Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار قزوین گفت: فعالیت تولیدکنندگان و صادرکنندگان در شرایط تحریم و تنگنای اقتصادی یک حرکت جهادی و متعهدانه است که به اشتغال و اقتصاد کشور کمک کرده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛  مراسم تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان قزوین عصر سه شنبه با حضور مظفر علیخانی معاون استانها و تشکل های اتاق ایران، حمید زادبوم معاون وزیر صمت و رئیس سازمان توسعه تجارت ایران، جمالی پور استاندار، رجب رحمانی نماینده تاکستان در مجلس شورای اسلامی، محمد قاسمی دادستان، مهدی بخشنده رئیس اتاق بازرگانی قزوین، مهدی عبدیان رئیس اتحادیه صادرکنندگاناستان  و جمعی از صادرکنندگان و تولیدکنندگان در یکی از مجتمع های رفاهی قزوین برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدایت الله جمالی پور در این مراسم اظهارداشت: امروز یکی از طرح های مهم ملی در استان اجرایی شد و با آبگیری سد نهب توسط رئیس جمهور گام بلندی برای تامین نیارهای کشاورزی استان برداشته شد.

وی گفت: با آبگیری سد نهب اتفاقات خوبی در بخش کشاورزی و صنعتی تاکستان و بویین زهرا رخ خواهد داد و امیدواریم چهره این منطقه تغییر کرده و به رونق اقتصادی استان کمک شود.

استاندار قزوین تصریح کرد: با افتتاح این سد ظرفیت خوبی در حوزه گردشگری ایجاد خواهد شد و می توانیم به اشتغال و اقتصاد هم کمک کنیم.

وی اضافه کرد: بیش از ۱.۵ سال روی سد نهب متمرکز شدیم و با کمک دکتر نوبخت اعتبارات خوبی تزریق شد تا این طرح و آبرسانی به آبیک هم سرعت بگیرد.

تولیدکنندگان فرماندهان جنگ اقتصادی هستند

جمالی پور افزود: رهبری فرمودند امروز تولیدکنندگان مبارزان خط مقدم مبارزه با تحریم هستند و تولید یک کار جهادی بزرگ است زیرا در حالی که شما می توانستید سرمایه خود را وارد بورس، مسکن و سکه و دلار کنید اما احساس مسئولیت کردید و در سخت ترین سال اقتصادی توانستید افتخار بیافرینید.

وی اظهارداشت: دشمن همه داشته های خود را با تحریم ها وارد صحنه کرد و حلقه تحریم آنقدر بسته شد که با چالش مواجه شدیم اما با ایستادگی تولیدکنندگان و صادرکنندگان بر مشکلات غلبه کردیم و با همه تنگناها شرایط را تغییر دادیم.

استاندار قزوین یادآورشد: نگاه دشمن امروز تغییر کرده و امیدواریم با تدبیر دولت و اتفاقاتی که در عرصه خارجی  رخ می دهد شاهد گشایش باشیم.

وی اضافه کرد: تلاش شما صادرکنندگان قابل تقدیر است زیرا موانع تولید زیاد است و قوانین دست و پاگیر مشکلات جدی ایجاد کرده اما با همه این چالش ها وضعیت ما نسبتا خوب بود درحالی که دشمن تصمیم گرفته بود هیچ صادراتی نداشته باشیم.

جمالی پور یادآورشد:در سال ۱۴۰۰ با تحولاتی که در پیش است امیدواریم بتوانیم از بحران عبور کنیم و ما با جدیت در کنار همه صادرکنندگان و تولیدکنندگان هستیم.

استاندار قزوین از دستگاه قضایی و دادستان الوند در آزاد سازی کالاهای گمرک تشکر و قدردانی کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استاندار قزوین جمالی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۰۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه قزوین- الموت در تابستان امسال به بهره برداری می‌رسد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین اظهار داشت: بسیاری از مشکلات بخش الموت غربی در سفر دور اول رئیس جمهور به استان قزوین در دستور کار قرار گرفته و بسیاری از آنها اجرایی و باقی مانده هم اجرایی خواهد شد.

وی افزود: برای توسعه الموت غربی در سال گذشته سه استاندار قزوین، گیلان و مازندران به همراه مدیران وزارت راه و شهرسازی از مسیر قزوین-رحیم آباد- کلاچای بازدید کردند و هر ۳ استان به همراه وزارت راه و شهرسازی مکلف شدند اعتباراتی را برای تکمیل پروژه در نظر بگیرند.

اعلایی گفت: بعد از پروژه قزوین-الموت که در اوایل تابستان امسال به بهره برداری می‌رسد بالاترین تمرکز وزارت راه پروژه قزوین-رحیم آباد-کلاچای خواهد بود که می‌تواند پیشران توسعه باشد و وزیر راه و شهرسازی هم در سفر به قزوین بر این موضوع تاکید کردند.

استاندار قزوین با بیان اینکه استان قزوین در زمینه راه مشکلات جدی دارد، اضافه کرد: استان به ویژه در راه روستایی با عقب ماندگی‌های زیادی مواجه است و موضوع پرهزینه ای هم می‌باشد ولی مجموعه مدیریتی استان تمام تلاش خود را برای برطرف شدن مشکلات انجام می‌دهد.

نماینده عالی دولت در استان با بیان اینکه موضوع راه الموت از ۲ جهت در اولویت قرار دارد، اظهار داشت: راه الموت واقعاً فضای نامناسبی دارد و بهسازی مسیر نه تنها تردد ساکنین را هموار می‌کند بلکه می‌تواند الموت را به عنوان یکی از ظرفیت‌های اقتصادی استان در زمینه گردشگری تبدیل کند و راه مناسب توسعه گردشگری را هم به همراه خواهد داشت.

وی افزود: اگر این ۲ راه جدید عملیاتی شود با حجم زیاد تردد مواجه خواهیم شد و همین موضوع به طور قطع گردشگری منطقه را بهبود خواهد بخشید.

کد خبر 6089559

دیگر خبرها

  • نقش کارگران در تولید بی‌بدیل است
  • محدودیتی در خرید مرغ مازاد تولیدی استان قزوین وجود ندارد
  • پویایی در جامعه نیازمند جهادی عمل کردن و تعالی فرهنگ ایثار است
  • تاسیس انجمن در جهت کاهش آسیب اجتماعی در بین دانش‌آموزان
  • مانع‌تراشی برای فعالیت تولیدکنندگان پذیرفتنی نیست
  • برنامه تأمین ارز دولت و بانک مرکزی شفاف است ولی کافی نیست
  • بازدید هیئت هرمزگانی از نمایشگاه صنعت پلاستیک چین
  • سهم ۶۰ هزار میلیاردی اصفهان در مولدسازی
  • رزمایش جهادی بسیجیان مخابرات گلستان بمنظور بازسازی شبکه مخابراتی گنبد کاووس
  • پروژه قزوین- الموت در تابستان امسال به بهره برداری می‌رسد