Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-06@16:31:11 GMT

ایران چند دوز واکسن کرونا وارد کرد؟

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۴۱۹۷۱

ایران چند دوز واکسن کرونا وارد کرد؟

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، کیانوش جهانپور، به صدور مجوز مصرف اضطراری واکسن کرونا در کشور اشاره کرد و گفت: تا کنون برای پنج واکسن، این مجوز صادر شده است.

وی با اشاره به خریداری تعدادی از واکسن‌های دارای مجوز مصرف اضطراری در کشور، افزود: تاکنون ۹۲۰ هزار دوز واکسن کرونا از دو کشور روسیه و هند وارد کرده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی سازمان غذا و دارو، به تأمین واکسن مورد نیاز کشور از طریق صندوق کوواکس اشاره کرد و گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، قرار است حدود سه میلیون دوز از سبد کوواکس در اوایل بهار ۱۴۰۰ وارد کشور شود.

جهانپور در ارتباط با آغاز واکسیناسیون عمومی در کشور با واکسن پاستور، اظهار داشت: تولید واکسن مشترک با کوبا، به عنوان اولین واکسن در برنامه واکسیناسیون عمومی کشور قرار دارد.

 

پربیننده ترین خبر خوب وزیر درباره مرحله جدید رتبه بندی فرهنگیان اسامی شهرهای ممنوعه برای سفر اعلام شد فلسفه و تاریخچه سفره هفت سین نوروز جزییات اجرای محدودیت تردد شبانه در نوروز۱۴۰۰ اخبار آموزش و پرورش/ مدارس بعد از نوروز بازگشایی می‌شود؟

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: واکسن کرونا برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۱۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطار ترانزیتی روسیه به مقصد هندوستان وارد کشور شد

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از وزارت راه و شهرسازی، بنا بر اعلام شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران و با پیگیری و دیپلماسی حمل‌ونقل ریلی در دولت سیزدهم، دومین قطار ترانزیتی کانتینری ۷۷۴ تنی شامل تعداد ۱۶ واگن و ۳۱ کانتینر باردار، روز شنبه ۱۵ اردیبهشت‌ماه سال جاری از مبدأ روسیه به مقصد بندرعباس، از مرز ریلی اینچه‌برون وارد کشور ایران شد.

این قطار ترانزیتی بلافاصله پس از انجام تشریفات گمرکی به سمت بندرعباس اعزام شد تا از آنجا به کشور هندوستان ارسال شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قطار ترانزیتی روسیه به مقصد هندوستان وارد کشور شد
  • سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد؛ نجات جان ۱۵۴ میلیون نفر با تزریق واکسن در ۵۰ سال گذشته
  • واکسن ها در ۵۰ سال گذشته جان ۱۵۴ میلیون نفر را نجات داده اند
  • بار ترانزیتی افغانستان بدون مجوز از ایستگاه تهران عبور کرد
  • هزار حجاج استان سمنان برابر مننژیت واکسینه می‌شوند
  • مردم نگران تامین داروی وارفارین نباشند
  • تزریق واکسن پنوموکوک در ۷ استان کشور آغاز شد
  • حواشی پرسپولیس - سپاهان تمامی ندارد؛ فدراسیون وارد عمل شد!
  • دغدغه بیماران قلبی؛ کمبود وارفارین داریم؟
  • کمبود وارفارین نداریم/ توزیع در داروخانه‌های منتخب