Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار حمید هداوند جانشین رئیس پلیس پایتخت در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس در خصوص آخرین وضعیت پایتخت و آمار مصدومان و دستگیری‌ ها اظهار داشت: تا این لحظه حدود ۴ هزار تماس تلفنی با سامانه ۱۱۰ برقرار شده که نسبت به سال قبل ۸ درصد کاهش داشته است.

جانشین رئیس پلیس پایتخت با بیان این که مناطق سلسبیل، رودکی، شرق، شمال شرق و جنوب شرق تهران بیشترین شدت انفجارات را داشته‌اند گفت: تا این لحظه ۲۵ نفر هنجارشکن در ارتباط با مواد محترقه شناسایی و دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار هداوند در پاسخ به دیگر پرسش فارس در این خصوص که آیا ماموران ناجا دچار مصدومیت شده اند یا خیر؛ اعلام کرد: یکی از ماموران ناجا در منطقه باقرآباد بر اثر پرتاب ترقه به چشمش آسیب دید و به مرکز درمانی منتقل شد.

وی با بیان این مطلب که خوشبختانه در تهران تا این لحظه مورد فوتی نداشتیم از قطع عضو دست راست یکی از مصدومان خبر داد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سردار هداوند جانشین رئیس پلیس تهران دستگیری هنجارشکنان مصدومیت مامور ناجا چهارشنبه آخر سال پرتاب ترقه قطع عضو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۰۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاچاقچی با ۳۲ کارت سوخت در بم

سرهنگ عزت الله عبدلی نسب گفت: ماموران یگان امداد فرماندهی انتظامی بم در پی دریافت خبری مبنی بر فروش غیرمجاز سوخت از سوی یک متهم، با انجام اقدامات اطلاعاتی این فرد را شناسایی و وی را در نزدیکی یک پمپ بنزین دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی بم افزود: ماموران هنگام بازرسی از خودروی این متهم ۳۲ کارت سوخت نیز کشف و متوجه شدند یک پمپ نیز در جعبه این خودرو برای انتقال سوخت قاچاق به درون مشک تعبیه شده است.

سرهنگ عبدلی نسب با بیان اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد، تصریح کرد: پلیس با قاچاقچیان سوخت و عاملان تاراج ذخایر ملی کشور با جدیت برخورد می کند. 
میرزادی

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • چگونگی درگذشت نیکاشاکرمی و گاف های گزارش شبکه بی‌بی‌سی | از«مهر بسیار محرمانه» که نیست تا ناجا به جای فراجا و ...
  • دستگیری زورگیر موتورسوار با شلیک تیر + فیلم
  • دستگیری قاچاقچی با ۳۲ کارت سوخت در بم
  • دستگیری یک قاچاقچی با ٣٢ کارت سوخت در بم
  • کری ستاره رم برای لورکوزن: رکوردشان را می‌شکنیم!
  • جزئیات دستگیری شرور قمه‌به‌دست خیابان انقلاب
  • رئیس پلیس آگاهی تهران: مردم از قانونشکنی‌ها فیلم بگیرند
  • پلیس آگاهی: مردم از قانونشکنی‌ها فیلم بگیرند
  • تقاضای پلیس از مردم: از قانونشکنی‌ها فیلم بگیرند
  • واکنش پلیس آگاهی به فیلمبرداری مردم از صحنه جرائم