Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-03@21:18:41 GMT

تنها راه حل فعلی حمایت برای بازنگری رای فیفا است

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۴۰۷۶۸

شهاب عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال در جلسه امروز مجلس با بیان اینکه اقداماتی در همان روزهای ابتدایی قبول مسئولیت در فدراسیون فوتبال برای گرفتن اخذ میزبانی در فدراسیون صورت گرفت، عنوان کرد: نامه‌ای در تاریخ 5 مارس حدود 14 روز قبل به دبیرکل AFC ارسال شد و موضوع دفاع از حق میزبانی ایران در این نامه مطرح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین پس از بیانیه AFC درباره تعیین میزبان رقابت‌ها، جلساتی با وزیر امور خارجه برای چگونگی انجام رایزنی‌ها و ارسال نامه به اینفانتینو رئیس فیفا و شیخ سلمان رئیس AFC انجام شد. 

وی، تنها راه‌حل موجود در شرایط کنونی را استفاده از تمام ظرفیت‌های کشور برای بازنگری در نظر فیفا دانست و خواستار حمایت مجلس از مدیریت جدید فدراسیون فوتبال برای عبور از این بحران شد.

رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به اینکه تیم ملی فوتبال ایران 4 بازی مهم در خرداد ماه پیش رو دارد، یادآور شد: ضرورت دارد تا رسیدن به موعد برگزاری این مسابقات، اردوهای آماده سازی برای تیم ملی در نظر گرفته شده که بر همین اساس 3 تا 10 فروردین تیم ملی اردوی آماده‌سازی و بازی با تیم ملی سوریه را در برنامه خود دارد، همچنین اگر قرار باشد منامه بحرین میزبان بازی‌های مقدماتی جام جهانی باشد، تیم ملی کمپی در تاریخ 4 تا 10 خرداد ماه در کیش خواهد داشت.

عزیزی خادم که با خانه ملت صحبت می‌کرد با بیان اینکه فدراسیون فوتبال برنامه‌های مهمی برای حرکت به سمت شفافیت خواهد داشت، عنوان کرد: شفافیت در قراردادها و استفاده از یک تیم حقوقی خبره در برنامه فدراسیون فوتبال قرار دارد.

وی درباره انتقاد سیداحسان قاضی زاده هاشمی عضو فراکسیون ورزش درباره به کارگیری سرپرست فدراسیون سابق در جایگاه نایب رئیسی فدراسیون جدید نیز گفت: در حال حاضر تغییرات زیادی در فدراسیون جدید صورت گرفته که همین تغییرات نیز موجب انتقاداتی شده اما این روند، ادامه خواهد داشت و ما نیاز به زمان برای اجرای همه برنامه‌های خود در فدراسیون فوتبال داریم.

عزیزی خادم با تأکید بر اینکه مصوب شده 25 درصد از درآمدهای فدراسیون فوتبال در استان‌های غیربرخوردار یعنی شهرهایی که دارای تیم لیگ برتری نیستند، هزینه شود، گفت: مشارکت استان‌ها و همه باشگاه‌ها موجب کشف استعدادها و شکوفایی فوتبال خواهد شد.

وی در زمینه صیانت از حقوق داوران نیز عنوان کرد: قطعاً با خاطیانی که بدون دلیل مستند داوران را زیر سوال می‌برند، برخورد خواهد شد و در نظر داریم دریافتی‌ داوران را نیز به میزان چشمگیری افزایش دهیم که به زودی عملیاتی و اعلام خواهد شد.

عزیزی خادم درباره استفاده از سیستم VAR نیز عنوان کرد: پیاده‌سازی این سیستم در فوتبال کشور نزدیک به 3 میلیون دلار هزینه دارد و ما از شرکت‌های معتبر زیر نظر فیفا برای پیاده‌سازی این مهم استفاده خواهیم کرد.

رئیس فدراسیون فوتبال با تأکید بر ضرورت اتحاد و همکاری در شرایط فعلی برای عبور از بحران پیش آمده برای تیم ملی تصریح کرد: موفقیت تیم ملی و صعود به جام جهانی اولویت اصلی ما است و ما باید دست به دست هم دهیم تا شرایطی فراهم شود که موجب خوشحالی و نشاط مردم به عنوان سرمایه اصلی کشور شود.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: شهاب عزیزی خادم فدراسیون فوتبال تیم ملی فوتبال ایران فدراسیون فوتبال فیفا شهاب عزیزی خادم فدراسیون فوتبال عزیزی خادم تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۰۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، عبدالله ویسی، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان به دلیل نقض ماده ۷۱ مقررات انضباطی پس از بازی روز گذشته با تیم آلومینیوم اراک، به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دعوت شد.

دیگر خبرها

  • احتمال بازنگری قانون ممنوعیت مسابقات ملی در خارج از کشور
  • کرمان زیرساخت‌های برگزاری مسابقات بین‌المللی فوتبال را دارد
  • رویارویی تیم ملی فوتبال روسیه با بلاروس در مینسک
  • مجمع سالانه هیات فوتبال استان کرمان برگزار شد
  • رالف رانگنیک پیشنهاد بایرن مونیخ را رد کرد
  • معاون پارلمانی رئیسی: از مجلس آینده انتظار داریم همکاری خوبی با دولت داشته باشد؛ البته ما از مجلس فعلی هم راضی هستیم
  • رانگنیک پیشنهاد سرمربیگری بایرن مونیخ را رد کرد
  • فراخوان ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • ورودرئیس فدراسیون فوتبال به کرمان
  • پیام تبریک روسای فدراسیون های فوتبال عراق و تاجیکستان به رئیس فدراسیون فوتبال ایران