Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد امانی گفت: عالمان دین چراغ هدایت جامعه و حافظان دین مبین اسلام هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، پاسدار محمد امانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان دهگلان در دیدار با ائمه جمعه دهگلان و بلبان آباد در آستانه سال جدید ضمن تبریک عید نوروز و بهار طبیعت اظهار داشت: علمای دینی چراغ هدایت جامعه و حافظان دین مبین و مقدس اسلام هستند و وظیفه همه ماست که از این قشر تاثیرگذار جامعه حمایت و پشتیبانی نماییم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اهمیت وجود و برکت علمای دین، گفت: عالمان دینی حافظان اسلام از مسیر انحراف هستند و صیانت دین از مسیر انحراف به برکت حوزه‌های علمیه و روحانیت است.

امانی با بیان اینکه علما مدافعان مرز‌های دیانت و عقاید جامعه هستند، افزود: درهر زمانی یک عده خواهند آمد که دین را ازمسیر انحراف حفظ خواهند که امروز این امر برعهده حوزه‌های علمیه و روحانیون است.

وی با تأکید بر حمایت و تقویت حوزه‌های علمیه که در حقیقت حمایت از دین است، گفت: حوزه‌های علمیه کانون دیانت و معنویت در جامعه اسلامی هستند که علمای بزرگی را تقدیم جامعه اسلامی کرده اند.

فرمانده سپاه دهگلان گفت: رفع مشکلات ائمه جمعه و جماعات و حمایت همه جانبه از آن‌ها دغدغه اصلی سپاه بوده و با ساخت خانه عالم در روستا‌ها سعی نموده ایم تا حدودی از مشکلات ائمه جمعه وعالمان دینی کاسته شود.

سرهنگ امانی افزود: رفع مشکلات امامان جمعه و جماعات و حمایت همه جانبه از آنها دغدغه اصلی سپاه بوده و با ساخت خانه عالم در روستاها سعی نموده ایم تاحدودی از مشکلات این امامان جمعه  وعالمان دینی کاسته شود.

امام جمعه دهگلان: سپاه پاسداران الگوی بی نظیر برای تمامی مستضعفین دنیاست

در ادامه ماموستا عبدالسلام محمدی امام جمعه دهگلان ضمن قدردانی از توجه فرمانده سپاه دهگلان گفت: سپاه پاسداران نگهبان مرز‌های کشور و در زمان صلح در حال خدمت رسانی در راستای محرومیت زدایی و توجه به محرومان جامعه است.

وی با اشاره به نقش پررنگ سپاه و بسیج در حفظ دستاورد‌های انقلاب اسلامی در شهرستان دهگلان گفت: امروزه به واقع شاهد جان فشانی فرزندان این مرز و بوم در نهاد مردمی بسیح هستیم که این نیروی عظیم مردمی علیرغم حفاظت و پاسداری از مرز‌های کشور به مقابله با تهاجمات فرهنگی، سیاسی و اقتصادی دشمن نیز می‌پردازند.

ماموستا عزیز امیری امام جمعه بلبان آباد امنیت و آسایش ایران اسلامی را حاصل تلاش و زحمات نیروهای نظامی و انتظامی سپاه پاسداران دانست و از زحمات سپاه درامر محرومیت زدایی و ساخت و ساز خانه عالم روستایی در روستاها قدردانی نمود.

ماموستا امیری افزود: امروزه سپاه پاسداران در تمامی عرصه‌ها جهاد گونه عمل کرده و الگوی بی نظیر برای تمامی مستضعفین دنیاست.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: حوزه های علمیه سپاه پاسداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۳۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دادستانی انتظامی قضات جوان، مومن و متعهد را به جامعه معرفی می کند 

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛ حجت الاسلام والمسلمین جعفر قدیانی، در آیین تکریم و معارفه رییس جدید نظارت و ارزشیابی در جمع قضات شهر کرمان ضمن قدردانی از زحمات قضات استان کرمان اظهار داشت: کرمان مزین است به نام سیدالشهدای جبهه مقاومت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و امروز اگر نیروهای مسلح ما در اوج اقتدار در منطقه و جهان هستند به برکت خون این شهید والامقام و هزاران شهید دیگر است. 
 
وی به عملیات غرور آفرین سپاه و نیروهای مسلح علیه رژیم غاصب صهیونیستی اشاره کرد و گفت: در تاریخ اسلام و پس از حیات امامان معصوم(ع) شیعه هیچ وقت به اندازه امروزعزت نداشته است این نعمتی که است که به برکت انقلاب اسلامی، اندیشه های حضرت امام خمینی (ره) و رهبری حضرت آیت الله امام خامنه ای (مدظله العالی) تحقق یافته است و شیعه به این جایگاه رسیده است.
 
حجت الاسلام قدیانی، خطاب به قضات جوان گفت: خوب است گاهی به گذشته خود مراجعه کنیم و جایگاه کشورمان درسطح جهانی و بین المللی و وضعیت آن زمان را با پیشرفت های اکنون مقایسه کنیم، بیش از 45 سال از انقلاب اسلامی می گذرد و تعداد زیادی از جمعیت کشور جوانانی هستند که قبل از انقلاب را ندیده اند و کسانی که قبل از انقلاب را دیده اند نیز گاهی یادشان می رود، قبل از انقلاب کجا بوده ایم و الان کجا هستم.

وی، افزود: این عظمت برای انقلاب اسلامی نیست که با موشک و پهپاد به رژیم صهیونیستی و امریکا پاسخ داده شود و آنها هیچ کاری نتوانستند انجام دهند؟ این عظمت برای ایران اسلامی است که کشورهای ابرقدرت  به دنبال خرید پهبادهای ایرانی هستند؟
 
این مقام عالی قوه قضاییه گفت: در دل تحریم ها نیروهای مسلح ما موفق به ساخت مدرنترین موشک های کروز و بالستیک نقطه زن شده اند و باید بپذیریم که علیرغم همه مشکلات و سختی ها،کشور رو به پیشرفت است.
 
دادستان انتظامی قضات کشورگفت: حفظ شان و جایگاه قضات و همچنین معرفی قضات شجاع،مومن و متعهد به جامعه در دستور کار دادستانی انتظامی قضات کشور قرار دارد و قدردان زحمات شبانه روزی قضات و کارمندان پرتلاش دردستگاه قضایی هستیم. 

گفتنی است در این آئین از خدمات غلامعباس مبشری تقدیر و مختار شمس الدین، مستشار دادگاه تجدیدنظر استان کرمان به سمت رییس جدید نظارت و ارزشیابی قضات دادگستری کرمان منصوب شد.

دیگر خبرها

  • عاملان درگیری در بیمارستان کاشانی اصفهان دستگیر شدند + فیلم
  • سفر مقام معظم رهبری موجب عبور کردستان از حوزه امنیتی به حوزه فرهنگی شد/ علمای مناطق شرقی با روشنگری بسترساز امنیت پایدار شوند
  • 200 روز سکوت در مقابل جنایت صهیونیست‌ها مایه شرمساری بشریت است
  • نقش بارز کارگران و کارفرمایان در جهاد اقتصادی
  • علما حافظان مرزهای دینی هستند
  • علما ومعلمان حافظان دین و ناجیان جامعه
  • امنیت شغلی یکی از مهم‌ترین نیازهای جامعه کارگری است
  • لزوم حمایت از جامعه کارگری برای تحقق شعار سال
  • دادستانی انتظامی قضات جوان، مومن و متعهد را به جامعه معرفی می کند 
  • عملیات وعده صادق تنها گوشه‌ای از اقتدار نظامی کشور