Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@14:15:08 GMT

از کجا بفهمیم یخچال نیاز به تعمیر دارد؟

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۴۲۷۲۹

از کجا بفهمیم یخچال نیاز به تعمیر دارد؟

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، البته تا حدی حق با شماست با توجه به شرایط اقتصادی این روزها و افزایش قیمت یخچال و فریزر به شما حق می‌دهیم که نگران باشید! اما هر مشکلی راه حلی دارد و راه حل تعمیر یخچال و فریزر شما کاردون می‌باشد. خوشبختانه جستجوهای شما کارساز بوده است و شما را به صفحه ما راهنمایی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از نگرانی‌های همیشگی جابه جایی یخچال در اثر خراب شدن آن است یکی از لوازم خانگی سنگین که امکان جابه جایی آن دشوار می‌باشد و باید حتماً در خانه و یا در محل شما تعمیر شود. خوشبختانه این روزها با پیشرفت علم و تکنولوژی به راحتی می‌توانید در اینترنت به دنبال خواسته و نیاز خود باشید و به نتیجه مطلوبی هم دست یابید. تعمیر یخچال در منزل یکی از پارامترهای مثبت و کلیدی برای شرکت‌هایی که تعمیرات لوازم خانگی را انجام می‌دهند محسوب می‌شود. تصور ما درست است که یخچال و فریزر از یک اسباب کشی به اسباب کشی دیگر منتقل می‌شود!

چگونه بفهمیم گاز یخچال تمام شده

شاید برای شما هم اتفاق افتاده است که با باز کردن درب یخچال متوجه خنک نبودن داخل یخچال شده اید. می‌دانیم که یکی از دلایل خنک نکردن یخچال تمام شدن گاز یخچال است اما باید بدانید همیشه هم علت این موضوع نیست. بنابراین لازم است برای مطمئن شدن ابتدا بفهمیم گاز یخچال تمام شده یا خیر؟ شاید شما هم شنیده اید که برخی می‌گویند با باز گذاشتن درب یخچال گاز دستگاه تمام می‌شود! بهتر است بدانید این باور اشتباه است و این اتفاق هرگز رخ نمی‌دهد اما باز و بسته کردن بیش از حد درب یخچال هم می‌تواند منجر به یکسره کار کردن یخچال شود.

گاز یخچال درون لوله‌های پشت یخچال قرار دارد که در صورت نشتی و سوراخ شدن این گاز ممکن است تمام شود. البته که یکی از دلایل یکسره کار کردن یخچال و یا اتومات نکردن آن خالی شدن گاز یخچال می‌باشد زیرا با خالی شدن گاز یخچال دستگاه به دمای مناسب نخواهید رسید در نتیجه شما شاهد اتومات نکردن یخچال و یا یخ زدگی لوله‌های پشت یخچال خواهید بود.

این موارد می‌تواند به شما خبر از خالی شدن گاز یخچال را بدهد بنابراین همه این موارد را جدی بگیرید و در صورت مشاهده هر یک از این موارد با کاردون تماس بگیرید تا برای برطرف کردن مشکل مراجعه نمایند. هنگامی که گاز یخچال به دلایل مختلف خالی شود موتور یخچال به صورت یکسره کار می‌کند که نتیجه این اتفاق داغ شدن بیش از حد لوله‌های اواپراتور خواهد بود و این اتفاق می‌تواند فشار زیادی به موتور یخچال وارد نماید و ممکن است منجر به سوختن موتور یخچال شود.

آیا کم شدن سرمایش یخچال طبیعی است؟

برای بهترین انتخاب راه حل ما به شما این است که مزیت‌ها و معایب را بررسی نمایید سپس تصمیم گیری نمایید. این روزها که تکنولوژی با سرعت پیشرفت می‌کند الویت با شرکت‌هایی است که با این پیشرفت‌ها همراه شده و برای راحتی کاربران و مخاطبین امکاناتی در راستای بهبود کیفیت و صرفه جویی در زمان و انرژی به کار برده اند. به عنوان مثال این روزها تماس تلفنی برای برطرف کردن خواسته و نیازهای افراد کمرنگ‌تر شده و اپلیکشن های کاربردی جای آن‌ها را گرفته اند شما می‌توانید با نصب اپلیکیشن کاردون نیاز و خواسته خود را ثبت نمایید و در کمترین زمان متخصصین برای راهنمایی و تعمیر یخچال و فریزر به محل شما اعزام می‌شوند. البته که این موضوع می‌تواند یکی از نکات مثبت تلقی شود اما گاهی اوقات کسانی که از تکنولوژی سر در نمی‌آورند از این راه به نتیجه مطلوب نخواهند رسید و به طور سنتی به دنبال یک تعمیرکار برای برطرف کردن مشکل خود هستند با این تفاوت که حاضر به تعمیر یخچال و فریزر خود در منزل هستند.

