Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا رهایی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا، اظهار داشت: سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان امسال مانند سال‌های گذشته با تمام ظرفیت نیروی انسانی، امکانات و تجهیزات لازم در آماده‌باش کامل برای مقابله با حوادث احتمالی چهارشنبه آخر سال در شهر سمنان بود که امسال موارد گزارش نسبت به سال گذشته کاهش چشمگیر داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: امسال ۱۶ مورد حوادث مربوط به چهارشنبه سوری به آتش‌نشانی سمنان اعلام و آتش‌نشانان در محل حادثه حاضر شدند، این در حالی است که سال گذشته ۲۷ مورد حادثه چهارشنبه سوری آتش‌نشانان را به محل حادثه کشانده بود.

وی افزود:  آتش‌نشانی سمنان برای مقابله با حوادث احتمالی چهارشنبه آخر سال با شناسایی مناطق پرخطر و جمع آوری لاستیک‌های فرسوده، ضایعات شاخ و برگ درختان و سایر مواد قابل اشتعال، با همکاری معاونت خدمات شهری و سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سمنان، دراختیارقراردادن دستگاه اطفای حریق پودری برای مقابله با حوادث احتمالی به نیروی انتظامی و حراست شهرداری ، تلاش کرد تا شب بدون حادثه را رقم بزند.

معاون سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان تصریح کرد: مواد آتش‌سوزی گزارش شده شب گذشته در شهر سمنان جزئی بود و در حوادث گزارش شده فردی مصدوم و مجروح نشده است.

برچسب‌ها شهرداری سمنان آتش نشانی سمنان چهارشنبه سوری مدیریت شهری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرداری سمنان آتش نشانی سمنان شهرداری سمنان آتش نشانی سمنان چهارشنبه سوری مدیریت شهری اخبار کنکور آتش نشانی سمنان شهرداری سمنان چهارشنبه سوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۳۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ ۱۷۸ نفر در حوادث هفته گذشته در کشور/ بیش از ۱۳۰۰ تن مصدوم شدند

رئیس سازمان اورژانس کشور از مصدومیت بیش از ۱۳۰۰ تن و مرگ ۱۷۸ نفر در حوادث رخ داده طی هفته گذشته در کشور خبرداد.

جعفر میعادفر در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به حوادث مهمی که در هفته گذشته در کشور رخ داده است، گفت: از یکم تا هفتم اردیبهشت ماه امسال، ۵۷۸ حادثه ویژه به اورژانس کشور ارجاع داده شد که نسبت به هفته گذشته، افزایش ۳۱ درصدی را شاهد هستیم. از این تعداد حوادث، ۱۵۸ حادثه ترافیکی و ۴۲۰ حادثه غیرترافیکی داشتیم که به ترتیب کاهش چهار درصدی و افزایش ۲۱ درصدی را شاهد بودیم.

رئیس سازمان اورژانس کشور ادامه داد: در این بازه زمانی، ۱۳۵۹ نفر نیز مصدوم شدند.همچنین ۱۷۸ نفر جان خود را از دست دادند. 

میعادفر با اشاره به جزئیات حوادث ترافیکی گفت: در مجموع ۲۷ درصد حوادث اعلام شده به اورژانس از نوع ترافیکی بودند اما ۶۲ درصد زخمی‌ها مربوط به همین ۲۷ درصد حوادث ترافیکی است.

وی درباره مصدومانی که به مراکز درمانی منتقل شده‌اند نیز افزود: ۱۱۸۲ نفر به مراکز درمانی منتقل شده اند که ۵۹ درصد از مصدومان انتقالی را مصدومان تصادفات تشکیل داده‌اند.

رئیس سازمان اورژانس کشور ادامه داد: همچنین ۱۷۷ نفر در محل خدمات درمانی دریافت کردند که ۸۱ درصد از آن ها مجروحان تصادفی بودند که در مجموع ۱۴۳ نفرند.

میعادفر گفت:طی هفته گذشته، ۳۵ مورد زمین لرزه رخ داد که بزرگترین آن در اولین روز اردیبهشت ماه، به شدت ۴.۲ ریشتر در خوی رخ داد که خوشبختانه خسارتی بر جای نگذاشته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته
  • مشکلات ۴۱۲ نقطه حادثه خیز پرتصادف مرتفع شد/ پیش‌بینی ۴ میلیون زائر برای اربعین امسال
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته در کشور
  • وقوع ۱۰۴ حریق و حادثه در سمنان/ ۲۷۸۵ نفر با آتش نشانی تماس گرفتند
  • آتش‌سوزی بزرگ در کارخانه مبل شهرک صنعتی شمس‌آباد
  • ثبت ۲۶ هزار و ۵۷۸ ماموریت توسط اورژانس تهران در هفته گذشته
  • آتش‌سوزی گسترده در شهرک صنعتی شمس‌آباد
  • مرگ ۱۷۸ نفر در حوادث هفته گذشته در کشور/ بیش از ۱۳۰۰ تن مصدوم شدند
  • وقوع ۱۳ حادثه رانندگی در استان سمنان/ واژگونی خودرو صدر حوادث است
  • جسد یکی از غرق‌شدگان نازلوچای ارومیه کشف شد