Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مدیر کل صداو سیمای مرکز کرمانشاه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه تلاش بر این است که بتوانیم با تولید و تامین برنامه‌های جذاب و مفرح، اوقات شاد و بانشاطی را برای مردم در خانه رقم بزنیم گفت: این رسانه استانی در سال ۱۴۰۰ در چهار حوزه‌ی پیام شامل صدا، سیما، خبر و فضای مجازی با تدارک برنامه‌های متنوع در ساختار‌های مختلف در کنار مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



افشین امیری افزود: شبکه‌ زاگرس در بخش سیما با تولید ۱۰ هزار دقیقه برنامه و بهره گیری از منابع تامینی، طراحی ویژه برنامه ۴ ساعته تحویل سال، ۱۵ویژه برنامه زنده با بخش‌های متنوع، تهیه ۲۰ قسمت برنامه برای مخاطبان کودک و نوجوان، و ۵۵ برنامه کوتاه با مضامین ایثار و شهادت، روستا‌ها و گردشگری، طنز و نمایش و در بخش خبر با تولید گزارش‌های متنوع خبری و ارتباط و تعامل با مسئولان، در بخش رادیو نیز با تولید ۱۱ هزار دقیقه برنامه در ساختار‌های مختلف برنامه سازی، در بخش‌های نمایش، فضای مجازی و موسیقی با تولید مسابقات طنز و پخش موسیقی‌های تولیدی مرکز کرمانشاه برنامه‌های مختلفی را تدارک دیده است.

او در ادامه با بیان اینکه اطلاع رسانی درخصوص کرونا همچنان محور برنامه‌های صدا و سیمای مرکز کرمانشاه است، گفت: در تمام برنامه‌ها و پیام‌ها تلاش می‌شود به نوعی ضرورت پیشگیری و مقابله با این بیماری مطرح شود.

او افزود: در این ایام که تاکید بر خودداری از سفر است تلاش داریم در کنار برنامه‌ها، پیام‌های هشدار و پیشگیری را هم به مخاطبان ارائه دهیم.

مدیر کل صدا وسیمای مرکز کرمانشاه به طراحی و راه اندازی استودیو سیار بحران و استودیو سلامت در روز‌های شیوع بیماری کرونا اشاره کرد و افزود: صداوسیمای مرکز کرمانشاه با همکاری کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با هدف اطلاع رسانی به موقع برنامه‌های ستاد استانی پیشگیری از شیوع بیماری کرونا همواره در کنار مردم است و تا ریشه کنی کامل این ویروس منحوس به تلاش ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ایام نوروز ویروس کرونا مرکز کرمانشاه برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۰۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شبکه خبر 2 هک شد؟! + فیلم و واکنش صداوسیما

به گزارش جماران؛ صدا و سیما ادعای هک شبکه خبر دو را رد و تاکید کرد که صوت پخش شده، بخشی از برنامه بوده است.

روابط عمومی سازمان صدا و سیما اعلام کرد: صوتی که در زمان پخش زنده برنامه بزرگداشت شهدا در فسا از شبکه خبر دو پخش شده مربوط به یکی از بخش‌های این بزرگداشت بوده است.

صدا و سیما تاکید کرده است که هیچ صوت خارجی به سیگنال دریافتی از استان فارس اضافه نشده است.

 

حجم ویدیو: 1.56M | مدت زمان ویدیو: 00:00:49 دانلود ویدیو

دیگر خبرها

  • شبکه خبر 2 هک شد؟! + فیلم و واکنش صداوسیما
  • صدا و سیما ادعای هک شبکه خبر۲ را رد کرد
  • صداوسیما ادعای هک را رد کرد
  • صداوسیما ادعای هک رد کرد
  • ورزشی‌های چهاردهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • خبر‌هایی از تجلیل دانش آموزان از معلمان خود
  • اجراهای متنوع گروه‌های موسیقی محیطی در خانه هنرمندان ایران
  • اجرای بیش از ۳۰۰ برنامه متنوع و باشکوه در سطح استان
  • صداو سیما در کنار تولید کنندگان
  • «مصلحت» و «استشهادی برای خدا» سینمایی‌های سیما در تعطیلات پایان هفته