Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهسا برزویی کارشناس مسئول گلخانه‌های شهرستان کوار گفت: با تشکیل اکیپ‌های ارزیابی خسارت و حضورکارشناسان مدیریت جهاد کشاورزی در برآورد اولیه در سطح باغات و گلخانه‌ها بیش از ۳۶ میلیارد تومان خسارت وارد شده است.

او افزود: بیش از هزارو ۳۵۰ میلیون ریال خسارت وارده مربوط به گلخانه‌های گل رز و سبزی و صیفی بخش مرکزی و طسوج شهرستان و مابقی مربوط به ۷۰۰ هکتار ازباغات سیاه درخت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برزویی با اشاره به اینکه درصد خسارت در گلخانه‌ها از ۱۰ تا ۵۰ درصد در سطح شهرستان بوده است بیان کرد: در مجموع به طور میانگین به گلخانه‌ها شهرستان ۳۰ درصد خسارت وارد شده است.

کارشناس مسئول گلخانه‌های شهرستان کوار گفت: بهره بردارارن بخش کشاورزی و دامپروری برای جبران خسارت ناشی از حوادث طبیعی، محصولات و تاسیسات خود را بیمه کنند.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خسارت میلیاردی باد و طوفان کشاورزی مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۱۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یادواره شهدا در شهرستان کوار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، سی و ششمین یادواره شهدای روستای ارباب و ۵۰۰ شهید شهرستان کوار با حضور مردم در حسینیه حضرت ابوالفضل این روستا برگزار شد.
روایتگری، اجرای سرود، مداحی، برپایی ایستگاه صلواتی و تلاوت یک سوره از قرآن به نیابت شهدا از برنامه‌های این یادواره بود.

دیگر خبرها

  • خسارت ۳۹۰ میلیاردی سیل به باغات خراسان شمالی
  • برگزاری یادواره شهدا در شهرستان کوار
  • توصیه‌های هواشناسی کشاورزی
  • خسارت بیش از یک میلیاردی سیل به تاسیسات آب و فاضلاب شهر تفت
  • افزایش ۱۰ درصدی تولیدات گلخانه‌ای در تایباد
  • خسارت باران و طوفان به زیرساخت‌های آب، برق و کشاورزی گچساران
  • طوفان ۲۰۰ هزار تن گندم این استان را از بین برد !
  • (ویدیو) طوفان مهیب در کهگیلویه و بویراحمد؛ خسارت به کشاورزی
  • خسارات سنگین طوفان به ۱۰۰ هزار هکتار از گندم‌زارهای خوزستان
  • طوفان مهیب در کهگیلویه و بویراحمد/ خسارت به کشاورزی + فیلم