Web Analytics Made Easy - Statcounter

آرمان رمضانی در پرسپولیس، برای این باشگاه یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان آب خورده است. این یعنی همان ماهی ۲۷۰ میلیون ...

به گزارش خبر ورزشی، گاهی رسانه‌های ورزشی در ایران متهم می‌شوند به بی‌رحمی؛ اینکه در قبال بازیکنان ناموفق دچار تندروی می‌شوند و مراعات شخصیت انسانی سوژه را نمی‌کنند. به این گروه از رسانه‌ها در ایران دقیقا هزار و یک اشکال واقعی وارد است، اما این یکی نه! حتی یک سر سوزن مطالعه در مورد برخورد رسانه‌های اروپایی با بازیکنان کافی است تا منتقدان چراغ بردارند و گرد مطبوعات داخلی بچرخند! ببینید اروپایی‌ها به وقت ناکامی با بهترین فوتبالیست‌های جهان چه برخوردی دارند و بعد اینها را با رسانه‌های رسمی داخل کشور مقایسه کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به‌تازگی در ماجرای حضور ناموفق آرمان رمضانی در پرسپولیس و بعد انتقال حیرت‌انگیز او به استقلال، گروهی به دفاع از این بازیکن برخاستند و نقدها را تند و بی‌محابا دانستند.

آنها فوتبالیست‌ها را افرادی عادی به‌شمار آوردند که نباید از نظر روحی بیش از حد زیر فشار بروند. صد البته ما موافق مردم‌آزاری نیستیم اما گزاره عادی بودن فوتبالیست‌ها هم چندان مبنای منطقی ندارد.

کدام آدم عادی را می‌شناسید که برای نشستن و تماشا کردن مسابقات فوتبال ماهی ۲۷۰ میلیون تومان دستمزد بگیرد؟

اخبار منتشر شده در خبرگزاری‌های موثق نشان می‌دهد حضور پنج ماهه و ناموفق آرمان رمضانی در پرسپولیس، برای این باشگاه یک میلیارد و ۳۵۰میلیون تومان آب خورده است. این یعنی همان ماهی ۲۷۰میلیون که بالا عرض کردیم.

آرمان این پول را می‌گرفته که فقط بازی‌ها را تماشا کند؛ تازه نیمکت‌نشینی او، سودمندترین کارش برای تیم بود! در این شرایط آیا چهار تا تیتر و نقد و شوخی، زیاده‌روی محسوب می‌شود؟

فوتبالیست‌های حرفه‌ای دستمزد بسیار بالایی می‌گیرند و کوچک‌ترین کار مثبتی هم که انجام بدهند، با فوجی از ستایش‌ها همراه می‌شود. در این شرایط اصلا ناعادلانه و بی‌رحمانه نیست که گاهی انتقادات تند هم بشنوند؛ مخصوصا اگر به شکلی عجیب با بدترین کارنامه از این قطب فوتبال ایران راهی آن یکی قطب فوتبال ایران شوند. شما هم سخت نگیرید لطفاً!

بیشتر بخوانید: قهرمانی فولاد سیرجان در والیبال ایران سخنگوی استقلال: مددی کارهای انتقال قاسمی‌نژاد را انجام می‌دهد/ پول واریز شده به حساب بودورف برگشت خورد تیم ملی در کیش اردو می زند گل‌محمدی: دیداری با محمد دانشگر نداشتم/ از اقدام محمد انصاری تعجب کردم لینک کوتاه: asriran.com/003Fn5

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: فوتبالیست ها رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۲۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جراح ماهی ؛ از جالب ترین شگفتی های خلقت با 30 سال عمر (+عکس)

عصر ایران - جراح ماهی (Surgeonfish) به هر یک از حدود 86 گونه ماهیان گرمسیری با بدنی لاغر و پهن از خانواده Acanthuridae گفته می شود. جراح ماهی ها اندازه ای کوچک دارند.

آنها دارای یک باله پشتی و یک یا چند خار تیز در قسمت پایه دم خود هستند که می تواند بریدگی های عمیق ایجاد کند. خارها که از نظر تیزی شبیه چاقوی جراحی هستند، ممکن است در جای خود ثابت باشند یا قابلیت جمع و باز شدن داشته باشند.

جراح ماهی ها بیشتر جلبک خوار هستند. این ماهی ها از نظر شکل و رنگ دارای الگوهای مختلفی هستند. بیشینه درازای آنها به طور معمول 50 سانتیمتر است. جراح ماهی ها در صخره های مرجانی در دریاهای گرم سراسر جهان یافت می شوند.

پس از جفت گیری و تخم ریزی، تخم جراح ماهی به لاروی به نام آکرونوروس (Acronurus) تبدیل می شود. این لارو شفاف و فاقد فلس است و مدت زیادی را در آب های عمیق سپری می کند.

همانطور که بزرگتر می شود، جراح ماهی به کف اقیانوس در نزدیکی خط ساحلی نزدیک شده و به یک ماهی نوجوان تبدیل می شود. جراح ماهی پس از حدود یک یا دو سال بالغ می شود. آنها ماهی هایی با عمر طولانی هستند و گزارش هایی از ماهی هایی با 30 سال سن یا بیشتر وجود دارند.

 

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ماهی سر گوسفندی دیده اید؟! (+تصاویر)

دیگر خبرها

  • خبر خوش به پرسپولیسی‌ها در آستانه بازی با سپاهان
  • روایت رسانه اسرائیلی از عقب‌نشینی جزئی تل‌آویو برای توافق با حماس
  • تشکیل سه پرونده برای بررسی امکان ابطال مصوبه حقوق و دستمزد کارگری ۱۴۰۳ / تبدیل حکم اعدام بابک زنجانی به ۲۰ سال حبس
  • نحوه اعزام حسن یزدانی به المپیک؛ بحران بزرگ یا یک اتفاق عادی؟!
  • جراح ماهی ؛ از جالب ترین شگفتی های خلقت با 30 سال عمر (+عکس)
  • رضایت ده روسی از نگرش پاتریسیو در رختکن؛ احتمال تمدید قرارداد او به عنوان دروازه‌بان ذخیره
  • الکلاسیکوی برگشت ایران بدون 5 بازیکن مشترک
  • عکس| یک استقلالی روی پوستر تراکتوری‌ها
  • ملاقات دختران فوتبالیست با سفیر ایران؛ تورنمنت کافا به ایستگاه پایانی رسید
  • «اسنوس» مواد مخدر جدید فوتبالیست‌های لیگ برتر