Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان عضو خوزستانی فراکسیون ورزش مجلس از رایزنی برای میزبانی فولاد ایران در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا، در دیدار با رییس فدراسیون فوتبال خبر داد.

سید کریم حسینی در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: اولین نشست فراکسیون ورزش مجلس با رییس فدراسیون فوتبال روز گذشته (سه شنبه) در بهارستان برگزار شد و در این جلسه درباره واگذاری میزبانی مرحله دوم انتخابی جام جهانی به بحرین و مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به کشورهایی مانند عربستان، امارات و هند و ندادن میزبانی‌ این رقابت ها به ایران، صحبت هایی انجام و راه‌کارها برای لغو این میزبانی‌ها بررسی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه باید از ظرفیت‌های موجود فدراسیون فوتبال استفاده کرد تا مشکل میزبانی‌ها حل شود، افزود: فراکسیون ورزش مجلس نیز پای کار است و آقای عزیزی‌خادم هم اعلام کرد که تلاش فدراسیون این است که میزبانی‌ها در عربستان لغو شوند.

عضو خوزستانی فراکسیون ورزش مجلس در ادامه نیز گفت: از رییس فدراسیون درخواست داشتم که به فوتبال خوزستان باتوجه به ظرفیت‌های آن توجه بیشتری صورت بگیرد و از این ظرفیت استفاده شود زیرا خوزستان از همه نظر از جمله نیروی انسانی و زیرساختی، ظرفیت بالایی در فوتبال دارد. امیدوارم در خوزستان یک برنامه خوب را از سوی فدراسیون شاهد باشیم و مانند سابق بازیکنان خوزستانی کمک حال تیم‌ملی باشند.

وی عنوان کرد: فوتبال خوزستان نباید درگیر حواشی شود و ما نیز از تمام فوتبال استان حمایت می‌کنیم. ضمن اینکه به تمام تیم‌های خوزستانی نگاه یکسان داریم و آقای عزیزی‌خادم هم قول مساعد همکاری داد. همچنین درباره میزبانی فولاد در لیگ قهرمانان آسیا در خوزستان با آقای عزیزی‌خادم صحبت شد و خواستار پیگیری و رایزنی برای میزبانی فولاد در خوزستان شدیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اخبار ورزشی خوزستان تيم فوتبال فولاد خوزستان فراکسیون ورزش مجلس عزیزی خادم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۱۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلومینیوم با تصویر خاص مقابل فولاد

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم اراک در شرایطی امروز میزبان فولاد خوزستان است که روحیه بالایی برای این دیدار خانگی دارد و برتری در دیدار اخیرشان برابر پرسپولیس موجب شده تا انگیزه خوبی برای این بازی پیدا کنند.

بازیکنان آلومینیوم اراک که روز گذشته برای گرامیداشت روز کارگر در محل کارخانه شرکت ایرالکو حضور یافتند، امروز هم با انتشار پوستری که مرتبط به این روز است، به استقبال دیدار مقابل فولاد خوزستان رفتند.

باشگاه آلومینیوم برای دیدار مقابل فولاد خوزستان، تصویری از سید مهران موسوی به نمایندگی از بازیکنان این تیم در کنار یکی از کارگران شرکت ایرالکو منتشر کرده و تصویری مرتبط با روز کارگر را برای بازی با فولاد خوزستان انتشار داده است.

شاگردان سید مجتبی حسینی امیدوار هستند با کسب پیروزی در بازی خانگی امروز مقابل فولاد خوزستان شرایط خود را در جدول لیگ برتر بهتر کنند و بالاتر بروند.

دیگر خبرها

  • ویسی: فدراسیون و سازمان لیگ عرضه ندارند شورای امنیت وسط بیاید
  • سرمربی فولاد به کمیته انضباطی دعوت شد
  • اظهارات جنجالی ویسی دردسرساز شد
  • ویسی به کمیته انضباطی فراخوانده شد
  • توقف آلومینیوم و فولاد به‌سود رقبای خوزستانی قعرنشین
  • ویسی:فدراسیون و سازمان لیگ عرضه ندارند شورای امنیت وسط بیاید
  • آلومینیوم با تصویر خاص مقابل فولاد
  • دقیقی: دورنمای شمس‌آذر در این فصل گرفتن سهمیه آسیایی بود
  • سلب میزبانی ایران از مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ | واکنش فوری و متقابل ؛ ایران مسابقات را تحریم کرد
  • ایران مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی آسیا را به دلیل میزبانی غیرعادلانه ازبکستان تحریم کرد