Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@08:35:21 GMT

چهار شنبه آخر سال در اصفهان ۱۳ مصدوم داشت

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۴۱۷۴۳

چهار شنبه آخر سال در اصفهان ۱۳ مصدوم داشت

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: شامگاه گذشته یک مرد ۱۹ ساله در بلوار بهشت بهارستان براثر برخورد ترقه با زانو دچار صدمه شد اما این آسیب‌دیدگی همراه با سوختگی نبود و به دلیل رضایت ندادن برای اعزام به مراکز درمانی، به صورت سرپایی رسیدگی شد.
غفور راستین بیان کرد: ۱۵ دقیقه بامداد امروز نیز در خیابان مفتح ملک‌شهر پسر ۲۲ ساله به دلیل انفجار ترقه دچار سوختگی و آسیب چشم شد که احتمال تخلیه چشم این مصدوم زیاد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: این مصدوم برای انجام اقدامات درمانی تخصصی به بیمارستان چشم پزشکی فیض منتقل شد.
مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان همچنین درباره آتش سوزی ناشی از استفاده آتش شب گذشته گفت: این حادثه ساعت ۳۰ دقیقه بامداد در شش راهی اصفهان روی داد که در جریان آن دو مرد ۴۵ و ۵۸ ساله دچار سوختگی سطحی دست و به صورت سرپایی درمان شدند.
همچنین بر اساس گزارش های دریافتی ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه روز سه‌شنبه در دهاقان یک زن ۲۴ ساله بر اثر انفجار ترقه دچار صدمه و سوختگی سطحی کف دست و به صورت سرپایی در محل درمان شد.
ساعت ۲۱ و ۵۲ دقیقه 2 پسر ۱۴ و ۱۶ ساله به دنبال انفجار ترقه در صفاییه مبارکه دچار صدمات متعدد و سوختگی در دست و پا و به بیمارستان محمد رسول الله(ص) مبارکه منتقل شدند.
ساعت ۲۱ و ۵۲ دقیقه یک حادثه انفجار ترقه در خیابان جی اصفهان و مصدومیت زن ۳۱ ساله که دچار صدمه به گوش شده بود به سامانه ۱۱۵ اورژانس اعلام و به صورت سرپایی در محل درمان شد.
در ساعت ۲۲ و ۲۹ دقیقه نیز یک پسر ۸ ساله در شهرک بهاران نجف‌آباد حین انجام مراسم چهارشنبه سوری داخل آتش افتاد و از ناحیه سر و دست دچار سوختگی و به بیمارستان محمد منتظری نجف‌آباد منتقل شد.
ساعت ۱۸ و ۳۹ دقیقه امروز نیز یک نوجوان ۱۶ ساله در یکی از پارک‌های فولادشهر به‌دلیل انفجار ترقه دچار سوختگی چهار درصدی و سطحی ران (فمور) راست شد.
ساعت ۱۸ و ۵۶ دقیقه امروز یک زن ۴۶ ساله در خیابان جی اصفهان بر اثر انفجار ترقه مصدوم شد اما سوختگی خاصی نداشت و به بیمارستان فارابی منتقل شد.
ساعت ۲۰ و ۱۲ دقیقه امروز نیز ۲ مرد ۱۸ ساله در خمینی‌شهر به‌دلیل انفجار ترقه دچار سوختگی‌های متعدد و آسیب دست و پا و سر و گردن شده و پس از ثبات آسیب‌های وارده توسط تکنسین‌های اورژانس به بیمارستان ۹ دی منظریه این شهر منتقل شدند.
تمام پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ شهری و جاده‌ای و مراکز درمانی بویژه مرکز درمانی امام موسی الکاظم(ع) برای موارد سوختگی و مرکز تخصصی فیض اصفهان برای آسیب‌های چشمی، روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه در حالت آماده‌باش هستند تا در صورت بروز حوادث احتمالی ناشی از  برگزاری مراسم چهارشنبه پایانی سال، به مصدومان خدمات رسانی کنند.
سال گذشته هیچ حادثه‌ای در شهر اصفهان و سایر شهرستان‌های استان از مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان امدادخواهی نشد و تنها ۲ نوجوان در فولادشهر دچار سوختگی دست شده بودند.

