Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-30@17:35:22 GMT

جزئیاتی تازه از تماس ترامپ با بازرس انتخاباتی جورجیا

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۴۲۶۹۶

آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از ان‌بی‌سی نیوز، فایل صوتی تماس تلفنی ترامپ با فرانسس واتسون، بازرس انتخاباتی ارشد جورجیا دوشنبه به دفتر وزیر امور ایالتی جورجیا تحویل داده شد.

به گفته یک منبع مطلع، مقام‌های آمریکایی فایل این تماس ترامپ و واتسون که بازرس ارشد برد رافنسپنگر، وزیر امور ایالتی جورجیاست، در پوشه سطل زباله دستگاه تلفن او پیدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وال استریت ژورنال اولین رسانه‌ای بود که درباره این فایل اطلاع‌رسانی کرد.

براساس این فایل، ترامپ به واتسون که آن زمان بررسی امضاهای آرای غیابی در کاب کانتی را بر عهده داشت، می‌گوید: شما در حال حاضر مهمترین شغل این کشور را در دست دارید. برای اینکه اگر ما در جورجیا پیروز شویم.... -مردم جورجیا از آنچه بر سر من آمده است، بسیار خشمگین هستند- آنها می‌دانند که ما برده‌ایم.

براساس نتایج رسمی انتخابات در جورجیا، جو بایدن با اختلاف ۱۲ هزار و ۶۷۰ رای بیشتر در جورجیا به پیروزی رسید.

در بخش دیگری از این تماس، ترامپ به واتسون می‌گوید: هنگامی که پاسخ درست بیرون بیاید، شما مورد ستایش قرار خواهید گرفت. مردم خواهند گفت که "فوق‌العاده است" چون مساله همین بود، توانایی برای بررسی و درست کردن آن، چون همه می‌دانند که این غلط است.

پیشتر ان‌بی‌سی نیوز و دیگر رسانه‌های خبری از جمله واشنگتن پست به اشتباه از دونالد ترامپ نقل قول کرده بودند که او از واتسون خواسته تقلب را مورد بررسی قرار دهد. آنها به صحبت‌های جوردن فاکس، معاون وزیر ایالتی از گفته‌های واتسون درباره این تماس استناد کرده بودند.

جوردن فاکس دوشنبه در بیانیه‌ای به ان‌بی‌سی نیوز گفت: پس از شنیدن این فایل صوتی، مشخص شد که گفته‌های واتسون دقیقا بازتاب تایید رئیس جمهوری وقت آمریکا بوده که تقلبی برای افشا وجود دارد و اگر او این کار را کند، مورد ستایش قرار می‌گیرد.

دونالد ترامپ هم دوشنبه در بیانیه‌ای از اصلاحیه واشنگتن پست در این رابطه قدردانی کرد.

در جریان این تماس تلفنی که ۲۳ دسامبر ۲۰۲۰ انجام شد، ترامپ گفت که مارک میدوز، رئیس دفتر او که یک روز پیش از آن به باب کانتی جورجیا سفر کرده بود، خواسته او با واتسون تماس بگیرد.

ترامپ در بخشی از صحبتش به فرایند تطبیق امضاهای رای‌دهندگان با این دفتر انتخاباتی و امضاهایی روی برگه‌های رای اشاره کرد و گفت امیدوار است که واتسون امضاهای قدیمی را هم بررسی کند و فقط به امضاهای جدید روی فایل رای‌دهندگان اکتفا نکند.

دونالد ترامپ پیش از آنکه به غلط مدعی شود که فالتون کانتی -مقر دموکرات‌ها- شاهرگ اصلی چنین تقلبی است، گفت: اگر شما دو سال گذشته را بررسی کنید و اگر بتوانید به فالتون دسترسی پیدا کنید، چیزهایی پیدا می‌کنید که واقعا باور کردنی نیستند، نادرستی که ما درباره آن شنیده‌ایم، منابع خوبی است، منابع واقعا خوبی هستند.

واتسون هم در پاسخ گفت: من از اظهارات شما تشکر می‌کنم. واقعا شوکه شدم که شما با من تماس گرفتند.

