Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی گفت: وجود دلال‌ها مساله واضح و مشخصی است. اگر سری به میدان مرکزی زده شود به راحتی معلوم خواهد شد که چه کسی دلال است و چه کسی دلال نیست. اسدالله کارگر رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی درباره تمهیدات صورت گرفته برای عرضه محصولات به مناسبت عید نوروز به میزان گفت: اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی باید آمادگی پیدا کند که اگر نیاز شد در این قضیه وارد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چون برای تنظیم بازار میوه‌ها و محصولات دیگر را به میادین می‌دهند.
وی درخصوص مساله شفاف نبودن قیمت‌ها و کیفیت محصولات عرضه شده در بازار‌های میوه و تره بار گفت:، چون اتحادیه ما وارد این موضوع نشده نمی‌توانیم در این باره اظهار نظر کنیم. ما هر ساله توزیع میوه و سبزی داشتیم. امسال، اما از ما خواسته شد آماده باشیم تا در صورت نیاز در این مساله ورود کنیم. البته ما الان آمارمان را هم ارائه داده ایم و آمادگی لازم را داریم. در واقع بستر کار آماده است و به محض اینکه احساس نیاز بکنند به ما اعلام خواهد شد. اما فعلا اتحادیه میوه و تره باردر این قضیه وارد شده است.
کارگر درباره مساله برخورد با دلال‌ها و واسطه گران در بازار‌های میوه و تره بار گفت: در این زمینه اتحادیه بارفروشان باید نظارت کند. ما در اتحادیه میوه و سبزی گله‌مند هستیم و بابت وجود دلال‌ها انتقاد داریم. اما اینکه دلال‌ها جمع آوری بشوند یا تذکر داده شود یا مسوولیتی برای برخورد با دلال‌ها متوجه صنف ما باشد چنین چیزی نیست. ما فقط می‌توانیم انتقاد کنیم و از مسوولان بخواهیم که جلوی فعالیت دلال‌ها را بگیرند.
رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی درباره چگونگی شناسایی دلال‌ها و واسطه گران در بازار‌های میوه و تره بار گفت: وجود دلال‌ها مساله واضح و مشخصی است. اگر سری به میدان مرکزی زده شود به راحتی معلوم خواهد شد که چه کسی دلال است و چه کسی دلال نیست. اینکه چه کسانی فاکتور خرید را نشان می‌دهند یا نمی‌دهند همه چیز را روشن می‌کند. آن‌هایی که فاکتور را نشان می‌دهند حجره دار‌ها هستند. کسانی هم که حاضر نیستند برای عرضه بار فاکتور بدهند روشن است که دلال هستند.   بیشتر بخوانید: کاهش ۳۰ درصدی خرید میوه و مواد غذایی در شب عید
کارگر درباره گمانه‌های مطرح شده درباره طراحی لباس متحد الشکل برای فروشندگان میوه و سبزی اظهار داشت: این مساله به اتحادیه ما مربوط نمی‌شود. اگر منظور بازار‌های میوه و تره بار سطح شهر هستند که این‌ها به شهرداری مربوط می‌شود. اما اگر میدان مرکزی میوه و تره بار مدنظر باشد مسوولیت با اتحادیه عمده فروشان است. ما نظارت هایمان مربوط به سطح شهر است.
وی درباره امکان فراهم شدن شرایط برای خریدآنلاین میوه و سبزی توسط شهروندان گفت: هرکسی که پروانه کسب داشته باشد می‌تواند فروش آنلاین را هم در برنامه اش قرار دهد. ما از هرچیزی که بتواند به تکنولوژی کمک کند حمایت می‌کنیم. البته این کار نیاز به برنامه ریزی ویژه‌ای ندارد. چون خیلی‌ها در بخش خصوصی درحال انجام فروش آنلاین محصولاتشان هستند.
کارگر با بیان اینکه اتحادیه فروشندگان میوه  و سبزی سطح شهر را پوشش می‌دهد افزود: در سطح شهر هم مغازه داران مشغول فعالیت هستند که هر مغازه داری اگر پروانه کسب داشته باشد در صورت ایجاد آمادگی‌های لازم می‌تواند محصولاتش را به صورت آنلاین به فروش برساند. اما مساله فروش محصولات عمده به صورت آنلاین به اتحادیه ما ارتباطی ندارد.   انتهای پیام/ برچسب ها: اسدالله کارگر اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اسدالله کارگر اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی رئیس اتحادیه فروشندگان میوه بازار های میوه و تره بار چه کسی دلال سطح شهر دلال ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۱۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر از کور شدن نمای بوستان‌های تهران

رئیس کمیسیون سلامت و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران از ساخت و ساز و کور کردن نمای بصری بوستان‌ها انتقاد کرد.

به گزارش ایسنا، مهدی پیرهادی در دویست و سی و سومین جلسه علنی شورای اسلامی تهران در قالب تذکری با اشاره به بازدیدش از محدوده بلوار کشاورز و بوستان لاله گفت: در دهه‌های مختلف ساخت و سازهایی در فضای بصری بوستان‌ها انجام شده که این فضا را دچار آسیب کرده است.

وی افزود: از جمله این ساخت و سازها می‌توان به بوستان اندیشه اشاره کرد که ساختمان شهرداری منطقه ۷ در آنجا ساخته شد و بخش مهمی از این بوستان را دچار آسیب کرد. در حقیقت نمای این بوستان با این ساخت و ساز از بین رفت. در همان موقع اعلام کردیم که اگر می‌خواهند این کار نامناسب را انجام دهند در کنجی از پارک انجام شود نه در نمای بوستان.

وی ادامه داد: در ابتدای بلوار کشاورز در تقاطع با خیابان حجاب یک حصار کارگاهی ایجاد شده که سالیان سال است که وجود دارد. کمی جلوتر جنب ایستگاه آتش‌نشانی حصار کارگاهی دیگری ایجاد شده که اعلام کردند مشغول ساخت بخش‌های خدماتی برای بوستان هستند و پس از آن نیز بازارچه‌ای قرار گرفته که همگی فضای بصری بوستان لاله را تحت تاثیر قرار داده‌اند.

پیرهادی تاکید کرد: هرگونه ساخت و سازی اگر بخواهد انجام شود باید در کمیسیون ماده ۷ مجوز بگیرد. بی‌تردید نباید نمای بوستان‌ها را کور کنیم. حتی اگر سرویس بهداشتی باشد نباید در جلوی نمای بوستان ساخته شود. همین موضوع باید برای ایستگاه مترو و... نیز رعایت شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • قیمت طلا امروز ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • لاپید کابینه رژیم صهیونیستی را به باد انتقاد گرفت
  • هشدار کارشناسان درباره بحران مسکن در اروپا و خطر راست افراطی
  • قیمت طلا امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت سکه امروز ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • چه مواد غذایی از آسیب های آلودگی هوا محافظت می‌کند
  • میوه‌های نوبرانه ارزان می‌شوند؟
  • قیمت سکه امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت طلا امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • انتقاد رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر از کور شدن نمای بوستان‌های تهران