Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرماندار قم از ثبت‌نام ۵۱۲ نفر در ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر قم خبر داد و گفت: از این تعداد ثبت‌نام ۴۴۸ نفر قطعی شده است. - اخبار استانها -

مرتضی حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در  قم ، آخرین‌مهلت ثبت‌نام کاندیداهای ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر را ساعت 24 اعلام کرد و اظهار داشت: مقررشده بود تا ساعت 20 ثبت‌نام کاندیداها به‌صورت حضوری باشد اما با توجه به شرایط فراهم‌شده این مهلت تا ساعت 24 تمدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار قم ضمن ارائه گزارشی از ثبت‌نام کاندیداها گفت: تاکنون 512 نفر در ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر قم ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد ثبت‌نام 448 نفر قطعی شده است.

وی عنوان کرد: تا این لحظه مشارکت مردان 396 نفر و مشارکت زنان 52 نفر بوده است؛ همچنین 36 نفر سابقه عضویت در ادوار گذشته شوراهای شهر قم را داشته‌اند.

مشارکت همراه اول در هوشمندسازی شهر قمانتقاد استاندار قم از بلاتکلیفی پروژه اتصال منطقه ویژه به راه‌آهن سراسری5 پروژه اقتصاد مقاومتی قم تا شهریور 1400 افتتاح می‌شود

حیدری با بیان میزان تحصیلات کاندیداها ابراز کرد: از این کاندیداها، 197 نفر دارای مدرک کارشناسی، 144 نفر کارشناسی ارشد، 32 نفر دکتری، 53 نفر حوزوی، 13 نفر کاردانی و نه نفر نیز دیپلم و زیر دیپلم هستند.

فرماندار قم بابیان اینکه تاکنون 298 نفر از کاندیداها ثبت‌نام حضوری و 150 نفر نیز ثبت‌نام غیرحضوری داشته‌اند، گفت: با وجود اینکه تأکید کردیم کاندیداها ثبت‌نام خود را به‌روز آخر نیندازند اما امروز 231 نفر ثبت نامی داشته‌ایم.

وی اظهار کرد: 8 اردیبهشت‌ماه سال پیش رو، آخرین زمان رد و یا قبول صلاحیت کاندیداهای ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر بوده و کاندیداهای محترم می‌توانند در این روز از وضعیت خود مطلع شوند.

حیدری در پایان با اعلام تعداد ثبت‌نام کنندگان در شهرهای اقماری عنوان کرد: در شهرهای جعفریه 24 نفر، سلفچگان 21 نفر، قنوات 21، دستجرد 15، کهک 20 نفر و در خود شهر قم 357 کاندیدای  ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شده‌اند.

انتهای پیام/451/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر شوراهای شهر قم ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۲۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس

به گزارش حوزه  استانهای خبرگزاری تقریب، احمد وحیدی ظهر پنجشنبه در حاشیه سفر خود به مشهد اظهار کرد: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه هدف آماده شده است.

وزیر کشور گفت: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۸ حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعلام جوایز نقدی ششمین همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران
  • میزان جوایز نقدی ششمین همایش مطالعات فیلم‌کوتاه تهران اعلام شد
  • عزل و برکناری ۱۲ عضو دوره ششم شوراهای مازندران
  • تقدیر از مجریان برگزاری انتخابات در فیروزکوه
  • مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاههای کتابخوانی تمدید شد
  • ظرفیت‌های صادراتی قم در نمایشگاه ایران اکسپو۲۰۲۴ معرفی می ‌شود
  • زمانبندی تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس
  • از «جهانبخش امینی» چه می‌دانیم؟
  • تحویل صندوق‌های اخذ رأی الکترونیکی به حوزه انتخابیه قائم شهر
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس