Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@23:17:48 GMT

قیمت مرغ بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار باشد

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۴۲۱۵۵

قیمت مرغ بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار باشد

ایسنا/بوشهر معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر با بیان اینکه ستاد تنظیم بازار کشور نرخ گوشت مرغ را تعیین کرده است گفت: مرغداری‌ها، کشتارگاه‌های طیور و واحدهای توزیع کننده باید قیمت گوشت مرغ بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار عرضه کنند.

سعید زرین‌فر در کارگروه ستاد تنظیم بازار استان بوشهر با تاکید بر تامین مایحتاج مردم در آستانه نوروز عنوان کرد: گشت‌های نظارتی و بازرسی باید در این ایام پایانی سال، تقویت و با متخلفان برخورد قاطع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر تامین گوشت مرغ مورد نیاز مردم بر اساس قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار کشور افزود: باید دستورالعمل و مصوبه ستاد تنظیم بازار کشور در زمینه نرخ گوشت مرغ اجرا شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر با تاکید بر بررسی میزان تحویل مرغ به بازار مصرف و نظارت بر قیمت آن گفت: همکاری مرغداری‌ها، کشتارگاه‌های طیور و واحدهای توزیع کننده گوشت مرغ با ستاد تنظیم بازار ضروری است.

زرین‌فر با تاکید بر برخورد با متخلفان تصریح کرد: توزیع کنندگان گوشت مرغ مکلف به تمکین قانون و مصوبات ستاد تنظیم بازار هستند.

وی، تامین نیاز گوشت مرغ، استان بوشهر را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: عرضه‌کنندگان گوشت مرغ موظفند نیاز استان بوشهر را با نرخ مصوب ستاد تنظیم بازار تامین کنند.

معاون اقتصادی استاندار بوشهر با بیان اینکه شناسایی متخلفان در این عرصه ضروری است، خاطرنشان کرد: دستگاه‌های نظارتی و بازرسی در عرضه گوشت مرغ باید نظارت‌ها و بازرسی‌های خود را تشدید و متخلفان را شناسایی کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ستاد تنظیم بازار کشور استان بوشهر آستانه نوروز بازرسی استاندار بوشهر بازار مرغ ستاد تنظیم بازار گوشت مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۲۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت گوشت مرغ امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

 قیمت گوشت مرغ، امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ شامل ران مرغ، مرغ زنده، مرغ بدون استخوان، فیله مرغ، پا مرغ، مرغ کشتار روز، ران مرغ با پوست و مرغ سبز اعلام شد.

منبع: انتخاب

tags # گوشت مرغ سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • توزیع روزانه ۴ تن گوشت قرمز در بازار روزهای کرج
  • از تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی تا توزیع کالای اساسی طرح تنظیم بازار در فارس
  • قیمت گوشت مرغ امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • امحاء۲۰۰ کیلوگرم گوشت منجمد فاسد در آمل
  • توزیع گوشت قرمز در بازارهای روز کرج + قیمت
  • استان بوشهر در ارزیابی توسعه اقتصاد دانش بنیان رتبه سوم کشور شد
  • کسب رتبه سوم استان بوشهر در توسعه اقتصاد دانش بنیان
  • چشم انداز سرمایه گذاری در بورس مثبت است
  • قیمت جدید گوشت و مرغ دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • سالانه بیش از ۵ میلیون تن سیب زمینی در کشور تولید می‌شود