خوشبختانه یخچال‌های ساید امروزی با دارا بودن صفحه نمایش و تعبیه کدهای خطا می‌توانند کار را برایتان ساده نموده و با نمایش کد خطا شما را به راه حل برای برطرف نمودن مشکل نزدیک نمایند. سوالاتی که جواب همه آن‌ها در ادامه بیان خواهد شد را بررسی می‌نماییم زیرا پاسخ همه آن‌ها یکسان می‌باشد اما سوالاتی است که ذهن هر یک از کاربران را به خود مشغول نموده است و بهتر است بیان شود تا اگر بر حسب اتفاق الان مخاطب کاردون هستید از سر درگمی رها شوید و به نتیجه خوش آیند دست یابید. چرا یخچال فریزر ال جی یخ نمی‌زند؟ چرا یخچال ال جی خنک نمی‌کند؟ آیا موتور یخچال ارتباطی به سرمایش یخچال دارد؟ آیا قسمت فریزر و یخچال در ساید با هم در ارتباطند و خنک نکردن آن‌ها با هم ارتباط دارد؟

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5171660

منبع: مهر

کلیدواژه: تعمیر لوازم خانگی تعمیرات تخصصی یخچال کسب و کار کسب و کارهای اینترنتی واحد صنعتی لوازم خانگی شرکت آسیاتک گلدیران ویروس کرونا تجهیزات پزشکی لبنیات فولاد خلیج فارس پسته بیمه ایران بانک کشاورزی یخچال و فریزر موتور یخچال تعمیر یخچال برای برطرف کردن یخچال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۲۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید الماس فقط در ۲ ساعت و نیم!

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از یورونیوز، دانشمندان به تازگی روش جدیدی را برای ساخت الماس کشف کردند که در چهارچوب آن، ترکیبی از فلزات مایع می‌تواند یک الماس مصنوعی را در عرض چند دقیقه بدون نیاز به فشاری عظیم تولید کند.

البته برای این کار، هنوز به یک دمای بالای ۱۰۲۵ درجه سانتیگراد نیاز است تا یک قطعه الماس در ۱۵۰ دقیقه تشکیل شود. این معادل فشاری است که ما در سطح دریا احساس می‌کنیم و ده‌ها هزار بار کمتر از فشاری است که معمولاً برای تولید الماس نیاز است.

تیم سازنده این الماس جدید، پژوهشگران موسسه علوم پایه در کره جنوبی هستند که امیدوارند با این شیوه بتوانند انقلابی در تولید الماس‌های مصنوعی ایجاد کنند.

تکنیک حل کردن کربن در فلز مایع برای ساخت الماس کاملاً جدید نیست و جنرال الکتریک نیم قرن پیش فرآیندی مشابه را با استفاده از سولفید آهن مذاب به جهان معرفی کرد؛ اما برای این کار نیز نیاز به ایجاد فشاری معادل ۵-۶ گیگا پاسکال و یک «دانه» الماس است تا کربن به آن بچسبد.

پژوهشگران این تیم در مقاله‌ای درباره روش جدید نوشتند: «ما روشی برای تولید الماس در فشار یک اتمسفر و در دمای متوسط، با استفاده از آلیاژ فلزهای مایع کشف کردیم.»

آنها در این روش از مخلوط دقیقی از فلزات مایع گالیم، آهن، نیکل و سیلیکون استفاده کردند و یک سیستم خلاء در داخل یک محفظه گرافیتی ساختند تا فلز را در حالی که در معرض ترکیبی از متان و هیدروژن قرار می‌گرفت، به سرعت گرم و سپس خنک کنند.

این کار باعث شد تا اتم‌های کربن متان در سراسر فلز ذوب شده پخش شوند و به عنوان دانه الماس عمل کنند.

تنها پس از ۱۵ دقیقه، قطعات کوچکی از کریستال‌های الماس از فلز مایع جدا و نمایان شدند و پس از گذشت مدت دو ساعت و نیم نیز یک لایه پیوسته الماس شکل گرفت.

تحقیقات درباره این فرآیند هنوز در مراحل اولیه است؛ با این وجود اعضای تیم تحقیق معتقدند که این روش پتانسیل زیادی دارد و می‌توان به کمک آن، فلزات مایع دیگری را برای رسیدن به نتیجه مشابه یا حتی بهتر ترکیب کرد.

بیشتر بخوانید:

تصاویر روباتی که حرکاتش شما را انگشت به دهان می کند!

شیوه‌ای که در حال حاضر برای تولید اکثر الماس‌های مصنوعی استفاده می‌شود، چندین روز طول می‌کشد و به فشار بسیار بیشتری نیاز دارد.

اگر این تکنیک بتواند همچنان توسعه یابد، فرایند ساخت الماس بسیار سریع‌تر و بسیار آسان‌تر خواهد شد.

کد خبر 847565 برچسب‌ها تاریخ - باستان‌ شناسی کره جنوبی تکنولوژی (فناوری) جواهرات و زیورآلات

دیگر خبرها

  • اعتراض دانشجویان شریف به روند کند تعمیر مسجد دانشگاه
  • نحوه تعمیر کردن شیردوش حمام؛ یک روش برای جوشکاری با باتری ۱.۵ ولتی (فیلم)
  • تولید الماس فقط در ۲ ساعت و نیم!
  • آمادگی ایران برای تعمیر هواپیما و صدور خدمات مهندسی به کوبا
  • اعزام شبانه اکیپ عملیاتی توزیع برق خوی برای تعمیر تیر شکسته و پیشگیری از بروز خاموشی 
  • شوراها از ارکان مردم‌سالاری دینی هستند
  • درآمد تعمیرات برد الکترونیکی چقدر است
  • تعمیرگاه گیربکس cvt اتوماتیک تخصصی همراه تعمیر فولی و تسمه و فیلتر گیربکس
  • ۹۵ درصد قطعات نیروگاهی کشور ساخت داخل است/ آمادگی برای فصل گرما
  • بومی‌سازی دستگاه مورد نیاز گلخانه‌های صنعتی