برچسب‌ها سازمان اورژانس کشور چهارشنبه سوری اصفهان پروندهٔ خبری چهارشنبه‌سوری ؛ زیر سایه کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان اورژانس کشور چهارشنبه سوری اصفهان سازمان اورژانس کشور چهارشنبه سوری اصفهان اخبار کنکور انفجار ترقه دچار صورت سرپایی دچار سوختگی منتقل شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۱۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام آتشین مرد نقاش | مادر و پسر ۱۱ ساله در خشم پدر سوختند

همشهری آنلاین - حوادث: این حادثه دردناک اوایل فروردین ماه اتفاق افتاد. روز حادثه ساکنانی ساختمانی در یکی از محله های پایتخت صدای دعوا و مشاجره مرد نقاش و همسرش را از خانه آنها شنیدند. دقایقی بعد آنها متوجه آتش سوزی و دود از خانه این زوج شدند و پلیس و آتش نشانی را خبر کردند. وقتی آتش‌نشان به محل حادثه رسیدند، شعله‌های آتش خانه مرد نقاش را در برگرفته بود.

آتش‌نشانان حریق را مهار کردند اما در جریان این حادثه مرد نقاش، همسر ۴۱ساله و پسربچه ۱۱ساله‌اش دچار سوختگی شده بودند که همگی به بیمارستان انتقال یافتند. شدت سوختگی زن ۴۱ ساله به حدی بود که او همان روز جانش را از دست داد اما پسر ۱۱ ساله وی و همسرش زنده بودند که در بیمارستان تحت درمان قرار گرفتند. دو روز بعد اما پسر ۱۱ساله هم به دلیل شدت سوختگی جان باخت و به این ترتیب شمار قربانیان این حادثه به دو نفر رسید. از همان زمان و با شروع تحقیقات پلیسی معلوم شد که عامل این آتش افروزی، پدر خانواده بوده است.

وی پس از مرخص شدن از بیمارستان بازداشت شد و در بازجویی ها درباره انگیزه‌اش از این جنایت هولناک گفت: من با همسر و پسرم اختلافات زیادی داشتیم و مدام بحثمان می شد. کار من نقاشی ساختمان است و روز حادثه می خواستم به ساختمانی برای کار بروم. از پسرم خواستم تا همراهم بیاید اما او مخالفت کرد. من هم به شدت عصبانی شدم و بعد از کمی مشاجره با ریختن بنزین روی خودم، تهدید کردم که خودسوزی می کنم. اما پسرم برایش اهمیتی نداشت و با لحن تندی جوابم را داد که خشمم را بیشتر کرد. از شدت ناراحتی روی پسرم هم بنزیم ریختم و فندک را کشیدم.

وی ادامه داد: در این بین همسرم به کمک پسرمان آمد اما خودش هم در این آتش سوخت. وی ادامه داد: من خیلی پشیمانم و اصلا قصد گرفتن جان همسر و فرزندم را نداشتم. همه چیز در یک لحظه و به دلیل عدم کنترل خشمم رخ داد.

این متهم با قرار قانونی و برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار ماموران ادراه دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است.

کد خبر 847303 برچسب‌ها آتش‌ نشانی قتل - قاتل حوادث ایران

دیگر خبرها

  • افشای راز قتل همسر و فرزند با آتش افروزی
  • مرد نقاش، راز آتش زدن همسر و فرزندش را فاش کرد
  • راز قتل همسر و فرزند با آتش افروزی
  • جنایت مرد نقاش | او همسر و پسر ۱۱ ساله خود را آتش زد!
  • ۵ مصدوم در برخورد دو خودروی سواری در جاده قم به اصفهان
  • انفجار منزل مسکونی در قم یک مصدوم داشت
  • اقدام آتشین مرد نقاش | مادر و پسر ۱۱ ساله در خشم پدر سوختند
  • آتش سوزی و انفجار گاز در نیشابور یک فوتی و یک مصدوم بر جای گذاشت
  • نجات مرد ۵۸ ساله طبیعت گرد در ارتفاعات تالاجار اشنویه
  • جسد مرد ۶۰ ساله طارمی بعد از ۶ روز پیدا شد