Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: برخی آقایان بیشتر مسائل حاشیه ای را می گویند که مهم است و دنبال نان مردم نیستند و دنبال این هستند که افراد مورد نظرشان، از تنور دربیاید و این به صلاح کشور نیست.

«حجت الاسلام محمد اشرفی اصفهانی»، فعال سیاسی اصلاح طلب، در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا در خصوص خاتمی محور بودن اصلاح طلبان گفت: خاتمی شخصیتی محترم، بزرگوار، کارساز و با سابقه بسیار درخشان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او زمانی که رئیس جمهور بود، شاید یکی از روسای جمهور موفق مخصوصا در صحنه های بین المللی بود. در مسائل سیاسی و داستان هایی که در کشور پیش آمده آن کسی که محور باشد و حرف اول و آخر را بزند مقام معظم رهبری است مابقی اشخاص و شخصیت هایی که خیلی محترم و بزرگوار هستند اینگونه نیست محور باشند و حرف اول و آخر را بزنند.

او افزود: آیت الله رفسنجانی زمانی که در قید حیات بودند جایگاه رفیعی داشتند موقعیت او بالا بود؛ خاتمی هم برای همه مردم محترم و بزگوار بوده و ملت ایران برای او جایگاه خاصی قائل هستند اما اینکه محور باشد، مردم باید نظر بدهند.

اشرفی اصفهانی در خصوص وضعیت اصلاح طلبان گفت: مسائل سیاسی مملکت قابل پیش بینی نیست، اگر در انتخابات ملاک واقعا رای و حضور مردم در صحنه باشد، آن چیزی که آقایان می خواهند به وجود نمی آید. مردم چیزی می خواهند اما مسئولان کارساز و دستگاه های تصمیم گیرنده، افراد دیگری می خواهند. نمونه آن را داریم می بینیم که مجلس فعلی با مجلس قبل اصلا قابل مقایسه نیست.

او تصریح کرد: اینکه شورای نگهبان بخواهد فیلتر خود را تنگ نگه دارد، همین آش و همین کاسه است؛ با این چیزهایی که ما در چهره آقایان مشاهده می کنیم چیز امیدوار کننده ای نیست. برخی آقایان بیشتر مسائل حاشیه ای را می گویند که مهم است و دنبال نان مردم نیستند و دنبال این هستند که افراد مورد نظرشان، از تنور دربیاید و این به صلاح کشور نیست.

او ادامه داد: مردم به صراحت می گویند ما رای نمی دهیم و این مسئله برای جمهوری اسلامی خطرناک است، باید تلاش کنیم مردم با شور، شوق و شعف به صحنه انتخابات بیایند. با این اوضاعی که در مسائل اقتصادی پیش آمده و شرایط کرونا، مردم امید زیادی ندارند مگر اینکه اتفاقی بیفتد و جهش مردمی پیش بیاید.

این فعال سیاسی اصلاح طلب در پاسخ به اینکه اصلاح‌طلبان در صورت شکست در انتخابات باید به جامعه برگردند یا دوباره برای حضور در قدرت تلاش و ائتلاف کنند، عنوان کرد: اصلاح طلبان جز همین جامعه هستند، تعداد اصلاح طلبان واقعی از اصولگرایان بسیار بیشتر است نه اینکه قصد حمایت داشته باشم چون اصلاح طلب و اصولگرا نیستم. من به اصلاح طلب افراطی و به اصولگرای افراطی اعتقادی ندارم اما اینگونه نیست که اصلاح طلبان الان کنار باشند، خیلی داغ به میدان نیامده اند. اگر به انتخابات 1400 ورود پیدا کنند مطمئن باشند آراء آنها بیشتر خواهد بود. 6

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصلاح طلبان انتخابات 1400 اصلاح طلبان اصلاح طلب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۱۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی ورود سامانه بارشی به لرستان

بهروز مرادپور بیان کرد: بر اساس نقشه و مدل های هواشناسی، روز دوشنبه به دلیل بالا بودن شاخص های ناپایداری، علاوه بر افزایش ابر و وزش باد قابل ملاحظه در نقاطی از استان، بارش هایی به صورت خفیف و پراکنده گاهی همراه با رعد و برق پیش بینی می شود.

وی افزود: از بعدازظهر سه شنبه تا پایان هفته با فعالیت سامانه بارشی برای همه نقاط، بارش باران، رعد و برق، احتمال رگبار تگرگ و وزش باد نسبتا شدید تا شدید انتظار می رود.

وی ادامه داد: طی ۴۸ ساعت آینده تغییرات قابل توجهی در نوسانات دمایی مناطق مختلف استان مشاهده نمی شود.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • بازارساز ترمز رشد ارز را کشید/خبری از افزایش قیمت دلار نیست
  • رابط اصلاح‌طلبان با رهبری بعد از فوت هاشمی‌رفسنجانی چه کسی است؟
  • پیش بینی ورود سامانه بارشی به لرستان
  • فاکتور اشتباه و شیطنت آمیز اصلاح طلبان در خصوص شرایط امید در جامعه/ آغاز کنش‌های انتخاباتی رادیکال‌ها پس از عملیات تحریم!
  • هوش مصنوعی گرایش سیاسی افراد را از چهره‌شان می‌خواند
  • نگاه متفاوت کارشناس اقتصادی بعد از حمله موشکی سپاه: معادلات تغییر کرد | فیلم
  • هوش مصنوعی جهت‌گیری سیاسی افراد را از روی چهره تشخیص می‌دهد
  • توصیه‌های سازمان ملل متحد به مناسبت هفته جهانی روانشناس/ رسیدگی به مسائل نابرابری اجتماعی
  • تشکیل کانون‌ نقد و کانون‌های شورش!
  • تولید سالانه بیش از ۱۶ میلیون قطعه مرغ بومی در فارس