Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-28@07:39:10 GMT

جایزه‌های میلیونی موبایلت سامان در جشنواره بهاره

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۴۳۵۳۰

جایزه‌های میلیونی موبایلت سامان در جشنواره بهاره

جشنواره بهاره موبایل بانک سامان (موبایلت) با بیش از یک میلیارد ریال جوایز نقدی در جریان است.

 

به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز، جشنواره بهاره موبایلت (همراه بانک سامان) با یک میلیارد و 190 میلیون ریال جایزه نقدی از 20 اسفند آغاز و تا ١۵ فروردین ادامه دارد.

در این جشنواره تمامی کاربران اپلیکیشن موبایلت می‌توانند با انجام حداقل 7 تراکنش مختلف اعم پرداخت انواع قبض، خرید شارژ تلفن همراه، خرید بسته اینترنت، انواع انتقال وجه کارت به کارت، ساتنا، پایا و سپرده به سپرده در قرعه‌کشی یک جایزه 70 میلیون تومانی و 7 جایزه 7 میلیون تومانی شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



لازم به ذکر است که کاربران این اپلیکیشن با افزایش تعداد تراکنش‌های خود، می‌توانند شانس خود را برای کسب جوایز این جشنواره بالا ببرند.

همچنین افرادی که مشتری بانک سامان نیستند هم می‌توانند با افتتاح حساب در یکی از شعب این بانک در سراسر کشور و دانلود و فعال‌سازی اپلیکیشن موبایلت و انجام حداقل 7 تراکنش، شانس خود را برای برنده شدن جوایز این جشنواره بیازمایند.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: انتقال وجه بانک سامان پول نیوز تراکنش قرعه کشی موبایلت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۳۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان جایزه داستان و بازآفرینی منتشر شد

.به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما؛ جایزه ملی داستان و بازآفرینی در پنج بخش برگزار می‌شود این جشنواره در همه گروه‌های سنی با هر موضوعی می‌توانند در آن شرکت کنند

.بخش رقابتی در پنج قسمت رمان و داستان کوتاه، داستان کوتاه کوتاه، جستارنویسی و طرح داستان انجام می‌شود و بخش ترویجی این جشنواره نیز کارگاه‌های هنری و داستانی است که در شهر‌های مختلف برگزار می‌شود

:این خبر و خبر‌های دیگر در بسته کتاب هفته 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • امکان ایفای تعهدات صادراتی، از طریق بانک سامان
  • بانک سامان میزبان صادرکنندگان در نمایشگاه اکسپو ایران
  • کدام بانک ها بیشترین سود را داشتند
  • فراخوان جایزه داستان و بازآفرینی منتشر شد
  • سقف تراکنش‌ خرید از کارت‌های بانکی افزایش یافت
  • افزایش 8 درصدی مبلغ جایزه رولان گاروس
  • جزئیات دانلود و بارگذاری فیش حقوقی بازنشستگان
  • افزایش ۸ درصدی مبلغ جایزه رولان گاروس
  • دریافت وام قرض الحسنه 10 تا 100 میلیونی برای یارانه بگیران
  • نارضایتی کاربران از ارسال نشدن پیامک بانکی برای تراکنش‌های کمتر از ۳۰ هزار تومان