Web Analytics Made Easy - Statcounter

از چندی پیش شایعاتی پیرامون پیشنهاد استقلال به طالب ریکانی منتشر شده است. هخبری که کاپیتان صنعت نفت آن را تکذیب می کند. طالب ریکانی مدعی شده است از پیشنهاد استقلال بی خبر است و قصد جدایی از تیم خود را ندارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به گزارش پارس فوتبال، طالب ریکانی کاپیتان صنعت نفت آبادان مدعی است برخلاف شایعات پیشنهادی از سوی استقلال متوجه او نبوده و قصدی هم برای جدایی از این تیم ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طالب ریکانی درباره شایعات پیرامون همکاری‌اش با صنعت نفت آبادان و احتمال پیوستن به استقلال گفت:

من از این موضوع بی خبرم. با وجود احترام زیادی که برای استقلال، هواداران عزیز این باشگاه و آقای فرهاد مجیدی به عنوان یکی از اسطوره‌های استقلال قائل هستم، تا به امروز هیچ تماسی از سوی این باشگاه با من نبوده و من در حال حاضر بازیکن نفت هستم.

او ادامه داد:

من یک سال دیگر با صنعت نفت قرارداد دارم و از زمانی که به مدرسه فوتبال رفتم در نفت بودم و دو مرتبه به اجبار از این باشگاه جدا شدم. من از آن دسته بازیکنانی نیستم که به محض رسیدن یک قرارداد بخواهم بگویم که طرفدار استقلال یا پرسپولیس هستم. من برای این دو تیم مانند تمام تیم‌های لیگ برتری احترام قائلم اما از زمانی که چشمم را باز کردم رنگ زرد را دیدم و امیدوارم که این مسائل هرچه زودتر تمام شود.

ریکانی درباره وضعیت این باشگاه گفت:

امیدوارم باشگاه به جای اینکه بخواهد بازیکنان را بفروشد تا مشکلات را برطرف کند، این اتفاقاتی که می‌افتد و مشکلاتی که ما داریم را برطرف کنند نه اینکه هر روز مردم از خواب بیدار شوند و چنین شایعاتی را بخوانند. دلخوشی مردم عزیز آبادان همین تیم صنعت نفت است و امیدوارم تمام مسئولان به فکر این تیم باشند و مشکلات آنها را برطرف کنند.

هافبک تیم صنعت نفت آبادان درخصوص اینکه در تابستان هم موضوع پیوستن او به استقلال مطرح شده بود، گفت:

بله، این مسائل مطرح شده بود اما من بازهم می‌گویم من یک بازیکن حرفه‌ای هستم و حتی اگر هم کسی با من تماسی برقرار کند آن‌ها را به باشگاه ارجاع می‌دهم. نه تنها باشگاه بزرگ استقلال بلکه هر باشگاه دیگری که برای من پیشنهاد داشتند به باشگاه ارجاع دادم که حرف و حدیثی در این باره نباشد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: طالب ریکانی صنعت نفت آبادان استقلال فرهاد مجیدی استقلال صنعت نفت آبادان طالب ریکانی فرهاد مجیدی طالب ریکانی صنعت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۰۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد اینترمیامی به ستاره پرتغالی/ رونالدو و مسی در یک تیم

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال اینترمیامی آمریکا با خرید لیونل مسی در ابتدای فصل جاری توانست خود را به صدر اخبار و توجهات فوتبال جهان برساند.

این باشگاه که مالکیتش را دیوید بکهام ستاره سابق تیم ملی انگلیس برعهده دارد با جذب ستاره‌های دیگری چون لوییز سوارز و سرژیو بوسکتس به یکی از مدعیان لیگ آمریکا تبدیل شد.

اما به نظر می‌رسد ماجراجویی‌های صورتی پوشان اینتر میامی به اینجا ختم نمی‌شود و یک خبرنگار معتبر عربستانی به نام «عبدالعزیز العصیمی» مدعی شده است که این باشگاه مذاکراتی با کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی تیم النصر عربستان انجام داده است و قصد دارد او را به خدمت بگیرد.

در صورتی که این اتفاق رقم بخورد این ۲ ستاره فوتبال جهان برای نخستین بار در یک تیم بازی خواهند کرد که می‌تواند جذابیت بسیار زیادی برای هواداران آنها داشته باشد.

کد خبر 6097518

دیگر خبرها

  • سرپرست نفت آبادان: بازی مرگ و زندگی را از مس رفسنجان بردیم/ محکوم به پیروزی تا پایان فصل هستیم
  • واکنش سرپرست استقلال به برتری برابر ذوب آهن
  • مس رفسنجان در آبادان متوقف شد
  • نفت آبادان 1-0 مس رفسنجان؛ امیدها برای بقا زنده شد
  • برتری تراکتور و هوادار در نیمه اول/ صنعت نفت جان گرفت
  • عکس‌های تکان‌دهنده از سردر یک باشگاه لیگ برتری؛ بافت فرسوده یا ساختمان باشگاه صنعت نفت آبادان؟
  • ساعت پخش زنده بازی صنعت نفت آبادان و مس رفسنجان‌ + پخش آنلاین
  • باید سه امتیاز را از صنعت نفت بگیریم
  • پیشنهاد اینترمیامی به ستاره پرتغالی/ رونالدو و مسی در یک تیم
  • اولین خرید فصل جدید استقلال مشخص شد؛ فوق ستاره‌ای با لهجه اسپانیایی