Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-مراسم  گرامی داشت مقام شهید با حضور مدیر آموزش و پرورش ،نمایندگان تشکیلات دانش آموزی, شهردار, رئیس بنیاد شهید, فرماندهان حوزه بسیج دانش آموزی و نیز جمعی از پیشکسوتان دفاع مقدس در محل شهدای گمنام نیشابور برگزار شد.

به گزارش خبرنگار آریا در نیشابور ،معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور در این مرسم اظهارکرد: دربرابر رشادتها و جانفشانی های شهدا هر کاری که انجام دهیم باز هم حق مطلب ادا نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 علیرضا کلیدری با تاکید بر رسالت آموزش و پرورش در نهادینه سازی فرهنگ ایثار و شهادت افزود: اگر بتوانیم خودمان و دانش آموزان با زندگینامه و اخلاص شهدا آشنا شویم,  دستیابی به اهداف والای تعلیم و تربیت,  تسهیل خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: وقتی از شهید و شهادت سخن به میان می آید، اولین چیزی که به ذهنمان می رسد این است که ما در مقابل فداکاری و جانفشانی شهداء کاری نتوانسته ایم انجام دهیم.
کلیدری یادآورشد: شهید هم انتخاب می شود و هم انتخاب می کند و به دلیل همین نوع انتخاب، جریان سازی شهداء دائمی بوده و خیر کثیر شهداء پس از شهادتشان نیز آغاز می شود.
وی ادامه داد: خیر و برکات شهداء پس از شهادتشان ابعاد دیگری به خود می گیرد که باید قدردان آن باشیم.

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور تصریح کرد:اقدام آموزش و پرورش نیشابور در نامگذاری دو مدرسه به نام سرداران شهید مدافع حرم, شهید قاجاریان و سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را کمترین اقدام در جهت ادای دین شهدای پر افتخار ایران اسلامی دانست.

در این مراسم که در جوار گلزار شهدای گمنام و به همت مدارس شاهد نیشابور برگزار شده بود, قرائت دکلمه شهید توسط دانش آموزان، گلباران تمثال شهداء، اجرای سرود همگانی و راوی شهادت از برنامه های دیگر اجرا شده در این مراسم بود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: برگزاری مراسم گرامی داشت مقام شهید محل شهدای گمنام نیشابور آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۲۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار لرستان باحضور در یک مدرسه روستایی روز معلم را گرامی داشت

به گزارش خبرنگار مهر، امروز چهارشنبه با حضور «ابوطالب شفقت» استاندار لرستان، مراسم گرامیداشت روز معلم در مدرسه حضرت معصومه (س) روستای «دارایی» خرم‌آباد برگزار شد.

ابوطالب شفقت استاندار لرستان در این مراسم، اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی ایران و دولت سیزدهم روی مسئله‌آموزش و پرورش تأکید و سرمایه‌گذاری ویژه دارد.

وی تعلیم‌وتربیت را یکی از مقوله‌های باارزش و مورد تأکید نظام اسلامی برشمرد و تصریح کرد: باید بستری فراهم شود تا غفلت‌های گذشته در خصوص آموزش‌وپرورش جبران شود.

استاندار لرستان، اظهار کرد: فرهنگیان در رفع مشکلات حوزهٔ آموزش‌وپرورش نقش اساسی داشته و باید مشارکت داشته باشند.

شفقت با اشاره به شهید مطهری به‌عنوان بهترین معلم انقلاب اسلامی، گفت: معلمان ما باید سیرهٔ شهید مطهری را بشناسند و آن را به دانش‌آموزان آموزش بدهند.

وی عنوان کرد: باتوجه‌به شرایط استان و رویکرد نظام و دولت سیزدهم در توجه به محرومیت‌زدایی، مراسم گرامیداشت روز معلم را در یک مدرسه روستایی برگزار کردیم.

کد خبر 6094042

دیگر خبرها

  • پیکر دو شهید گمنام در مسجد جمکران مقدس آرام می‌گیرد
  • استاندار لرستان باحضور در یک مدرسه روستایی روز معلم را گرامی داشت
  • ۲ شهید گمنام در آستان مقدس مسجد جمکران آرام می‌گیرند
  • زنگ سپاس معلم در مدارس بهاباد نواخته شد
  • حیات و جاودانگی امروز کشور مرهون خون شهدا است
  • هویت ۷ شهید گمنام مدفون در فارس مشخص شد
  • تغییر در میزبانی استان کرمان از شهدای گمنام
  • استان یزد میزبان لاله گمنام
  • یک شهید گمنام میهمان شهر یزد می‌شود
  • شناسایی هویت ۷ شهید گمنام مدفون در فارس