Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@11:57:03 GMT

۲۱ متخلف چهارشنبه سوری در خراسان شمالی دستگیر شدند 

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۴۲۹۱۵

۲۱ متخلف چهارشنبه سوری در خراسان شمالی دستگیر شدند 

سردار علیرضا مظاهری روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شب گذشته مردم همراهی خوبی داشته و آیین چهارشنبه آخر سال بدون حادثه خاص و مهم برگزار شد که یکی از کم حادثه ترین چهارشنبه سوری سال های اخیر بود.

وی گفت: هرچند در این شب چند نفر در مناطق مختلف دچار حادثه شده و به مراکز درمانی منتقل شدند اما رقم بسیار ناچیزی نسبت به سال های گذشته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار مظاهری افزود: برای تامین امنیت چهارشنبه آخر سال، هزار و ۸۵۰ نفر نیروی انتظامی استان مشارکت داشتند و در مسیرهای مختلف مستقر شدند. 

فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: شب گذشته یک دستگاه خودرو و چهار دستگاه موتور سیکلت از مالکان متخلفان، توقیف شد و چهار واحد صنفی متخلف هم پلمب شد. 

سرهنگ سجاد نامور، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی هم گفت: مالکان وسیله نقلیه که مرتکب تخلف چهارشنبه ‎سوری شدند به مراجع قضایی معرفی شده و وسیله نقلیه تا ۱۵ فروردین در توقیف می ماند.  

اعزام آتش نشانان به ۱۳ عملیات 

مدیرعامل سازمان آتش نشانی بجنورد هم گفت: شب آخرین چهارشنبه سال در مرکز استان بدون حادثه مهم سپری شد و خوشبختانه مردم در این زمینه همراه بودند. 

مجید گریوانی اظهار داشت: شب گذشته آتش نشانان بجنورد به ۱۳ عملیات اعزام شدند که بیشتر آن آتش سوزی سطل زباله و یا شمشاد، لاستیک و یا شاخ و برگ درختان بود. 

وی افزود: خوشبختانه مردم به هشدارها حساس بوده و آیین چهارشنبه سوری را با رعایت موارد ایمنی برگزار کردند.

وی گفت: شب گذشته برگزاری آیین چهارشنبه سوری با وارد آمدن خسارت به برخی وسایل بازی در سه بوستان شهر همراه بود که آتش نشانان را برای ماموریت به صحنه کشاند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی بجنورد خاطرنشان کرد: خسارت به بوستان ها در حقیقت خسارت به بیت المال و به اموال مردم است و از مردم انتظار می رود نسبت به حفظ و صیانت از این اموال توجه داشته باشند. 


 

برچسب‌ها بجنورد چهارشنبه سوری اصناف فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران فرماندهی نیروی انتظامی خراسان شمالی خراسان شمالی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد چهارشنبه سوری اصناف بجنورد چهارشنبه سوری اصناف فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران خراسان شمالی اخبار کنکور چهارشنبه سوری خراسان شمالی شب گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۲۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موج بارش دوباره از فردا در استان همدان

محمدحسن باقری شکیب گفت: رگبار موقت باران، احتمال رعد و برق در برخی از مناطق استان به ویژه در مناطق کوهستانی طی ۲۴ ساعت آینده برای استان همدان پیش بینی می‌شود.

او گفت: با فعالیت سامانه بارشی جدید بارش‌های گسترده تری را در اکثر نقاط استان شاهد خواهیم بود و به طور کلی سامانه بارشی تا روز چهارشنبه در استان فعال است.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: بیشترین بارش گزارش شده در ۲۴ ساعت گذشته مربوط به ایستگاه موسی آباد اسدآباد با هفت میلیمتر است و در ایستگاه فرودگاه همدان بارشی ثبت نشده و در ایستگاه داخل شهر همدان نیز هشت دهم میلیمتر بارش به ثبت رسیده است.

باقری شکیب گفت: از روز چهارشنبه تا اوایل هفته آینده هوا صاف تا قسمتی ابری خواهد بود و وزش باد برای روز چهارشنبه در برخی از نقاط استان پیش بینی می‌شود.

او گفت: بیشترین سرعت وزش باد طی ۲۴ ساعت گذشته با ۵۳ کیلومتر بر ساعت از فامنین گزارش شده و در همدان سرعت وزش باد به ۳۶ کیلومتر بر ساعت رسیده است.

کارشناس هواشناسی استان همدان گفت: تغییرات دمایی محسوسی تا پایان هفته نداریم و هوای خنک روزانه در استان ماندگار است.

باقری شکیب گفت: بیشینه دما طی ۲۴ ساعت گذشته از نهاوند با ۱۹ درجه و کمینه از گل تپه با چهار درجه سانتیگراد بالای صفر گزارش شده است.

او گفت: دمای هوا در همدان طی ۲۴ ساعت گذشته بین ۱۷ و ۶ درجه سانتیگراد بالای صفر در نوسان بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • ۴۸ محکوم متواری در فلاورجان دستگیر شدند
  • موج بارش دوباره از فردا در استان همدان
  • ۸۱ دستگاه خودرو متخلف در مشهد توقیف شدند
  • میزان بارش‌های روز گذشته در خراسان شمالی اعلام شد
  • مهار آتش‌سوری انبار لاستیک در بلوار رحمت شرقی شیراز
  • وداع مردم خراسان شمالی با عیسی بخشی هنرمند موسیقی مقامی
  • وداع مردم خراسان شمالی با پیکر مرحوم عیسی بخشی
  • ۱۰ مصدو بر اثر برخورد ۲ سواری در جاده جنگل گلستان
  • افتتاح نمایشگاه موزه عبرت ایران در خراسان شمالی
  • سارقان کابل برق در مشهد دستگیر شدند