ترامپ ادامه داد: فرانسیس هر کاری که شما بتوانید انجام دهید، کار بزرگی است. مساله مهمی برای کشور است. بسیار مهم. شما هیچ تصوری ندارید. خیلی مهم است و من خیلی از بابت آن متشکرم.

واتسون گفت که تیم او تنها به حقیقت و یافتن اطلاعاتی بر مبنای حقایق علاقمند است. ترامپ همچنین از این بازرس ارشد میخواهد تا سرعت عمل بیشتری داشته باشد. او با اشاره به روزی که کنگره به بررسی نتایج آرای کالج الکترال می‌پردازد، گفت: چون همانطور که شما می‌دانید ما تاریخ شش ژانویه را در پیش داریم که تاریخ بسیار مهمی است.

منبع: خبرآنلاین

منبع: آفتاب

کلیدواژه: ترامپ تقلب انتخاباتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۲۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکات کلیدی که قبل از خرید فایل گرافیکی لایه باز باید بدانید

سلام به همراهان همیشگی ما در این مقاله سعی کردیم به شما نکات لازم قبل از خرید فایل گرافیکی لایه باز را توضیح دهیم پس با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید :)

فایل های گرافیکی بخش مهمی از دنیای امروز هستند. آنها در همه جا از صنعت چاپ و دنیای وب گرفته تا طراحی گرافیک و ویرایش عکس استفاده می شوند. با درک انواع فایل های گرافیکی، کاربردها و نحوه انتخاب فرمت مناسب برای هر پروژه، می توانید از این ابزارهای قدرتمند برای ایجاد تصاویر و گرافیک های زیبا و قدرتمند استفاده کنید.

در دنیای پرشتاب طراحی امروز، فایل های گرافیکی لایه باز بیش از هر زمان دیگری از اهمیت زیادی برخوردار است. چرا که این نوع فایل ها به طراحان گرافیک آزادی عمل بیشتری می دهند و مزایای زیادی را برای طراحان به ارمغان می آورند که در ذیل به آن ها اشاره کرده ایم.

مزایای فایل گرافیکی لایه باز

یکی از مزیت‌های خرید فایل گرافیکی لایه باز، قابلیت ویرایش آن‌ها است. در ادامه به بررسی مزایای این نوع فایل‌ها پرداخته خواهد شد.

1- ویرایش آسان: فایل های گرافیکی لایه باز، اجازه ویرایش را به شما می دهند. این به معنای این است که شما می توانید تمامی جزئیات فایل را در نرم افزارهای گرافیکی مثل فتوشاپ، ایلاستریتور و… تغییر دهید. با این کار، شما می توانید طرح ها و شاخص های گرافیکی مورد نظر خود را به شکل دلخواه و تغییراتی که نیاز است، انجام دهید.

2- اصلاح‌پذیری: فایل‌های گرافیکی لایه باز، اصلاح‌پذیری بالایی دارند. این به معنی این است که شما می توانید در هر زمانی به فایل‌ها بازگردید و تغییراتی را اعمال کنید. این امکان باعث می‌شود تا شما قادر باشید به مشتریان خود، اصلاحاتی را پیشنهاد کنید و محصولاتی را با کیفیت به آن‌ها ارائه دهید.

3- انعطاف پذیری: با استفاده از فایل‌های گرافیکی لایه باز، شما به راحتی می توانید محصولاتی با انعطاف پذیری بیشتری تولید کنید.

4- صرفه جویی در زمان: شما بوسیله فایل گرافیکی لایه باز می توانید در سریع ترین زمان ممکن اقدام به طراحی و پیشبرد پروژه های گرافیکی خود کرده و در زمان خود صرفه جویی داشته باشید.

با در نظر گرفتن این مزایا، واضح است که فایل‌ گرافیکی لایه باز یک ابزار ارزشمند برای هر طراح گرافیکی هست.

نکاتی که قبل از خرید فایل گرافیکی لایه باز باید بدانید

خرید فایل گرافیکی لایه باز می تواند برای صرفه جویی در زمان و ارتقای کیفیت کار طراحی شما عالی باشد. با این حال، قبل از خرید این نوع فایل ها، نکاتی وجود دارد که باید به آنها توجه کنید.

