Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@10:36:02 GMT

بیرجندی‌ها چهارشنبه‌سوری بی حادثه‌ای را گذراندند

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۴۲۲۵۳

بیرجندی‌ها چهارشنبه‌سوری بی حادثه‌ای را گذراندند

سید علی حسینی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: خوشبختانه در چهارشنبه آخر سال ۹۹ حریق و حادثه دلخراش منجر به جرح در بیرجند نداشتیم.

مدیرعامل سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری بیرجند بیان‌کرد: بسیار خرسند هستیم که در بیرجند به عنوان سومین سال در چهارشنبه سوری هیچ حادثه دلخراش و حرجی نداشته‌ایم که بسیار ارزشمند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینی با بیان اینکه اتفاقات در چهارشنبه سوری امسال در حد آتش گرفتن لاستیک و …بوده است، گفت: یکی از مهمترین دلایل کاهش این حوادث افزایش آگاهی‌های مردم و اطلاع رسانی‌ها از طریق رسانه‌های جمعی، خبرگزاری‌ها و مطبوعات بوده است.

وی یادآورشد: ا طرف دیگر شیوع کرونا و کاهش محدودیت‌های کرونایی نیز بر این موضوع تأثیرگذاشته و موجب کاهش حوادث شده است.

مدیرعامل سازمان آتشنشانی خراسان‌جنوبی گفت: فوتی در چهارشنبه‌سوری نیز از چند سال قبل که از شهروندان متأسفانه به علت سقوط در چاه های متروکه در شوکت آباد فوت کردند، فوتی دیگری نداشته‌ایم.

کد خبر 5171581

منبع: مهر

کلیدواژه: سیدعلی حسینی آتش نشانی چهارشنبه سوري ویروس کرونا کرمانشاه انتخابات 1400 حوادث چهارشنبه سوری آمار کرونا انتخابات شورای شهر و روستا بوشهر خطبه های نماز جمعه شیوع کرونا گرگان اردبیل بارش برف انتخابات شوراي شهر شیراز چهارشنبه سوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۲۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی 22 نقطه حادثه خیز شهری در کردستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان،سرهنگ همتی زاده با بیان این مطلب افزود: پنج نقطه از این تعداد در شهر سنندج شناسایی شده که قرار است تا خرداد ماه سالجاری این نقاط ایمن سازی شود.
وی عنوان کرد: مهمترین اقدام برای بهبود ایمنی و کاهش تصادفات دورن شهری ، شناسایی نقاط حادثه خیز و اصلاح آنهاست
رئیس پلیس راهور استان کردستان در جواب گوینده خبر صدا و سیمای مرکز کردستان مبنی بر اینکه آیا میزان تصادفات شهری منجر به فوت در کردستان کاهش داشته یا نه گفت: سال گذشته در مجموع 400 مورد تصادف فوتی جرحی و خسارتی در کردستان به وقوع پیوست که از نظر تصادفات فوتی 10 درصد در مقایسه با سال قبل از آن کاهش داشت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کاهش تلفات جاده‌ای و رفع نقاط حادثه‌خیز از اولویت‌ها است
  • کاهش ۳۳ درصدی حوادث گازی در ایلام
  • فوت یک بیرجندی بر اثر سقوط در چاه فاضلاب
  • لزوم تدبیر عراق برای کاهش حوادث رانندگی در ایام اربعین‌حسینی
  • حمامی که کافه کتاب شد
  • ادامه بارندگی‌ها در منطقه تا روز چهارشنبه
  • شناسایی 22 نقطه حادثه خیز شهری در کردستان
  • میقاتی دریافت رشوه از اروپا برای نگه داشتن پناهجویان سوری را تکذیب کرد
  • مهار آتش‌سوری انبار لاستیک در بلوار رحمت شرقی شیراز
  • کاهش ۱۰ درصدی تلفات جاده‌ای در تعطیلات جاری/ فوت ۱۰۹ نفر