Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@17:40:59 GMT

۹ نفر در مراسم چهارشنبه سوری استان اصفهان مصدوم شدند

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۴۰۹۶۷

۹ نفر در مراسم چهارشنبه سوری استان اصفهان مصدوم شدند

عباس عابدی، بامداد روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه روز سه‌شنبه در شهر دهاقان یک خانم ۲۴ ساله بر اثر انفجار ترقه دچار  سوختگی سطحی از ناحیه کف دست شده بود که بصورت سرپایی در محل درمان شد.
وی در باره حادثه انفجار ترقه در صفاییه مبارکه نیز تصریح کرد: ساعت ۲۱ و ۵۲ دقیقه سه شنبه، ۲ پسر ۱۴ و ۱۶ ساله بر اثر انفجار ترقه دچار صدمات متعدد و سوختگی دست و پا شدند که وضعیت عمومی آنها پایدار اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سخنگوی مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اضافه کرد: این افراد به بیمارستان محمد رسول الله (ص) مبارکه منتقل شدند.
وی ادامه داد: همچنین ساعت ۲۱ و ۵۲ دقیقه روز گذشته، انفجار ترقه در خیابان جی اصفهان سبب مصدومیت یک زن ۳۱ ساله از ناحیه گوش شد که پس از اعزام یک واحد امدادی، بصورت سرپایی در محل تحت درمان قرار گرفت.
عابدی خاطرنشان کرد: در ساعت ۲۲ و ۲۹ دقیقه روز سه شنبه نیز یک پسر هشت ساله در شهرک بهاران نجف‌آباد حین مراسم چهارشنبه سوری داخل آتش افتاد و از ناحیه سر و دست دچار سوختگی شد.
وی افزود: این کودک برای درمان به بیمارستان محمد منتظری نجف‌آباد منتقل شد.
به گزارش ایرنا، ساعت ۱۸ و ۳۹ دقیقه امروز نیز یک نوجوان ۱۶ ساله در یکی از پارک‌های فولادشهر بدلیل انفجار ترقه دچار سوختگی ۴ درصدی و سطحی ران (فمور) راست شد.
ساعت ۱۸ و ۵۶ دقیقه روز سه شنبه نیز یک زن ۴۶ ساله در خیابان جی اصفهان بر اثر انفجار ترقه مصدوم و به بیمارستان فارابی منتقل شد.
همچنین ساعت ۲۰ و ۱۲ دقیقه نیز ۲ مرد ۱۸ ساله در خمینی‌شهر بدلیل انفجار ترقه و سوختگی‌های متعدد و آسیب دست و پا و سر و گردن توسط تکنسین‌های اورژانس به بیمارستان ۹ دی منظریه این شهر منتقل شدند.
به گزارش ایرنا، تمام پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ شهری و جاده‌ای و مراکز درمانی بویژه مرکز درمانی امام موسی کاظم(ع) برای موارد سوختگی و مرکز تخصصی فیض اصفهان برای آسیب‌های چشمی، از دیروز تا امروز چهارشنبه در حالت آماده‌باش هستند که در صورت بروز حوادث احتمالی ناشی از  برگزاری مراسم چهارشنبه پایان سال، به مصدومان خدمات رسانی کنند.
سال گذشته هیچ حادثه‌ای در شهر اصفهان و سایر شهرستان‌های استان از مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان امدادخواهی نشد و تنها ۲ نوجوان در فولادشهر دچار سوختگی دست شدند.
اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان دارای ۷۷ پایگاه شهری، ۷۵ پایگاه جاده‌ای، یک پایگاه امداد هوایی،۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۹ اتاق فرمان است.

برچسب‌ها سازمان اورژانس کشور چهارشنبه سوری اصفهان پروندهٔ خبری چهارشنبه‌سوری ؛ زیر سایه کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان اورژانس کشور چهارشنبه سوری اصفهان سازمان اورژانس کشور چهارشنبه سوری اصفهان اخبار کنکور چهارشنبه سوری انفجار ترقه دقیقه روز منتقل شد سه شنبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۰۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی و انفجار گاز در نیشابور یک فوتی و یک مصدوم بر جای گذاشت

سید حمید حسینی رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی نیشابور گفت: حادثه آتش سوزی و انفجار گاز ساعت سه و ۲۵ دقیقه بامداد امروز رخ داد که برای امدادرسانی به مصدومان این حادثه آمبولانس پایگاه یک شهری به صحنه حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد: پس از حضور کارشناسان فوریت‌های پزشکی در صحنه حادثه و در تریاژ اولیه، تعداد مصدومان این حادثه ۲ نفر ارزیابی شد که متاسفانه یک مصدوم بر اثر شدت جراحات وارده در صحنه حادثه قبل از رسیدن اورژانس فوت کرده بود.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی نیشابور گفت: اقدامات پیش بیمارستانی برای مصدوم دیگر این حادثه هم انجام و پس از دریافت خدمات فوریت‌های پزشکی به بیمارستان حکیم نیشابور منتقل شد.

مرکز اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور با ۳۳ پایگاه عملیاتی شامل ۱۱ پایگاه شهری، ۱۸ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، چهار پایگاه موتورلانس با تحت پوشش داشتن چهار شهرستان "نیشابور، فیروزه، زبرخان و میان جلگه" به صورت شبانه‌روزی و رایگان به جمعیت تحت پوشش خدمات ارائه می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • مرد نقاش، راز آتش زدن همسر و فرزندش را فاش کرد
  • راز قتل همسر و فرزند با آتش افروزی
  • جنایت مرد نقاش | او همسر و پسر ۱۱ ساله خود را آتش زد!
  • ۵ مصدوم در برخورد دو خودروی سواری در جاده قم به اصفهان
  • انفجار منزل مسکونی در قم یک مصدوم داشت
  • اقدام آتشین مرد نقاش | مادر و پسر ۱۱ ساله در خشم پدر سوختند
  • یک فوتی و یک مصدوم در پی آتش سوزی و انفجار گاز نیشابور
  • آتش سوزی و انفجار گاز در نیشابور یک فوتی و یک مصدوم بر جای گذاشت
  • یک فوتی و یک مصدوم بر اثر انفجار گاز در نیشابور
  • نجات مرد ۵۸ ساله طبیعت گرد در ارتفاعات تالاجار اشنویه