Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- سامانه پدافندی ارتش سوریه چند فروند موشک رژیم صهیونیستی را در آسمان دمشق رهگیری و منهدم کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا، تلویزیون سوریه از مقابله پدافند هوایی ارتش این کشور با حمله دشمن صهیونیستی در آسمان دمشق خبر داد.
خبرگزاری دولتی سوریه «سانا» اعلام کرد: سامانه پدافندی ارتش سوریه چند فروند موشک رژیم صهیونیستی را در آسمان دمشق رهگیری و منهدم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ارتش سوریه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: در ساعت 22:35 به وقت محلی (سه شنبه شب) دشمن صهیونیستی از سمت جولان اشغالی، مراکزی را در حومه دمشق مورد حمله قرارداد. جولان اشغالی در 67 کیلومتری جوب غرب دمشق واقع است.
ارتش سوریه در این بیانیه افزود: سامانه پدافند هوایی ارتش در واکنشی سریع موشک‌های دشمن را رهگیری و بیشتر آن‌ها را منهدم کرد. این حمله تلفات جانی نداشت و تنها  خسارات مادی برجای گذاشته است.
منابع محلی نیز اعلام کردند: حمله دشمن صهیونیستی در 30 کیلومتری جنوب غرب شهر دمشق متمرکز، بود.
چندی پیش نیز موشک‌های رژیم صهیونیستی در آسمان دمشق خودنمایی کردند که با رهگیری و انهدام پدافند هوایی ارتش سوریه، خیالات دشمن صهیونیستی که قصد داشت جنوب غرب شهر دمشق را هدف قرار دهد نقش برآب شد.
گفتنی است؛ منطقه‌ای که مورد هدف دشمن بود در مجاورت ارتفاعات «جبل الشیخ» و منطقه شمال استان «قنیطره» است.
بر اساس گزارش های منابع محلی؛ تمام موشک‌های دشمن در آسمان این منطقه منهدم شده است و هیچیک آن‌ها نتوانستند از سد سامانه پدافند هوایی ارتش سوریه عبور کنند.
منابع محلی همچنین از فعال بودن بالگرد‌های دشمن صهیونیستی در آسمان خطوط حائل در جولان اشغالی خبر می‌دهند.
این در حالی است که هنوز ارتش رژیم جعلی صهیونیستی در قبال این حمله سکوت اختیار کرده است.
«تحسین حلبی» کارشناس مسائل راهبردی سوریه درپی رهگیری و انهدام موشک‌های رژیم صهیونیستی در جنوب دمشق، گفت: حملات مکرر دشمن صهیونیستی و نقض حریم هوایی سوریه بیانگر بی نتیجه بودن این حملات و همچنین نگرانی فزاینده صهیونیست‌ها از اقتدار مقاومت است.
در همین حال شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه نیز با انتشار تصاویری از مقابله پدافند هوایی ارتش سوریه با حمله رژیم صهیونیستی بر فراز ریف دمشق خبر داد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مقابله پدافند هوایی پدافند هوایی ارتش دشمن صهیونیستی رژیم صهیونیستی سامانه پدافند آسمان دمشق ارتش سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۳۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله اسرائیل به حومه دمشق

آفتاب‌‌نیوز :

شامگاه پنجشنبه منابع رسانه‌ای خبر دادند صدای چند انفجار در حومه دمشق شنیده شده است.

در همین راستا، منابع رسانه‌ای غیر رسمی سوری اعلام کردند که رژیم صهیونیستی حمله هوایی را به منطقه «نجها» در جنوب دمشق و همچنین شهر «القنیطره» انجام داده است.

ساعتی بعد، یک منبع در وزارت دفاع سوریه به خبرگزاری سانا اعلام کرد در پی حمله رژیم صهیونیستی به حومه دمشق، هشت نظامی مجروح شدند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • ارتش رژیم صهیونیستی نقاط مختلف غزه را هدف قرار داد
  • فلسطین کرونیکل: پاتریوت آمریکا در برابر بالستیک ایرانی به هیچ کاری نیامد
  • شهادت تعدادی از کودکان غزه در حمله موشک هدایت شونده صهیونیست‌ها
  • 8 زخمی در حمله جدید اسرائیل به سوریه
  • حمله رژیم صهیونیستی به اطراف دمشق هشت زخمی برجای گذاشت
  • حمله یک پهپاد انتحاری اوکراینی به حامل موشک یدکی برای سامانه پدافند هوایی بوک روس ها (فیلم)
  • حمله هوایی دشمن صهیونیستی به حومه دمشق
  • حمله اسرائیل به حومه دمشق
  • حمله اسرائیل به جنوب سوریه
  • حمله رژیم صهیونیستی به حومه دمشق