Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - شهر: شهردار تهران همزمان با بازدید از حوزه علمیه مشکات کلنگ احداث خوابگاه متاهلان این حوزه را نیز به زمین زد.
به گزارش شهر، پیروز حناچی شهردار تهران در بازدید از حوزه علمیه مشکات و مراسم کلنگ زنی خوابگاه متاهلان این حوزه با تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد امام حسین (ع) گفت: شرایط سخت است، مسئولیت دینداری و حفظ دین به عهده ماست و جای بزرگانی مانند شهید مطهری در این عرصه خیلی خالی است که به سوالات و شبهات جوانان در جامعه و در دانشگاه ها پاسخ دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حناچی افزود: باید به شبهاتی که جوانان مطرح می کنند و به این راحتی هم قانع نمی شوند، منطقی پاسخ داده شود و کسانی می توانند به این سوالات پاسخ دهند که مجهز به فنون باشند.
او با تشکر از مسئولان حوزه علمیه مشکات گفت: تربیت جوانانی که بتوانند مسائل و مشکلات امروز جامعه را پاسخ دهند و به تشکیک هایی که از بلندگوهای متعدد مطرح می شود پاسخ منطقی بدهند، کاری است که انگیزه بالایی می خواهد و امام حسین می فرماید خداوند انگیزه های بالا را دوست دارد.
شهردار تهران گفت: قطعا کسانی که بعد از تجهیز به علوم مهندسی و اقتصاد مهندسی علوم دینی تحصیل می کنند می توانند موثرتر و موفق تر باشند. امیدوارم با نیت های خیری که در مسئولان این حوزه وجود دارد نتایج خوبی به دست بیاید.
پیش از سخنان شهردار، حجت الاسلام والمسلمین محمدی عراقی تولیت حوزه علمیه مشکات به ارائه گزارشی از وضعیت این حوزه پرداخت و گفت: این حوزه با مصوبه شورای شهر و شهردار قبل ساخته شد و امروز با حضور شهردار محترم تهران جناب آقای حناچی برای ساخت خوابگاه متاهلان مراسم کلنگ زنی خواهد داشت.
او با اشاره به فعالیت های جانبی طلاب دراین حوزه گفت: به همت طلاب این حوزه، این جا مکانی فرهنگی با فعالیت های ورزشی و فرهنگی هم هست و بسیاری از اهالی این منطقه از امکانات این حوزه استفاده می کنند.
محمدی عراقی گفت: ما از این بابت خیلی خوشحالیم که شهرداری تهران این مرکز و حوزه علمیه را در جنوبی ترین و محروم ترین منطقه حاشیه شهر تهران ساخته است. این قسمت جزو محروم ترین مناطق تهران است. او در پایان گفت: طلاب این حوزه، عمدتا از افرادی هستند که قبل تر تحصیلات دانشگاهی داشته اند و جزو نخبگان هستند و این باعث می شود که این افراد توانایی بالایی در علم آموزی و ارائه آن به جامعه داشته باشند.
خبرنگار: اکبر بیاتی

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: حوزه علمیه مشکات شهردار تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۲۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ حوزه علمیه تخصصی فاطمه الزهرا (سلام الله علیها) آبادان، حوزه علمیه کوثر خرمشهر و حوزه علمیه فاطمیه اروندکنار از بین داوطلبان دارای شرایط در سطح ۲ (ویژه داوطلبین با مدرک دیپلم) و ۳ رشته مشاوره خانواده (ویژه طلاب دارای مدرک سطح ۲) طلبه می‌پذیرند.
علاقمندان برای ثبت نام می‌توانند تا ۱۵ تیرماه به سامانه paziresh.whc.ir مراجعه کنند.
همچنین و شماره ۰۹۳۶۷۹۲۴۵۲۴ در دسترس علاقمندان قرار دارد.

دیگر خبرها

  • خوابگاه متاهلی ۷۰ واحدی دانشگاه یاسوج کلنگ زنی شد
  • کلنگ دومین مجتمع خوابگاه متاهلی دانشگاه یاسوج به زمین زده شد
  • از ساماندهی بازار آهن شادآباد تا تسریع پیگیری طرح شن‌چاله‌ها
  • آغاز پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران
  • تسرسع ساماندهی بازار آهن شادآباد و پیگیری طرح شن‌چاله‌ها در کمیسیون ماده پنج
  • ساماندهی بازار آهن شادآباد و پیگیری طرح شن‌چاله‌ها در کمیسیون ماده پنج تسریع می‌شود
  • افتتاح خوابگاه متأهلی برای ۱۲۰ دانشجوی علوم پزشکی تهران
  • نماد فرهنگی فرزندآوری و جوانی جمعیت هرمزگان کلنگ‌زنی شد
  • معرفی اداره کل راه آهن تهران به عنوان دستگاه برتر
  • کلنگ بی‌قرار شهرداری؛ بیخ گوش سنگلج