Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@04:50:34 GMT

توزیع میوه شب عید در چهارمحال و بختیاری آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۴۲۲۴۱

توزیع میوه شب عید در چهارمحال و بختیاری آغاز شد

جهانبخش مرادی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: به‌منظور تسهیل در دسترسی مردم و توزیع بهینه میوه شب عید، ۵۸ مرکز در سطح استان مشخص شده است و ۵۵۰ تن میوه شامل ۳۵۰ تن پرتقال شمال و ۲۰۰ تن سیب زرد درختی خریداری و ذخیره شده است.
مرادی تصریح کرد: براساس مصوبه کمیته راهبری میوه استان قیمت پرتقال شمال۱۱۳ هزار ریال به‌ازای هر کیلوگرم و قیمت سیب زرد درختی ۱۰۲ هزار ریال به‌ازای هر کیلوگرم تعیین شده که پنج تا ۱۰ درصد ارزان‌تر از قیمت بازار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری نیز گفت: این میزان میوه با کیفیت مطلوب و به‌صورت یارانه‌ای برای تنظیم بازار شب عید و در راستای حمایت از مردم توزیع می‌شود.

الله‌کرم نصیری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: میوه تنظیم بازار شب عید چهارمحال و بختیاری در شهرستان‌های ۱۰ گانه استان براساس قیمت مصوب اعلام شده، توزیع خواهد شد.

وی یادآور شد: سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری با بازرسی مستمر از نقاط مختلف توزیع میوه شب عید، نظارت مستقیم بر نحوه توزیع این کالا، حمایت از مصرف‌کنندگان،  جلوگیری از بروز هرگونه تخلف و برخورد با متخلفان احتمالی را در دستور کار خود دارد.
به گزارش ایرنا، سال گذشته برای تامین میوه در بازار شب عید یک‌هزار و ۲۰۰ تن پرتقال شمال و جنوب و سیب درختی خریداری و توزیع شد.

برچسب‌ها چهارمحال وبختیاری نوروز اقتصادی ستاد تنظیم بازار کارآمدی دولت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: چهارمحال وبختیاری نوروز اقتصادی چهارمحال وبختیاری نوروز اقتصادی ستاد تنظیم بازار کارآمدی دولت اخبار کنکور چهارمحال و بختیاری شب عید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۲۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیر ساخت‌ بازار فروش عشایر چهارمحال‌ و بختیاری فراهم می‌شود

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با بیان این که نداشتن اقدامات زیر ساختی برای مردم عشایری دلیلی برای کمبود زمینه توسعه است، گفت: زیر ساخت‌های بازار فروش دامداران عشایری فراهم خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری، محمد زهرایی امروز _چهارشنبه، دوازدهم اردیبهشت_ در حاشیه افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی در منطقه دهدلی اظهار کرد: یکی از مشکلات اساسی ساکنان عشایرنشین چهارمحال‌وبختیاری، نبود زیر ساخت‌های لازم است که برای به وجود آوردن زمینه توسعه لازم است.

وی افزود: قرار بر این است که برای فروش بهتر محصولات دامداری و کشاورزی مردم عشایری با همکاری دولت سیزدهم و دستگاه‌های مجری، زیرساخت‌های این توسعه فراهم شود.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با اشاره به مسیر صعب‌العبور و هزینه این زیر ساخت‌ها تصریح کرد: سازمان بسیج سازندگی به‌عنوان یکی از مجری‌ها در کنار دولت برای این کار مهم قرار گرفته و با استفاده از امکانات ماشین‌آلات و نیروهای بسیجی برای آسان‌سازی این طرح اقدام می‌کند.

زهرایی تاکید کرد: مسیر فراهم کردن این زیر ساخت‌ها در کوتاه مدت به پایان نخواهد رسید و به صبوری مردم غیور عشایرنشین نیز احتیاج داریم.

وی با اشاره به نقش مردمان عشایری به‌عنوان رزمندگان خط مقدم افزود: مردمان عشایری امنیت مرزها را فراهم می‌کنند به همین دلیل نباید این عمل ارزشمند از نظر سیاستمداران کشور دور بماند.

کد خبر 749875

دیگر خبرها

  • توزیع سه میلیون و ۸۰۰ هزار پاکت شیر در مدارس
  • چالش کمبود معلم در چهارمحال و بختیاری رفع شد
  • توزیع ۳.۸ میلیون شیر رایگان در مدارس چهارمحال و بختیاری
  • آغاز آبرسانی به زمین‌های کشاورزی فلارد
  • تعیین تکلیف اردوگاه دانش‌آموزی شهید چمران پس از ۱۸ سال
  • آغاز بکار دفتر استاندارد و استانداردسازی در چهارمحال و بختیاری
  • آغاز احیای رشته چادر شب‌بافی در چهارمحال و بختیاری
  • زیر ساخت‌ بازار فروش عشایر چهارمحال‌ و بختیاری فراهم می‌شود
  • توزیع روزانه میوه و صیفی در میدان مرکزی به ۲۲ هزار تن رسید
  • عملیات اجرایی مخزن آب شرب شهر گوجان آغاز شد