Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@03:15:49 GMT

کرونا به جان تیم شارلروا و بازیکن ایرانی‌اش افتاد

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۴۳۴۴۴

کرونا به جان تیم شارلروا و بازیکن ایرانی‌اش افتاد

به گزارش ایرنا و به نقل از سایت اسپورزا، هفته گذشته «لوکاس تئودورچیک» اولین بازیکنی بود تست کرونایش مثبت اعلام شد. پس از آن در آخر هفته سه مورد دیگر به جمع کرونایی‌های تیم شارلروا بلژیک اضافه شد. در این سه نفر نام «کاوه رضایی» مهاجم ایرانی این تیم دیده می‌شد.

اما این پایان ماجرا نبود چرا که آزمایشات روز دوشنبه موارد مثبت دیگری را نشان می‌داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آزمایش جدید سه بازیکن و پنج نفر از اعضای کادر فنی از جمله سرمربی این تیم نیز به کرونا مبتلا شده بودند.  

تست کرونا «علی قلی‌زاده» بازیکن ایرانی تیم شارلروا نیز منفی اعلام شده است.  

در حال حاضر همه این افراد در قرنطینه بسر برده و منتظر هستند تا ویروس کرونا از بدنشان خارج شود. در لیگ بلژیک اگر هفت نفر از بازیکنان به کرونا مبتلا شوند، بازی آن‌ها به تعویق خواهد افتاد.  

برچسب‌ها لیگ بلژیک کاوه رضایی علی قلی زاده شارلروا بلژیک

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیگ بلژیک کاوه رضایی علی قلی زاده لیگ بلژیک کاوه رضایی علی قلی زاده شارلروا بلژیک اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۳۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسرت هفته سهم بازیکن جوان پیکان (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، آرش هاشمی، مهاجم جوان تیم فوتبال پیکان، در بازی با شمس‌آذر قزوین در دقیقه 69 مسابقه به جای محمدجواد آزاده به میدان آمد و فرصت حضور در میدان را پیدا کرد و در آستانه گلزنی هم قرار گرفت، اما ضربه او دقت کافی را نداشت و از کناره دروازه جعفرپور به بیرون رفت.

هاشمی در سه بازی اخیر پیکان به عنوان جانشین به میدان آمده بود و در بازی با شمس‌آذر فرصت بیشتری برای حضور در زمین به او داده شد، او در بازی مقابل مس رفسنجان و هوادار در دقایق پایانی وارد زمین شد و در این مسابقه از دقیقه 69 به زمین آمد.

رضا عنایتی که علاقه خاصی به استفاده از بازیکنان جوان دارد، این بازیکن را در بازی‌های اخیر پیکان مورد استفاده قرار داده و با بیشتر کردن دقایق حضور او را به عنوان یکی از بازیکنانی که برای تغییر روند مسابقه استفاده خواهد کرد آماده حضور در زمین می‌کند.

مهاجم تیم پیکان در بازی شمس‌آذر نفوذ فوق‌العاده‌ای به داخل محوطه جریمه شمس‌آذر داشت و با سرعت بالایی که داشت مدافعان این تیم را سورپرایز کرد، اما ضربه محکم او دقت کافی را نداشت و با فاصله اندک از کنار دروازه جعفرپور به بیرون رفت.

آرش هاشمی اگر در این مسابقه موفق به گلزنی می‌شد، جایگاه خوبی در ترکیب پیکان پیدا می‌کرد و در سومین حضور لیگ برتری خود می‌توانست اولین گل خود را هم به ثمر برساند.

دیگر خبرها

  • حسرت هفته سهم بازیکن جوان پیکان (عکس)
  • دعوت چند بازیکن مازندرانی به اردوی تیم ملی فوتبال هفت نفره
  • مصدومیت شجاع خلیل زاده پس از برخورد با بازیکن استقلال؛ هشت بخیه و دندانی که شکست!
  • پیشنهادات سردار آزمون از لالیگا، سری‌آ و لیگ برتر انگلیس
  • حمله تند روزنامه نزدیک به قالیباف به مهدی نصیری
  • حمله تند روزنامه نزدیک به قالیباف به مهدی نصیری /بعد عمری رادیکالیسم به کسانی رسیده که نان فحش دادن به آنها را سر سفره خود برده بود
  • توهمات یک ذهن افراطی
  • ربیعی سرمربی پایه‌های ذوب‌آهن شد!
  • وضعیت نامشخص آزمون و ۵ بازیکن رم در پایان فصل
  • خرید بازیکن آمریکایی توسط باشگاه ایرانی