Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@23:40:57 GMT

اعتبارهای ورزشی استان اردبیل ۲ برابر می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۴۲۰۳۸

اعتبارهای ورزشی استان اردبیل ۲ برابر می‌شود

به گزارش ایرنا، سجاد انوشیروانی روز چهارشنبه در نشستی با روسای شهرستانی و مسئولان هیات‌های ورزشی استان اردبیل اظهار کرد: قسمت عمده‌ای از بدهی‌های انشعاباتی و هیات‌های ورزشی تا پایان سه ماهه نخست سال آینده پرداخت و برای فائق آمدن بر مشکلات به صورت جهادی تلاش می‌شود.

وی با اشاره به اینکه امسال در بحث عمران با حضور وزیر ورزش و جوانان طرح‌های مهمی به بهره‌برداری رسید، افزود: برنامه سال آینده تکمیل طرح‌های نیمه تمام است که در این زمینه تفاهم‌نامه‌ای نیز به امضا رسیده است تا سرانه ورزشی استان اردبیل افزایش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل بیان کرد: عمده مشکلات حوزه ورزش و جوانان در شهرستان‌ها می‌تواند به راحتی با پیگیری‌ها برطرف گردد که لازم است مسئولان ورزشی شبانه‌روزی برای آنها در تلاش باشند.

وی اضافه کرد: دریافت شناسه ملی و حسابی یکی از مهمترین اولویت‌های اداره‌کل ورزش و جوانان است که باید از سوی هیات‌های شهرستانی صورت پذیرد تا مراوده‌های مالی هیات‌ها با اداره‌کل به صورت مناسب انجام پذیرد؛ چرا که متاسفانه آمار شهرستان‌ها در این زمینه آمار خوبی نیست.

انوشیروانی با تاکید بر ضرورت وجود خانه‌های ورزشی در رشته‌های مختلف گفت: باید در کنار این مساله اداره‌کل ورزش و جوانان با امضای تفاهم‌نامه‌های گوناگون از زیرساخت‌های تخصصی موسسه‌های آموزش عالی و اداره‌های مختلف نیز بهره گیرد تا تمرین‌های ورزشکاران به صورت مرتب و با برنامه‌ریزی پیش رود.

وی در ادامه از روسای هیات‌های ورزشی شهرستان‌ها خواست تا در حفظ و نگهداری اماکن ورزشی به عنوان سرمایه ملی کوشا باشند.

بیش از ۳۰۰ ورزشکار سازمان یافته در حال حاضر در قالب تیم‌های ورزشی مانند والیبال، فوتبال و نیز رشته‌های انفرادی در استان اردبیل فعالیت دارند.

برچسب‌ها اردبیل اعتبارات اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اردبیل اعتبارات اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل اردبیل اعتبارات اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل اخبار کنکور کل ورزش و جوانان استان اردبیل اداره کل هیات ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۲۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در اردبیل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل طهماسبی رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان گفت: طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم، مصوبه شماره ۵۷۳ شورای عالی انقلاب فرهنگی بوده و بر همین اساس، قبول شدگان و دارندگان مدارک تخصصی حفظ می توانند از مزایایی همچون اعطای مدرک همتراز کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری، مزایای درجات هنری، امتیازات اداری، استخدامی و اعطای کمک هزینه تحصیلی برخوردار شوند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تمرینات ورزشی برای مبارزه با کبد چرب
  • آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در اردبیل
  • سرانه فضای ورزشی مدارس اردبیل ۲.۵ برابر شد
  • حضور ۱۷ تیم باشگاهی اردبیل در جشنواره مینی والیبال
  • سیزدهمین کاروان فرهنگی ورزشی جاده ولایت میهمان خوزستانی‌ها
  • مجمع سالانه هیات فوتبال استان کرمان برگزار شد
  • سومین دور مسابقات کشتی با چوخه در شیروان برگزار شد
  • آغاز عملیات احداث زمین چمن مصنوعی در خضرآباد
  • برگزاری جشنواره ملی منتظران در شهرستان قصرقند
  • انتصاب رییس جدید هیات کوراش مشهد