Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین جناسمی در حاشیه اجرای سومین مرحله کمک‌های مؤمنانه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چالوس اظهار کرد: مرحله سوم رزمایش مواسات و کمک مومنانه به همت و تلاش همه مجموعه‌ها اعم از خیران، حوزه‌های مقاومت، بسیجیان اقشار اعم از خبرنگاران، بسیج ارگان‌ها و بسیج محلات انجام شد و تا پایان سال بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
 
وی با بیان اینکه ارزش هر بسته ۴۰۰ هزار تومان است، گفت: از ابتدای رزمایش تا به امروز مبلغ ۵۵ میلیون تومان کارت هدیه به نیازمندان و محروم اهدا شده است.

جناسمی بیان‌کرد: سه زندانی به همت خیران که همیشه یاری‌رسان در محرومیت‌زدایی بودند آزاد خواهد شد.

فرمانده بسیج  ناحیه نوشهر با بیان اینکه از ابتدای شیوع ویروس کرونا سپاه برای مقابله با این ویروس در صحنه‌های مختلف حضور داشت،اضافه کرد: سه گام از کمک‌های مومنانه از ابتدای امسال برای کمک به اقشار آسیب‌پذیر برگزار شد که تاکنون مبلغ ۸ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی افزود: سپاه علاوه بر سایر خدمات، در راستای مبارزه با شیوع ویروس کرونا در قالب طرح شهید سلیمانی موفق عمل کرده است.

جناسمی در پایان از همه مردم تشکر کرد و گفت: سپاه و بسیج هر زمان که جامعه به آن‌ها نیاز داشته باشد وارد میدان می‌شود و با توکل بر خدا تا ریشه‌کن شدن فقر همچنان خادم مردم هستیم.

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: فرمانده سپاه نوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۰۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زندانیان شاغل در روز کارگر هدیه گرفتند

به گزارش خبرگزاری مهر، همزمان با روز جهانی کارگر، بنیاد تعاون زندانیان استان تهران با حضور در کارگاه بسته بندی مواد غذایی، ضمن تبریک به مناسبت روز کارگر به شاغلین هدایایی اهدا کرد.

محمدرضا تقی پور در این دیدار گفت: با شرایطی که با حمایت دستگاه قضایی فراهم شده، مددجویان رأی باز در کارگاه‌های خارج از شهر مشغول به کار هستند.

وی ادامه داد: نتیجه کار و اشتغال مددجویان در کنار فراگیری حرفه‌ای شرافتمندانه، کاهش آسیب‌های اقتصادی و اجتماعی خانواده‌ها و تأمین معاش آنان است که شاید قبل از حبس فرصت آموزش و آموختن آن را نداشتند.

مدیر بنیاد تعاون زندانیان استان تهران بیان داشت: کار در زندگی انسان، نقش‌هایی مانند عزت بخشیدن و رهایی از سستی و تنبلی ایفا می‌کند که زندگی را ارزشمند می‌کند و مانع بروز آسیب‌های مختلف می‌گردد.

کارگاه بسته بندی موادغذایی بنیاد تعاون استان در کانون اصلاح و تربیت تهران قرار دارد که مددجویان در دو شیفت کاری، برنج، قند و شکر، انواع حبوبات و آجیل را بسته بندی و روانه فروشگاه‌های زندان‌ها و سطح شهر گشته، حقوق ماهیانه به حساب شبای آنان واریز می‌شود.

کد خبر 6094046

دیگر خبرها

  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در «قرار دوازدهم» بقاع متبرکه گیلان
  • اهدای ۱۴۶ بسته معیشتی به مدرسه استثنایی پارسا در سنندج
  • توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در سپیدان
  • ۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد
  • اجرای ۷۰ برنامه فرهنگی و محرومیت زدایی در هفته بسیج سازندگی
  • تشریح اقدامات سال ۱۴۰۲ بسیج سازندگی استان مرکزی
  • توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» رودسر
  • اجرای بیش از ۷۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کهگیلویه و بویراحمد
  • زندانیان شاغل در روز کارگر هدیه گرفتند
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی