Web Analytics Made Easy - Statcounter

دولت عربستان سعودی بار دیگر با اتخاذ مواضع ضد ایرانی اعلام کرد که ریاض بر اهمیت تمدید تحریم تسلیحاتی ایران تأکید دارد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری دولتی عبستان (واس)، هیئت دولت سعودی سه‌شنبه شب در نشست هفتگی خود مجددا مدعی شد که ایران برای هدف قرار دادن شهروندان سعودی به یمنی‌ها سلاح می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیئت دولت سعودی در بیانیه‌ای ضمن متهم کردن ایران به حمایت تسلیحاتی از یمن مدعی شد که «سلاح‌های ایرانی یمنی‌ها را وحشت‌زده و و شهروندان سعودی را هدف قرار می‌دهد».

در ادامه بیانیه آمده که «عربستان با توجه به ادامه حمایت تسلیحاتی ایران از یمن بر اهمیت تمدید تحریم تسلیحاتی ایران تأکید دارد».

دولت سعودی بدون اشاره به مانع‌تراشی خود بر سر راه مذاکرات صلح یمن و نقض مستمر آتش‌بس الحدیده مدعی شد که «ریاض از تلاش‌های مارتین گریفیتس نماینده سازمان ملل در امور یمن برای برقراری آتش‌بس در یمن حمایت می‌کند».

هیئت دولت سعودی در حالی ادعای حمایت از تلاش‌های سازمان ملل برای توقف درگیری‌ها در یمن را دارد که ارتش یمن طی هفته‌ای اخیر به صورت متناوب مواضع نظامی سعودی از جمله پایگاه هوایی «ملک خالد» را هدف حملات پهپادی خود قرار داده است.

انتهای پیام

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ملک سلمان اخبار عربستان سعودی اخبار یمن ملک سلمان اخبار عربستان سعودی اخبار یمن تسلیحاتی ایران دولت سعودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۱۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم بارش برف سنگین در عربستان سعودی در اوایل اردیبهشت

ویدیویی از بارش عجیب برف در طائف عربستان در نهمین روز از اردیبهشت سال 1403 را ببینید./هم میهن

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فیلم بارش برف سنگین در عربستان سعودی در اوایل اردیبهشت
  • اعلام جزئیات حمایت مؤثر و مستمر از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش
  • حضور ۲۵ هیئت تجاری در اکسپو نشان از رشد ایران با وجود تحریم
  • شاهکار بن سلمان؛ حیف و میل پولی به اندازه ارزش ۳ لیگ ژاپن، کره و ایران!
  • تصویب اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان
  • اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش تصویب شد
  • دولت برنامه‌ریزی مناسبی برای حمایت از نخبگان دارد
  • وزیرخارجه پاکستان: سفر رئیسی حائز اهمیت است/تحریم‌های آمریکا اهمیتی ندارد
  • سفر رئیسی حائز اهمیت است/تحریم‌های آمریکا اهمیتی ندارد
  • سفر رئیسی حائز اهمیت است/ تحریم‌های آمریکا اهمیتی ندارد