشیمانم و اصلا قصد گرفتن جان همسر و فرزندم را نداشتم. همه چیز در یک لحظه و به دلیل عدم کنترل خشمم رخ داد.

این متهم با قرار قانونی و برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار ماموران ادراه دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است.

tags # اخبار حوادث سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • انفجار گاز در بستان‌آباد ۶ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • ۴ مصدوم در اثر انفجار در پارک پرواز تبریز
  • انفجار گاز فاضلاب در پارک پرواز تبریز چهار مصدوم به جا گذاشت
  • ۹ مصدوم درپی تصادف ۲ پراید در جاده کلات مشهد
  • چهار فوتی در دو حادثه رانندگی در محور‌های خوزستان
  • جنایت مرد نقاش | او همسر و پسر ۱۱ ساله خود را آتش زد!
  • انفجار منزل مسکونی در قم یک مصدوم داشت
  • آتش سوزی و انفجار گاز در نیشابور یک فوتی و یک مصدوم بر جای گذاشت
  • یک فوتی و یک مصدوم بر اثر انفجار گاز در نیشابور
  • وقوع انفجار گاز در نیشابور با یک کشته و یک مصدوم