Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ محمدرضا ایران نژاد فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان گفت: ماموران کلانتری ۱۱ شهرستان سیرجان بر اساس گزارشات مردمی از پارک یک دستگاه وانت پیکان بلاصاحب در یک نقطه شهر مطلع و برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

او افزود: ماموران با حضور نامحسوس در محل اعلام شده متوجه شدند یک نفر در حال باز کردن قطعات این وانت پیکان است که با دستگیری این فرد و انجام استعلامات بعدی مشخص شد خود این خودرو نیز سرقتی است و در این مکان رها شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان تصریح کرد: خوشبختانه در سایه احساس مسئولیت و گزارش به موقع مردم به پلیس این خودرو که ۲۴ ساعت قبل در یکی از خیابان‌های شهر سرقت شده بود کشف و سارق دیگری نیز که قصد سرقت قطعات آن را داشت نیز دستگیر شد.

شلیک پلیس و پایان فرار سارق پراید

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان گفت: با شلیک ماموران کلانتری ۲۴ شهر کرمان سارق یک دستگاه خودرو پراید در کمتر از ۵ ساعت پس از سرقت دستگیر و خودرو کشف شد.

سرهنگ مهدی پورامینایی اظهارداشت: ماموران کلانتری ۲۴ شهر کرمان هنگام گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو سواری پراید مشکوک شده که پس از استعلام از سوابق خودرو مشخص شد که طی ۵ ساعت گذشته در یکی از محلات شهر کرمان به سرقت رفته است.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان بیان کرد: راننده خودرو با دیدن پلیس اقدام به فرار کرد که پس از یک تعقیب و مراقبت در نهایت با شلیک پلیس با توجه به قانون بکارگیری سلاح، خودرو متوقف و راننده آن تسلیم قانون شد.

وی ادامه داد: با دلالت متهم به مقر پلیس و در مواجهه با مستندات قانونی، به سرقت یک دستگاه خودرو پراید و ۵ فقره سرقت ساختمان‌های در حال ساخت در شهر کرمان اعتراف کرد.

سرهنگ پورامینایی با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضائی بیان کرد: با تجهیز خودرو خود به سامانه ردیاب می‌توان از قابلیت‌های ردیابی آنلاین، کنترل خودرو از راه دور، هشدار روشن شدن خودرو، بازبینی مسیر‌ها و توقفگاه ها، هشدار سرعت غیرمجاز و برخی امکانات ردیابی دیگر بهره‌مند شد که شهروندان کرمانی می‌توانند با مراجعه به مقر‌های انتظامی نزدیک محل سکونت خود با دریافت معرفی نامه از تخفیفات خدمات شرکت‌های معتبر در این زمینه استفاده کنند.

احتکار لوله‌های گاز در سیرجان

فرمانده انتظامی سیرجان از کشف لوله‌های گاز احتکاری به مبلغ ۸۰۰ میلیون ریال و دستگیری یک متهم در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمدرضا ایران نژاد گفت: ماموران پلیس آگاهی این شهرستان در پی کسب خبری مبنی بر احتکار تعداد زیادی لوله گاز در انباری در حاشیه شهر، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران در معیت نماینده اداره صمت به محل مورد نظر اعزام و دربازدید از انبار یک هزار و ۸۸۶ عدد لوله گاز را کشف و حسب دستور مقام قضائی انبار مذکور را پلمپ کردند.

فرمانده انتظامی سیرجان با اشاره به دستگیری یک متهم بیان داشت: ارزش لوله‌های احتکار شده بنا به نظر کارشناسان مربوطه ۸۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

سرهنگ ایران نژاد  گفت: پلیس با تمام توان با اخلالگران اقتصادی و پدیده زیانبار قاچاق و احتکار کالا‌های اساسی و ارزاق عمومی مردم مبارزه می‌کند.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سرقت خودرو کالاهای اساسی انتظامی شهرستان فرمانده انتظامی شهر کرمان یک دستگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۳۹۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مهدی نظریه صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت تجهیزات مخابراتی در سطح شهرستان دیر، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار، کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقات میدانی و به کارگیری شیوه و شگردهای پلیسی، یک نفر سارق را با هویت معلوم شناسایی و در یک عملیات منسجم دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی دیر با بیان اینکه متهم در تحقیقات انجام شده به ۸ فقره سرقت کابل مخابراتی اعتراف داشت، خاطر نشان کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و در حال رسیدگی است.

کد خبر 6090784

دیگر خبرها

  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان
  • کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل دستگیر شد
  • اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر دستگیر شدند
  • سارقان مشاعات ساختمانی در اسفراین دستگیر شدند
  • دستگیری متهمان به ۲۹ فقره سرقت کابل‌های برق و ویلاها در طرقبه شاندیز
  • کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • کشف ۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی از ۴ استان در کرمان
  • ۲۵ سارق دستگیر شدند