Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@21:26:29 GMT

گاز نیمه نخست سال آینده به زابل می‌رسد

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۴۱۵۳۵

گاز نیمه نخست سال آینده به زابل می‌رسد

به گزارش ایرنا، عباسعلی ارجمندی شامگاه سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سرسرای فرمانداری زابل برگزار شد اظهارداشت: پیمانکار فاز سوم گازرسانی به زابل مشخص شده و در اواخر فروردین فعالیت خودش را آغاز می‌کند.

وی بیان کرد: با همکاری بنیاد مستضعفان و پیگیری نماینده حوزه انتخابیه زابل در مجلس شورای اسلامی ۳۰۰ هزار متر از معابر سطح شهر زابل طبق الویت بندی در حال آسفالت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان ویژه زابل ادامه داد: پنج محله حاشیه نشین شهر زابل در دستور کار بنیاد مسکن با هدف اصلاح معابر و دیگر اقدامات قرار گرفته است.

وی از افزایش تعداد بیمه قالی‌بافان در منطقه سیستان خبر داد و گفت: مجموعه دستگاه‌های اجرایی، اداره صمت و سهامی فرش با همکاری صندوق بیمه روستایی به صورت رایگان بیمه قالی‌بافان را در دستور کار خود قرار داده و تمام افراد واجد شرایط می‌توانند خودشان را بیمه کنند.

ارجمندی مشارکت مردم منطقه سیستان را در تمام حوزه‌ها خواستار شد و تاکید کرد: اگر دل شما برای سیستان می‌سوزد و اگر گریه کن منطقه هستید باید برای آن جانفشانی کنید.

وی تصریح کرد: مردم منطقه با مشارکت در سرمایه گذاری، سیما و منظر شهری، حوز کشاورزی و اقدامات فرهنگی و عمومی باعث ایجاد تحول در منطقه شوند.

معاون استاندار سیستان و بلوچستان اظهارداشت: تاکنون از اقدامات کوچک در زابل غافل شده‌ایم که همین‌ها بزرگ و برای مردم دردسر ایجاد کرده‌اند.

وی گفت: نخستین محموله میوه شب عید پرتغال و سیب درختی به میزان ۵.۵ تن به ترتیب ۱۳ هزار تومان و ۱۱ هزار تومان وارد زابل شده و با توجه به نیاز و خرید مردم به این میزان اضافه می‌شود.

برچسب‌ها گاز رسانی نشست خبری زابل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گاز رسانی نشست خبری زابل گاز رسانی نشست خبری زابل اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۱۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید با پسر مارسلو: رئال آینده را بیمه کرد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، انزو، متولد سال 2009، اولین قرارداد خود با رئال را در سال 2022 برای چهار فصل امضا کرده بود ولی به قدری در دو سال اخیر خوب کار کرد که مدیران باشگاه رئال مادرید متقاعد شدند قراردادی جدید و طولانی مدت به او پیشنهاد دهند و او نیز دیروز در حضور پدر و مادرش آن را امضا کرد.

انزو در سال 2017 بود که وارد آکادمی لافابریکای رئال مادرید شد و اکنون در دسته زیر 17 ساله ها بازی می کند. او فصل قبل توانست برای رئال 17 گل به ثمر برساند. پست بازی او متفاوت با پدرش است و با قامت بلندش در خط حمله رئال پست شماره 9 را دارد. انزو همچنین برای رده های پایه اسپانیا نیز به میدان رفته و گلزنی کرده است.

انزو می خواهد جا پای پدرش بگذارد که در رئال یک اسطوره و در واقع پرافتخارترین بازیکن تاریخ، مشترک با کریم بنزماست.

دیگر خبرها

  • جنجال پنالتی آرسنال در بازی بورنموث
  • خطر سیل در کمین نان مردم جنوب کشور
  • نقش مهم سد‌ها در کنترل سیلاب سیستان و بلوچستان
  • بارش شدید باران و آبگرفتگی معابر در زابل
  • فیلم/ سیلاب در خیابان‌های زابل
  • تاریخچه آتش‌سوزی، پیوست ساخت‌وسازها باشد/بیمه در اسرع وقت کارشناسی را آغاز کند
  • فیلم/بارش شدید باران در زابل شمال سیستان و بلوچستان
  • تمدید با پسر مارسلو: رئال آینده را بیمه کرد (عکس)
  • ایجاد منطقه آزاد مغان راپیگیری می‌کنم/کشاورزی شاه‌کلید توسعه مغان
  • دورتموند ۱ - ۰ پاری سن ژرمن/ میزبان به تور زد مهمان به تیر + فیلم