Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- یکی از تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر دستگیری از نیازمندان و اقشار آسیب‌دیده از کرونا ادامه رزمایش مواسات در نوروز ۱۴۰۰ است و بر این اساس در استان سمنان این رزمایش در نوروز باقوت و قدرت با هدف کاهش مشکلات معیشتی مردم ادامه دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  سمنان‌، اجرای رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه در سراسر کشور و استان سمنان موجب گره‌گشایی بسیاری از مشکلات معیشتی مردم آسیب‌دیده از کرونا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رهبر معظم انقلاب نیز بر ادامه این رزمایش در ایام نوروز 1400 تأکید کرده‌اند و بنابراین این رزمایش در سراسر استان سمنان در ایام تعطیلات نوروز اجرا می‌شود.

مرحله پنجم رزمایش همدلی و احسان در خراسان جنوبی آغاز شد19000 بسته معیشتی در پنجمین مرحله رزمایش همدلی و احسان استان مرکزی توزیع می‌شودپنجمین مرحله رزمایش همدلی و احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در استان بوشهر آغاز شد

سرهنگ علی خالقیان، معاون هماهنگ‌کننده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان اظهار داشت: تاکنون مردم استان سمنان 290 میلیارد تومان به رزمایش مواسات در سطح استان کمک کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: با هدف کمک به بهبود وضعیت معیشت مردم به‌ویژه اقشار آسیب‌دیده از کرونا در سطح استان سمنان بر اساس شناسایی افراد نیازمند رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه می‌یابد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان بیان کرد: تمامی بسیجیان پایگاه‌های مقاومت بسیج استان در شهرها و روستاها برای مقابله با کرونا سازمان‌دهی شده‌اند و بسیجیان این استان در گروه‌ها و گروه‌های مختلف جهادی در تلاش برای اجرای طرح‌های مختلف نظیر طرح شهید سلیمانی و اجرای رزمایش کمک مؤمنانه در سطح استان هستند.

خالقیان تأکید کرد: غربالگری محله به محله با همکاری مردم، هیات امنای مساجد و پایگاه‌های مقاومت بسیج و مشارکت سازمان‌های مختلف و تشکل‌های مردمی پیگیری می‌شود.

وی با اشاره انجام تست تشخصی کرونا از مردم در قالب اجرای طرح شهید سلیمانی در سراسر استان سمنان گفت: این طرح به صورت روزانه گرفته می‌شود تا بتوانیم با بیماریابی فعال به کاهش شیوع بیماری در استان کمک کنیم.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان افزود: در طرح تشدید اقدامات طرح شهید سلیمانی تعداد بسیجیان از پنج هزار نفر به هشت هزار نفر برای همکاری در طرح افزایش پیدا کرده و تاکنون کاهش چشمگیر بیماران و فوتی‌های ناشی از کرونا را در استان شاهد بوده‌ایم.

طرح شهید سلیمانی در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر همکاری مردم و مسئولان در قطع زنجیره انتقال کووید در استان سمنان -19 آغاز شده است.

تمرکز اصلی طرح ملی شهید سلیمانی بر برنامه‌ریزی، هماهنگی و اقدام مشترک مناسب و به‌موقع در پیشگیری از کروناست، سه گام اساسی مراقبت، حمایت و نظارت را در بر دارد و هم‌اکنون با هدف قطع زنجیره انتقال این ویروس در استان سمان در حال انجام است.

انتهای پیام/363/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: طرح شهید سلیمانی رزمایش مواسات استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۱۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث چهار مدرسه خیری در یزد

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، نماینده مردم شریف یزد، اشکذر، زارچ و بخش ندوشن در مجلس با بیان اینکه هر جامعه ای که توجه به تعلیم و تربیت داشته باشد، قطعا موفق خواهد بود، اظهار داشت: بدون شک، چنین رویدادهایی، آغاز گام‌های کشور ما برای دستیابی به موفقیت و سربلندی در عرصه های مختلف است.

محمد صالح جوکاربا اشاره به حضور خیرین و اقدامات ارزنده آنها در عرصه های مختلف، گفت: در عرصه های مذهبی، دینی، فرهنگی و آموزشی شاهد اقدامات بسیاری ارزشمند از سوی خیرین در سطح کشور هستیم.

وی عنوان کرد: این واحد آموزشی پس از راه اندازی، مشکل واحد آموزشی مختلط محله فیروزآباد را مرتفع خواهد ساخت.

دکتر جوکار خاطرنشان کرد: طی صحبتی که  با خیر محترم (آقای شرف الدینی) داشتم، اعلام کردند که یک مدرسه در شهر یزد در حال ساخت دارند و سه مدرسه نیز در آینده نزدیک احداث خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • اجرای طرح مبارزه با قاچاق در استان سمنان/ ۹ متخلف دستگیر شدند
  • رضایتمندی مردم از اجرای طرح نور در سطح استان سمنان
  • تمام محصولات فرهنگی کنگره ۳ هزار شهید سمنان در حضور رهبر انقلاب به نمایش در می‌آید
  • احداث چهار مدرسه خیری در یزد
  • قهرمانی دختر سمنانی در مسابقات کاراته کشور
  • انتظار ۹ ساله تمام شد/ پرواز حجاج استان سمنان در آسمان سرزمین وحی
  • با تمام ظرفیت ها و برنامه ریزی جامع در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ حضور داریم
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • برگزاری جشنواره خیرین مدرسه‌ساز در بام ایران
  • تأکید کره شمالی بر حفظ قدرت نظامی خود