Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، روزنامه‌های بوشهر را در چهارشنبه ۲۷ اسفند ۹۹ اینجا بخوانید.

در صفحه نخست رونامه بامداد جنوب این تیترها آمده است: صدای اعتراض کارگران پارس جنوبی لالایی مسوولان است، گزارشی از سفره متفاوت بوشهری‌ها در نوروز، برجام سندی است که قابل بازشدن نیست، کرونا هم از آتش چهارشنبه سوری کم نکرد، خروج موفق مسدودکننده از چاه نفتی در خارگ، چگونه مرغ پایش را از سفره مردم کنار کشید؟، مهلت سه روزه برای ترک شهر‌های نارنجی و قرمز و میزبانی از تیم‌های آسیایی با این مدیریت حقمان نیست!.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در صفحه نخست روزنامه پیام عسلویه این تیترها را می‌شود دید: ۷ پرده از بوشهر ۹۹ (دریا خاموش شد، تساوی تلخ دربی بوشهر و درگذشت نماینده‌ای از نسل اول)، سفر به بوشهر ممنوع است، ورود خودرو‌های غیربومی به گناوه ممنوع است، راه اندازی دانشکده زغال و میرنوروزی.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: روزنامه های بوشهر سفرهای نوروزی ویروس کرونا پارس جنوبی مطالبات کارگران بازار مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۱۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صفحه نخست روزنامه‌های هرمزگان ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ نیم صفحه نخست امروز روزنامه‌های هرمزگان به شرح زیر است:

دیگر خبرها