Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راه استان ایلام از افزایش حضور واحدهای گشتی و نظارت و کنترل ترافیک در روزهای پایانی سال و همچنین تمهیدات ویژه این پلیس خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، سرهنگ «رضا همتی زاده» روز سه شنبه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد:  زیارت اهل قبور و قرائت فاتحه برای درگذشتگان در روزهای پنج شنبه و جمعه آخر سال، به عنوان یک سنت هر ساله به مرحله انجام می رسد ولیکن در شرایط کنونی با توجه مخاطرات انتشار ویروس بیماری زای کرونا در جامعه تمهیداتی برای جلوگیری از ازدحام در آرامستان ها اندیشیده شده و تا حد امکان از ایجاد تجمعات جلوگیری به عمل خواهد آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

      وی افزود: پوشش ترافیک مسیرهای منتهی به آرامستان ها به صورت ویژه، با افزایش تعداد تیم های گشتی و کنترل ترافیک انجام خواهد شد.      همتی زاده تصریح کرد: اجرای مقررات و از جمله رعایت شیوه نامه های بهداشتی و هر اقدام دیگری در راستای ایمنی و پیشگیری از حوادث با مشارکت مردم به مرحله انجام می رسد و در این بخش نیز همکاری و هماهنگی مردم بخش مهمی از اجرای عملیات ترافیک ، هم در روز پنج شنبه و جمعه آخر سال و هم در ایام تعطیلات نوروزی خواهد بود.     رئیس پلیس راه استان ایلام در پایان گفت: حفظ سلامت مردم و عمل به توصیه های ستاد مقابله با ویروس کرونا اولویت اساسی برای کنترل انتشار ویروس کرونا در جامعه می باشد لذا با توجه به شرایط کنونی یکی از وظایف مهم دستگاههای اجرایی و از جمله پلیس راه ، همکاری و تعامل و اجرای محدودیت های تردید در راستای پیشگیری از انتشار هر چه بیشتر ویروس در جامعه می باشد.

پایان پیام/676

منبع: شبستان

کلیدواژه: عید نوروز پلیس راهور عید غدیر پلیس راه پلیس راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۰۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغو دو پرواز ایلام - تهران به علت شرایط نامساعد جوی

به گزارش «تابناک»، «وحید فروغی زاده» روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: پروازهای صبح ایران ایر (هما) و آسمان از مقصد تهران به ایلام و بلعکس با توجه به شرایط ناپایدار جوی و کاهش دید افقی لغو شد.

وی افزود: امروز یک پرواز فوق العاده از شرکت ایرلاین پویا نیز در فهرست برنامه های پروازی فرودگاه شهدای ایلام قرار دارد که هنوز لغو یا انجام آن از سوی این شرکت هواپیمایی اعلام نشده است.

فروغی زاده یادآور شد: هفته گذشته نیز شرایط نامساعد جوی باعث لغو پرواز شرکت ایران ایر به ایلام شد.

وی ادامه داد: مسافران پیش از مراجعه به فرودگاه برای اطلاع از انجام پروازها با سامانه‌های ۶۸۰۰ و ۱۹۹ تماس بگیرند.

به گزارش ایرنا، به پیش بینی کارشناسان هواشناسی، بارش باران از شامگاه یکشنبه تا اواخر وقت سه شنبه هفته جاری آسمان استان را تحت تاثیر ناپایداری های جوی قرار می دهد.

از روز دوشنبه هفته گذشته تا شنبه هفته جاری جو استان شاهد بارش های تند رگباری بهاری بوده است و این بارش ها همچنان تا روز سه شنبه تداوم دارد.

در حال حاضر ۱۲ سورتی پرواز از سوی شرکت های هواپیمایی ماهان، ایران ایر و آسمان در مقصد تهران - ایلام فعالیت دارد.

شرکت هواپیمایی پویا نیز هشت سورتی پرواز فوق العاده برای این مسیر برنامه ریزی کرده است که امروز و پنجشنبه هفته جاری آخرین سورتی های این شرکت در استان انجام می شود.

دیگر خبرها

  • لغو دو پرواز ایلام - تهران به علت شرایط نامساعد جوی
  • برگزاری مراسم تشییع شهید تازه تفحص شده «محمدشفیع فیضی‌زاده» در ایلام
  • سرطان اسرائیل در روزهای پایانی
  • فیلم وضعیت رودخانه دز پس از طغیان روزهای اخیر
  • استان بوشهر در عزای امام جعفر صادق (ع) به سوگ نشست
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت / بارش و ترافیک سنگین در محورهای شمالی
  • فیلم | آبگرفتگی معابر ایلام در پی بارش شدید باران
  • افزایش ۲ برابری مسافران متروی اصفهان در روزهای جمعه
  • بارش شدید باران در ایلام ادامه دارد
  • بارش شدید باران تا در ایلام ادامه دارد