Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن قربانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: سال گذشته به منظور رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، المان‌های ساخته شده، اجازه اکران پیدا نکردند، امسال تصمیم بر این شد تا بیشتر به سمت جداره‌سازی و رنگ‌آمیزی دیوارها حرکت کنیم.

وی تاکید کرد: دلیل اصلی این تصمیم هم این بود که در این شرایط کرونایی، المان‌ها موجب تجمع مردم نشوند اما میزان موفقیت این طرح هنوز مشخص نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قربانی با اشاره به اینکه اگرچه ما همچنان المان‌های حجمی را هم داریم، یادآورشد: بنا به تجربه سال گذشته، اگر دانشگاه علوم پزشکی اجازه استقرار و اکران این المانها را ندهد کاری نمی‌توانیم بکنیم و به همین خاطر امسال تصمیم گرفتیم بیشتر روی در و دیوار شهر کار کنیم.

وی، رنگ آمیزی و نورپردازی پل ولیعصر و قائم را از نمونه کارهای جداره سازی امسال این سازمان عنوان کرد.

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری زنجان، با تاکید بر اینکه دعایی نداریم که برای مردم کار شاخصی انجام می‌دهیم چرا که مردم زنجان لایق کارهای بسیار بزرگی هستند، گفت: با این فضاسازی شهری در واقع خواستیم کمی در کاهش پریشان‌حالی ناشی از شرایط کرونایی که مردم را درگیر کرده است، موثر باشیم.

قربانی خاطرنشان کرد: تلاش می شود با اقداماتی بتوانیم دوباره نشاط را به بطن جامعه و مردم تزریق کنیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بسیاری از سازه های تبلیغاتی شهرداری را که منبع درآمد شهرداری است  به موضوع مقابله با کرونا اختصاص دادیم، گفت: البته اقدامات ما برای استقبال از بهار به این معنی نیست که از پیام های مقابله با کرونا غافل شویم و در برخورد مردم با کرونا عادی انگاری شود.

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری زنجان با اشاره به اینکه همه گل‌های مورد نیاز  فصول تابستان و پاییز زنجان در همین‌ شهر تولید می‌شود، افزود: به واسطه شرایط آب‌وهوایی زنجان، که زمستان سردی را تجربه می‌کند، در تولید گل‌های بهاره، محدودیت داشتیم که در یکی ۲ سال اخیر و با احداث سایت تولیدات مرکزی، خوشبختانه تولید گل در حجم بسیار وسیع در زنجان انجام می‌شود.

قربانی صرفه‌جویی در هزینه‌ها را از مزایای تولید گل‌های بهاره در استان بیان کرد و گفت: مهمترین حسن تولید گل بهاره در استان  این است که حجم گلی که به سطح شهر تزریق می‌کنیم خیلی زیاد است و محدودیتی نداریم.

وی تاکید کرد: سال‌های گذشته حجم زیادی از گل‌های مورد نیاز فصل بهار از تهران، کرج و ورامین خریداری می‌شد و در میزان ارائه گل به مناطق مختلف شهر هم محدودیت بود، به همین دلیل، بیشترین حجم ارائه گل هم به مرکز شهر از جمله میدان انقلاب و آزادی اختصاص پیدا می‌کرد.

رییس سازمان سیما، منظر و فضاس سبز شهرداری زنجان گفت: در حال حاضر به دلیل میزان بالای تولید گل، تقریبا هیچ محدودیتی نداریم و در همه نقاط شهر گلکاری انجام می‌دهیم.

قربانی افزود: در سطح مناطق چهارگانه زنجان، بر اساس نیاز، در هر جایی که فضای سبز یا باکس گلکاری باشد، گل در اختیار آنها قرار می‌دهیم.

وی با تاکید بر اینکه ما تعیین نمی‌کنیم که گلکاری در کدام نقطه از سطح شهر انجام بگیرد، اما نظارت‌ می‌کنیم، گفت: شهروندان چرایی عدم گلکاری در نقاط مد نظرشان را باید از شهرداری منطقه سوال کنند.

رییس سازمان سیما منظر شهرداری زنجان، به حجم گل‌های بهاره که امسال در آستانه بهار در سطح شهر کاشته می‌شود اشاره کرد و گفت: همزمان با شب عید، سطح شهر زنجان با حدود ۴۰ هزار جعبه گل بنفشه، شب‌بو ، همیشه بهار و کمی هم گل‌های پیازی که از تولیدات زنجان است، آراسته می‌شود.

برچسب‌ها ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی شهر زنجان شهرداری زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی شهر ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی شهر زنجان شهرداری زنجان اخبار کنکور رییس سازمان سیما شهرداری زنجان تولید گل سطح شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۱۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخگویی مرکز امداد شرکت گاز به ۸۴ هزار تماس تلفنی مشترکان گاز طبیعی 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌مدیرعامل شرکت گاز مازندران از پاسخگویی به ۸۴ هزار و ۱۷۴ تماس تلفنی مشترکان گاز طبیعی با مرکز امداد و حوادث ۱۹۴ شرکت گاز استان، طی سال گذشته خبر داد.

دکتر مایلی رستمی با اعلام این خبر گفت: از این تعداد تماس ۷۹ هزار و ۶۷۶ مورد منجر به اعزام عملیاتی و ۹۸۹ مورد نیز منجر به اعزام فوری گروه‌های امداد و حوادث شده است.

وی رفع نشتی از کنتور و رگولاتور، بررسی صدای ناهنجار از رگولاتور، وصل کردن مجدد انشعاب، بازدید از حفاری، کنترل آتش‌سوزی و رفع شکستگی علمک در اثر برخورد خودرو را از جمله اقداماتی عنوان کرد که اعزام گروه‌های امداد و حوادث در پی داشته است.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران با اشاره به ضرورت آمادگی و انجام واکنش سریع نیرو‌های امدادی برای مقابله با حوادث احتمالی، گفت: برگزاری مانور مقابله با زلزله، انفجار، آتش‌سوزی، گازگرفتی و شکستگی علمک، نقشه‌خوانی و تعیین موقعیت مکانی از جمله اقداماتی است که در این راستا طی سال ۱۴۰۲ انجام شده است.

دیگر خبرها

  • ۱۷۶ پروژه عمران شهری طی ۲ سال گذشته در استان زنجان اجرا شد
  • ۱۷۶ طرح عمرانی شهری زنجان در دولت سیزدهم اجرا شد
  • اجرای ۱۷۶ طرح عمرانی شهری زنجان در دولت سیزدهم
  • وحدت اعضای شورا با شهرداران باعث رونق امور شهری می‌شود
  • حسینی: سیاست دولت در کنترل نوسانات ارزی به مجلس اعلام شد
  • نورپردازی المان‌های شهری شیراز با رنگ آبی در روز جهانی اتیسم
  • اشتغال‌زایی جوامع محلی با فرآوری محصولات بلوط
  • پاسخگویی مرکز امداد شرکت گاز به ۸۴ هزار تماس تلفنی مشترکان گاز طبیعی 
  • توقف ساخت المان غواصان دریادل در زنجان
  • تجمع دانشگاهیان زنجان درحمایت از خیرش دانشجویان آمریکا برگزار شد