Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از همدان ؛ دکتر حبیب معصومی در گفتگویی با اعلام این خبر افزود: انفجار موادمحترقه دست ساز از ابتدای ماه جاری(اسفند)  در این استان ۱۰ مجروح و یک کشته داشته، ضمن اینکه در طی حوادث شب چهارشنبه (تاکنون) ۲۲ نفر مجروح شده اند.

وی خاطرنشان کرد: هشت نفر از مصدومان حوادث چهارشنبه پایان سال توسط آمبولانس های اورژانس به بیمارستان منتقل شدند که پنج نفر در همدان، یک نفر در ملایر، یک نفر در نهاوند و یک نفر نیز در کبودراهنگ بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان اضافه کرد: همچنین ۱۴نفر دیگر توسط اعضای خانواده یا همراهان به بیمارستان منتقل شدند که شامل پنج مصدوم در بیمارستان آیت الله بهاری شهرستان بهار، پنح مصدوم در بیمارستان بعثت و چهار نفر نیز در بیمارستان سینا شهر همدان است.

معصومی گفت: بیشتر مصدومان در گروه سنی ۶ تا ۱۸ سال هستند و بیشترین آسیب نیز به ناحیه چشم، سوختگی و قطعی عضو بوده است.

مدیر اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان یادآور شد: برخی از خانواده ها هنگام مواجهه با سوختگی از خمیردندان و یا  سیب زمینی برای درمان و یا تسکین درد ناحیه آسیب دیده استفاده می کنند که این کار غیر علمی و کاملا مضر است.

کد خبر 1496474

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۳۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش بزرگراه در چین ۱۹ کشته برجا گذاشت (فیلم)



منبع:فارس

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: وقوع طوفان و بارش تگرگ‌های شدید در چین (فیلم) انحراف یک تریلی در جاده پس از پنچر شدن (فیلم) نجات یک زن از غرق شدگی (فیلم)

دیگر خبرها

  • سوانح جاده‌ای در خراسان رضوی یک کشته و ۲۱ مصدوم برجا گذاشت
  • انحراف مینی بوس در اتوبان پیامبر اعظم تبریز ۸ نفر را مصدوم کرد
  • ریزش بزرگراه در چین ۱۹ کشته برجا گذاشت
  • حادثه در ایستگاه راه‌آهن اهواز | ۴ نفر مصدوم شدند
  • تصادف کامیون و تیبا در محور گرمسار به سرخه ۶ مصدوم داشت
  • ریزش بزرگراه در چین ۱۹ کشته برجا گذاشت (فیلم)
  • ۵ مصدوم در پی انحراف از جاده خودرو در محور آبادان به اهواز
  • مصدوم شدن مرد ۶۰ ساله براثر حمله خرس در دزفول
  • واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر ۹ مصدوم بر جا گذاشت
  • یک‌ کشته و ۲۳ مصدوم در واژگونی اتوبوس در قزوین