1. کیفیت فایل را بررسی کنید: اولین و مهمترین نکته این است که کیفیت فایل را بررسی کنید. مطمئن شوید که تصاویر با وضوح بالا هستند و هیچ نقصی در آنها وجود ندارد. همچنین، بررسی کنید که فایل ها در فرمت مناسب هستند و با نرم افزار طراحی شما سازگار هستند.

2. به نظرات خریداران توجه کنید: خواندن نظرات دیگران می توانند به شما در تصمیم گیری برای خرید یا عدم خرید یک فایل گرافیکی خاص کمک کنند. به دنبال نظراتی باشید که فایل های کیفیت، سهولت استفاده از آن و خدمات کلی ارائه دهنده را ارزیابی می کند.

3. قیمت را مقایسه کنید: قیمت فایل گرافیکی لایه باز می تواند به طور قابل توجهی متفاوت باشد. قبل از خرید، حتماً قیمت ها را مقایسه کنید تا بهترین گزینه را پیدا کنید.

4. از وب سایت های معتبر خرید کنید: هنگام خرید فایل گرافیکی لایه باز ، مهم است که از وب سایت های معتبر خرید کنید. این به شما کمک می کند تا از خرید فایل های بی کیفیت یا دارای مجوز نامعتبر جلوگیری کنید.

5- اکثر وب سایت های فروش فایل گرافیکی لایه باز به شما این امکان را می دهند تا نتایج را بر اساس ویژگی های مختلف مانند قیمت، مجوز و نوع فایل فیلتر کنید. از این فیلترها برای یافتن فایل هایی که به نیازهای خاص شما مطابقت دارند استفاده می کنند.

6- توضیحات محصول را با دقت بخوانید تا بفهمید ایا این فایل دقیقا همان فایلی هست که شما به آن احتیاج دارید یا خیر.

7- اگر سوالی ذهن شما را درگیر کرده و قصد دانستن جزئیات بیشتر درباره محصول را دارید از طراح یا فروشنده محصول بپرسید تا با دید بهتری بتوانید خرید کنید.

فروشگاه آنلاین فروش فایل کارینت

فروشگاه فایل کارینت (Karynet store)، یکی از بهترین و معتبرترین وبسایت های فروش فایل گرافیکی لایه بار با قیمت بسیار مناسب و ارزان است. این وبسایت با هدف ارائه محصولات گرافیکی با کیفیت بالا و با قیمت مناسب برای افراد و شرکت ها و سازمان ها تاسیس شده است.

از محصولات این وبسایت می توان به طرح های لایه باز، آیکون های سه بعدی، پوستر و بنر، بکگراند و تکسچر و... اشاره کرد.

یکی از مزیت های فروشگاه فایل کارینت، فروش محصولات با کیفیت بالا با قیمت ارزان است. علاوه بر این تمام محصولات فروشگاه فایل کارینت شامل گارانتی بازگشت وجه 7 روزه هستند که می تواند خیال شما را از بابت یک خرید مطمئن و با کیفیت راحت کند.

در کل، اگر به دنبال فروشگاهی هستید که محصولات با کیفیت و قیمت مناسب را ارائه دهد، فروشگاه فایل کارینت یکی از بهترین گزینه ها برای شماست.

در این فروشگاه اینترنتی، هر چیزی که برای ایجاد طرح‌های جذاب و حرفه‌ای نیاز دارید، قابل دسترسی است.

منبع: اخبار تکنولوژی کارینت

هدیه ویژه اولین خرید:

نصف مبلغ اولین خریدتو مهمون ما باش

کد تخفیف : WELCOME

کد خبر 749333

دیگر خبرها

  • ادعاهای تازه دونالد ترامپ درباره ایران و احتمال جنگ با اسرائیل
  • نکات کلیدی که قبل از خرید فایل گرافیکی لایه باز باید بدانید
  • جزئیاتی جدید از پرونده چای دبش
  • باج‌افزار‌ها چطور باج می‌گیرند؟
  • نامه سرگشاده قوچانی به سازمان تامین اجتماعی
  • باج‌افزارها چطور باج می‌گیرند؟
  • باج‌افزارهای جدید چطور حمله می‌کنند؟
  • بازرس قلابی اتوبوسرانی در مشهد دستگیر شد
  • ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان
  • بازداشت دانشجوی معترض به شیوه ای عجیب توسط پلیس آمریکا