Web Analytics Made Easy - Statcounter

اکبر مهاجر شامگاه سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از ۱۰ مصدوم منتقل شده به این بیمارستان ۹ نفر بصورت سرپایی تحت درمان  قرار گرفتند و یک نفر بستری شد.

وی درصد سوختگی این افراد را اندک اعلام و تصریح کرد: تا ساعت ۲۳ امشب هیچ مورد فوتی یا قطع عضو ناشی از عوارض وقایع چهارشنبه آخر سال نداشتیم.

مهاجر، محدوده سنی مصدومان حوادث شب چهارشنبه آخر سال در اصفهان را ۴ تا ۳۰ سال اعلام و اضافه کرد: ۲ نفر از آنها دختر خردسال و بقیه پسران خردسال تا جوان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیشتر سوختگی مصدومان را در ناحیه دست و پا و یک مورد را در ناحیه صورت عنوان کرد و گفت: تعداد مصدومان حوادث شب چهارشنبه آخر سال در سال گذشته ۱۸ نفر بود.

مهاجر با بیان اینکه آمار امسال نسبت به پارسال کمتر است، افزود: اورژانس بیمارستان سوانح سوختگی اصفهان تا صبح فردا آماده خدمات رسانی به مصدومان است.

وی خاطرنشان کرد: اکثر مصدومان منتقل شده امشب به این بیمارستان از کلانشهر اصفهان بودند.

به گزارش ایرنا، بیمارستان امام موسی کاظم (ع) ( سوانح سوختگی ) با ۲۲ تخت ایزوله، ۳۰ تخت سوختگی و ۱۸ تخت ترمیمی به بیماران سوختگی اصفهان و ۱۴ استان دیگر خدمات ارائه می دهد.

تمام پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ شهری و جاده‌ای و مراکز درمانی بویژه مرکز درمانی امام موسی الکاظم(ع) برای موارد سوختگی و مرکز تخصصی فیض اصفهان برای آسیب‌های چشمی، روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه در حالت آماده‌باش هستند تا در صورت بروز حوادث احتمالی ناشی از  برگزاری مراسم چهارشنبه پایانی سال، به مصدومان خدمات رسانی کنند.
سال گذشته هیچ حادثه‌ای در شهر اصفهان و سایر شهرستان‌های استان از مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان امدادخواهی نشد و تنها ۲ نوجوان در فولادشهر دچار سوختگی دست شدند.
 

برچسب‌ها چهارشنبه سوری اصفهان سوختگی پروندهٔ خبری چهارشنبه‌سوری ؛ زیر سایه کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: چهارشنبه سوری اصفهان سوختگی چهارشنبه سوری اصفهان سوختگی اخبار کنکور چهارشنبه آخر سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۰۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم درگیری ترسناک اراذل قمه‌کش و چاقوکش در بیمارستان اصفهان

اراذل و اوباشی که در بیمارستانی در اصفهان اقدام به قمه کشی کرده بودند توسط پلیس دستگیر شدند. منبع: ایسنا

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • وضعیت زندگی مردم بعد از شکستن سد کنیا را ببینید | آمار قربانیان به ۱۲۰ نفر رسید
  • وضعیت زندگی مردم بعد از شکست سد را ببینید | آمار قربانیان به ۱۲۰ نفر رسید
  • تلفات سیل‌ در کنیا از ۱۲۰ تن گذشت
  • تمامی مصدومان حادثه واژگونی مینی‌بوس کارگران کاشمر از بیمارستان مرخص شدند
  • امداد رسانی به مصدومان واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر به شادمهر
  • سامانه بارشی بهاری چهارشنبه فعال می‌شود
  • حال مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس ایرانی در ارمنستان مساعد است
  • فیلم درگیری ترسناک اراذل قمه‌کش و چاقوکش در بیمارستان اصفهان
  • انجام بیش از ۲۴ هزار عملیات امدادرسانی فوریت‌های پزشکی در استان اصفهان
  • آمار اورژانس از مصدومان حوادث ترافیکی سالانه در ایران