Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعدی پور از برنامه ریزی برای برگزاری اولین کنگره ملی هزار و ۱۷ شهید دانش آموز دختر در مهر ماه ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: رفتارسازی شاخص‌هایی که در رفتارهای دانش آموزان مطابق سیره امامین باشد را هم در مسیر پیگیری‌ها داشتیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «علیرضا سعدی پور» امروز(26اسفند) در آئین پیش کنگره ملی شهدای دانش آموز دختر که به میزبانی استان مازندران و به همت سازمان بسیج دانش آموزی سپاه کربلا و با مشارکت اداره کل آموزش و پرورش مازندران  برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و نام ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید استان لاله‌خیز مازندران، ۲ هزار شهید فرهنگی و دانش‌آموز و همه شهدایی که برای اعتلای این نظام به شهادت رسیدند، بیان کرد: یکی از کارهای فاخری که در وزارت آموزش و پرورش صورت گرفته یادواره لاله‌های روشن است که برای ۴۰ هزار شهید ۴۰ هزار یادواره در ۴۰ هزار مدرسه را تدارک دیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان مازندران افزود: مسئولیت دبیرخانه دائمی این مراسم لاله های روشن به استان مازندران دیار علویان سپرده شده که خوشبختانه اختتامیه را داشتیم آثار بسیار فاخری به این جشنواره رسید.

 

سعدی پور تصریح کرد: از سال گذشته برگزاری این پیش کنگره به‌صورت استانی پیگیری شد، شاهد همت دانش آموزان بودیم، در این راستا با هدف معرفی نیروهای هم سن و سال دانش آموز و عجین شدن با رفتار دانش آموزان را دنبال کردیم.

 

وی گفت: در گام دوم به ترویج سبک زندگی دانش آموزان دختر توسط همان دانش آموزان به‌خصوص در بین خانواده‌ها و هم سن و سالانشان بودیم. 

 

این مسئول با اشاره به هدف بعدی اظهار کرد: در گام بلند مدت رفتارسازی شاخص‌هایی که در رفتارهای دانش آموزان مطابق سیره امامین باشد را هم در مسیر پیگیری‌ها داشتیم.

 

وی اذعان کرد: در گام اول با ارسال فراخوان برای سه مقطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم، همزمان با سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی آغاز شد تا بهمن ماه ادامه پیدا کرد، ۱۲ هزار و ۱۷۰ اثر فاخر به‌دستمان رسید و به دبیرخانه ارسال شد.

 

سعدی پور یادآور شد: همزمان با سالروز میلاد مسعود امام علی (ع) در سراسر کشور جهت تبلیغات پیرامون شهدای دانش آموز دختر اجرا شد، لازم به ذکر است که برنامه‌ها و پویش‌های مختلف برای رسیدن به هدف در گام اول در نظر گرفته شده تا در ۶ ماهه سال ۱۴۰۰ به اجرا در بیاید.

 

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران، تصریح کرد: اولین کنگره ملی شهدای دانش آموز دختر که هزار و ۱۷ نفر هستند در مهر ماه ۱۴۰۰ اجرایی خواهد شد، جا دارد از همه افراد و نهادهایی که همکاری لازم را داشتند تقدیر و تشکر کنیم.

پایان پیام/286

منبع: شبستان

کلیدواژه: سپاه کربلا مدیرکل آموزش و پرورش مازندران دانش آموز دختر آموزش و پرورش دانش آموزان سعدی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۰۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش برای بازگرداندن دانش آموزان بازمانده از تحصیل


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکزکرمان،طاهره زحمت کش گفت درطرح شهید محمودوند که شناسایی چهره به چهره بازماندگان از تحصیل است در دو سال اخیر در آن مدیران مدارس به عنوان پیگیری کننده تعریف شده و باید با داشتن کد ملی دانش آموز بازمانده، آدرس محل سکونت زمان تولد و با به کارگیری انواع روش‌های شناسایی علل بازماندگی دانش آموز را بررسی و پیگیری کنند.
وی افزود پایان اردیبهشت‌ماه آخرین مهلت سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان است
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان توجه جدی به دانش آموزان دیرآموز، سنجش به موقع نوآموزان پیش دبستانی و مداخله به هنگام، توجه جدی به دانش آموزان مناطق محروم، روستایی و عشایر، فرهنگ سازی و نگه داشت دانش آموزان جذب شده را راهکارهای اولویت‌دار در کاهش بازماندگان عنوان کرد

دیگر خبرها

  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • تلاش برای بازگرداندن دانش آموزان بازمانده از تحصیل
  • ۳هزار و ۴۵۵ دانش‌آموز و دانشجو تحت پوشش کمیته امداد سراوان هستند
  • آزمون دوباره از ۱۳۵ کنکوری جامانده «زیرکوه»!
  • فیلم ضدحال خنده‌دار دختر دانش آموز به معلم بابت ماه تولد
  • چاقو کشی دختر دانش آموز علیه معلمان در انگلستان
  • توزیع کتب درسی براساس محل تحصیل دانش آموزان
  • برآورده کردن آرزوی دانش آموز توسط معلم هنرمند و مهربان
  • آموزش عملی آمادگی دفاعی ۱۰ هزار دانش‌آموز قزوینی
  • افزایش ۵۰ درصدی قیمت کتاب‌های درسی برای سال تحصیلی جدید