Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - معاون کیفیت گروه خودروسازی سایپا گفت: تمامی قطعاتی که در خطوط تولید گروه خودروسازی سایپا استفاده می شوند، مجوزها و استانداردهای لازم را دریافت کرده اند و شناسنامه و برند معتبر دارند.
محمدحسن جبلی جوان با اشاره به انتشار ویدئویی در فضای مجازی که در آن ظاهراً یکی از مشتریان محترم خودرو کوییک اظهاراتی داشته گفت: متاسفانه این شهروند گرامی گلایه ها و مطالبی را بدون ارائه مستندات و شواهد متقن مطرح کرده که گردانندگان صفحات و کانال های فضای مجازی نیز با اضافه کردن برداشت های نادرست و غیرمستند نسبت به بازنشر آن اقدام کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جبلی جوان با بیان اینکه برای استفاده از قطعات استاندارد و دارای شناسنامه در خطوط تولید محصولات گروه خودروسازی سایپا تاکیدها و حساسیت های لازم انجام می شود، ادامه داد: گذشته از این موضوع، در صورتی که هر یک از مشتریان محترم سایپا گلایه و انتقادی نسبت به رعایت اصول کیفی در فرآیند تولید محصولات خود دارند، بهتر است به جای فضای مجازی، به شبکه خدمات پس از فروش سایپا مراجعه کنند تا مشکل آنها در سریع ترین زمان ممکن برطرف شود.
معاون کیفیت سایپا افزود: محصولات تولیدی گروه خودروسازی سایپا تا دو سال یا 40 هزار کیلومتر دارای گارانتی هستند و مشتری محترمی که مدعی تمام شدن صفحه کلاچ پس از یک سال و در پیمایش 27 هزار کیلومتر است، می توانست با مراجعه به نمایندگی های مجاز سایپا در سراسر کشور، مشکل خودرو را با استفاده از مزیت گارانتی رفع کند. در این حالت جای تعجب و تامل است که به تعمیرگاه شخصی مراجعه کرده و به فیلمبرداری از یک قطعه در کنار خودرو کوییک پرداخته است، لذا صحت ادعای مطرح شده در ویدئوی مذکور کاملاً مورد خدشه جدی است.
سایپانیوز

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: گروه خودروسازی سایپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۰۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سایپا فراخوان داد / این افراد به سایت سایپا مراجعه کنند

به گزارش پارس نیوز ، براساس اعلام شرکت سایپا، پیرو اعلام نتایج در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به اطلاع نمایندگیها و متقاضیان حائز شرایطی که در طرح عادی سامانه مذکور در سال گذشته نسبت به ثبت نام اولیه خودرو کوییک GX، کوییک GXR ،کوییک اتوماتیک ، ساینا و شاهین اقدام نموده و در تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ پیامک به آنها ارسال شده میرساند، امکان واریز وجه و ثبت نام مطابق شرایط ذیل اعلام میگردد.

منبع : اقتصاد آنلاین

دیگر خبرها

  • ◄ لوازم یدکی ماکسیما اصل را از کجا تهیه کنیم؟
  • سایپا فراخوان داد / این افراد به سایت سایپا مراجعه کنند
  • زورآزمایی جی ای سی (JAC) با غول های خودروسازی جهان در نمایشگاه پکن 2024
  • سود مشارکت خودروسازان و دانش‌بنیان‌ها در تولید قطعات خودرویی
  • مشتریان به نشان استاندارد و اصالت قطعات خودرو توجه کنند
  • اصلاح قیمت مواد اولیه برای تولید خودرو امری ضروری است/ افزایش 40 درصدی اعلام نیاز سایپا به ورق خودرو در راستای افزایش تولید خودرو در سال جاری
  • رانت ۴ میلیارددلاری مونتاژکاران؛ التهاب بازار خودرو نخوابید
  • پژو سقوط کرد؛ سرگردانی ایران‌خودرو برای تولید محصول محبوب
  • رانت ۴ میلیارد دلاری مونتاژکاران؛ التهاب بازار خودرو نخوابید
  • عاشقانه‌های مولانا در تالار وحدت پراقبال شد/وقتی موسیقی سنتی رنگ و بوی تازه می‌گیرد+فیلم