Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-01@16:17:48 GMT

مرادمند به ترکیب اصلی استقلال بازگشت + عکس

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۴۰۹۷۶

مرادمند به ترکیب اصلی استقلال بازگشت + عکس

به نظر می رسد محمدحسین مرادمند مدافع استقلال فردا و در غیاب دانشگر، زوج خط دفاعی آبی پوشان را تشکیل دهد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، پس از تنبیه انضباطی محمد دانشگر و کنار گذاشته شدن او توسط فرهاد مجیدی، حالا استقلالی ها باید به دنبال بازیکن دیگری برای تشکیل زوج خط دفاعی تیمشان باشند که در این میان شانس مرادمند برای حضور در ترکیب اصلی بیشتر از عارف غلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مرادمند که در ابتدای فصل از پدیده به استقلال پیوست، از هفته دوم تا دوازدهم در ترکیب اصلی تیم فکری به میدان رفت اما پس از شکست مقابل سایپا، مرادمند دچار مصدومیت شد و دو دیدار مقابل نفت مسجدسلیمان و نساجی را از دست داد. مرادمند در نیمه دوم بازی با سپاهان جایگزین یزدانی شد و در دیدار مقابل مس رفسنجان نیز از ابتدا برای آبی پوشان بازی کرد.

 


اما پس از بازگشت مجیدی به استقلال، او از این مدافع باتجربه استفاده چندانی نکرد. تنها در بازی با فولاد در دو دقیقه پایانی و برای حفظ پیروزی، مرادمند را به بازی فرستاد و در دیدار جام حذفی مقابل پیکان نیز این بازیکن 90 دقیقه روی نیمکت حضور داشت.

خرید ماسک 3 بعدی ( فست ماسک ) 4لایه با تخفیف ویژ

خرید ماسک 3 بعدی ( فست ماسک ) 4لایه با تخفیف ویژه


اما حالا و با توجه به غیبت محمد دانشگر، مجیدی ترجیح می دهد از بین غلامی و مرادمند، مدافع فصل گذشته پدیده را در ترکیب اصلی تیمش قرار دهد تا او که تجربه بازی در کنار یزدانی را دارد، زوج خط دفاعی تیمش را تشکیل دهد.

 

 


در حالیکه زمزمه های جدایی محمد دانشگر از استقلال به گوش می رسد، در صورتی که این اتفاق رخ دهد، مرادمند این فرصت را دارد تا با درخشش مقابل ماشین سازی، جایگاهش را در ترکیب اصلی استقلال تثبیت کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: محمد حسین مرادمند استقلال محمد دانشگر ترکیب اصلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۰۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از ترکیب تراکتور مقابل استقلال

۱۱ بازیکن اصلی تیم فوتبال تراکتور برای دیدار مقابل تیم فوتبال استقلال در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر مشخص شدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال تراکتور تبریز از ساعت 17 امروز (چهارشنبه) در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز مقابل استقلال صف‌آرایی می‌کند. حمید مطهری سرمربی تراکتور ترکیب تیمش را برای این بازی به شرح زیر اعلام کرد:

حسین پورحمیدی، مهدی شیری، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، ریکاردو آلوز، سیدمهدی حسینی، گوستاوو واگنین، مهدی هاشم‌نژاد، رحمان جعفری و امیرارسلان مطهری.

این دیدار به قضاوت پیام حیدری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ترکیب پرسپولیس مقابل سپاهان مشخص شد/ بازگشت بیرانوند به دروازه
  • ترکیب دو تیم تراکتور و استقلال اعلام شد
  • ترکیب استقلال مقابل تراکتور؛ فرصت طلایی برای گلر جوان آبی‌ها
  • ترکیب استقلال مقابل تراکتور با دو تغییر مهم
  • رونمایی از ترکیب تراکتور مقابل استقلال
  • ترکیب استقلال مقابل تراکتور (احتمالی)
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان/بازگشت مهره کلیدی
  • ترکیب احتمالی استقلال مقابل تراکتور
  • ترکیب احتمالی تراکتور مقابل استقلال با یک سورپرایز
  • ترکیب احتمالی مردان نکونام مقابل تراکتور | نقشه‌ سرمربی برای تثبیت صدرنشینی