Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- براساس اعلام فرمانداری شیراز از آغاز ثبت‌نام تا پایان روز هفتم ۷۲۵ نفر نام خود را ثبت کردند که ۵۹۶ نفر مربوط به شهر شیراز بوده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، ثبت‌نام انتخابات شوراهای شهر از 20 اسفندماه آغاز و تا ساعات پایانی روز 26 اسفندماه ادامه داشت با اتمام ثبت‌نام الکترونیکی در ساعت 24 شب گذشته آمار نهایی ثبت‌نام شدگان از سوی مرجع رسمی دقایقی پیش اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در کلانشهر شیراز نیز علاقه‌مندان به کرسی شورای شهر برای ششمین دوره ثبت‌نام خود را انجام دادند. امسال به دلیل شرایط ویژه‌ای که شیوع بیماری کرونا ایجاد کرده در 8 کلانشهر از جمله شیراز ثبت‌نام به صورت الکترونیکی نیز برگزار می‌شود تا افراد بدون هیچ دغدغه‌ای بتوانند در این امر مهم شرکت کنند. هر چند ثبت‌نام حضوری نیز همچنان در فرمانداری‌ها انجام می‌شود.

براساس اعلام فرمانداری شیراز از آغاز ثبت‌نام تا پایان روز هفتم 725 نفر نام خود را ثبت کردند در حالی که پیش‌بینی‌ فرماندار شیراز بر ثبت‌نام 1200 نفر بود که فاصله زیادی با آنچه رخ داده است، دارد.

براساس اعلام فرمانداری شیراز از مجموع 725 نفر ثبت‌نام کنندگان این دوره 332 نفر یعنی بیش از 45 درصد در روز پایانی ثبت‌نام کردند.

از تعداد 725 نفر ثبت‌نام شده نهایی برای شورای ششم شیراز 417 نفر به صورت حضوری و مابقی از روش‌های غیرحضوری و مجازی استفاده کرده‌اند که از این تعداد نیز 57 نفر از طریق دفاتر پیش‌خوان، 129 نفر از طریق موبایلی و 122 نفر از طریق نسخه دسکتاپ اقدام به ثبت‌نام کرده‌اند.

512 کاندیدا در ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر قم ثبت‌نام کردند1372 نفر در استان لرستان کاندیدای انتخابات شورای شهر شدند

تعداد ثبت‌نام شدگان در کلانشهر شیراز نشان می‌دهد که در مهلت اعلام شده 614 نفر مرد حدود 85 درصد و 111 نفر زن حدود 15 درصد برای شرکت در انتخابات ثبت‌نام کرده‌اند که به لحاظ سنی نیز 47 نفر زیر 30 سال، 350 نفر بین 30 تا 40 سال، 203 نفر بین 40 تا 50 سال، 88 نفر بین 50 تا 60 سال و 37 نفر نیز بالای 60 سال بودند.

بر این اساس 54 نفر دارای تحصیلات  دکترا، 295 مدرک فوق لیسانس، 342 دارای مدرک لیسانس، 19 نفر دارای مدرک فوق دیپلم و 15 نفر حوزوی هستند. براساس اعلام فرمانداری شیراز بیشترین فراوانی در بین مشاغل ثبت‌نام کننده با 211 نفر به کارمندان اختصاص درد که 29 درصد کل آمار را تشکیل می‌دهد.

 انتخابات شوراها در چهار شهر شیراز با معرفی 13 نفر اصلی و 8 نفر علی البدل، شهر جدید صدرا 7 نفر اصلی و 5 نفر علی‌البدل، داریون 5 نفر اصلی و 3 نفر علی البدل و خان زنیان نیز 5 نفر منتخب و 3 نفر علی‌البدل  برگزار می‌شود.

بر این اساس تعداد ثبت‌نام شدگان در این چهار شهر نیز به ترتیب شیراز 596 نفر، صدرا 89 نفر، خانه زنیان 23 نفر و داریان نیز 17 نفر.

انتهای پیام/424/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نفر علی البدل شهر شیراز ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۳۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهایی گروگان ۵۶ ساله در شیراز

رئیس پلیس آگاهی استان فارس از رهایی گروگان ۵۶ ساله از دست آدم‌ربایان در شهرستان شیراز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس و به نقل از پایگاه خبری پلیس، کاووس حبیبی اظهار کرد: در پی گزارش یک فقره آدم ربایی در چهاردهم اردیبهشت سال جاری در یکی از محلات شهرستان شیراز، به علت حساسیت موضوع بلافاصله تیمی از مأموران پلیس آگاهی جهت بررسی موضوع وارد عمل شدند.

وی افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد، سرنشینان سه خودرو ناشناس (هشت نفر) در یکی از محلات شهرستان شیراز اقدام به ربایش مردی ۵۶ ساله که در یک کافه نشسته بوده می‌کنند و سریعاً از محل متواری می‌شوند.

رئیس پلیس آگاهی استان فارس اضافه کرد: کارآگاهان تحقیقات خود را آغاز و آدم‌ربایان را شناسایی و متهمان که عرصه را بر خود تنگ دیده بودند فرد ربوده شده را در یکی از محلات شیراز رها می‌کنند.

حبیبی با اشاره به اینکه علت و انگیزه آدم‌ربایی اختلافات حساب بوده است، خاطر نشان کرد: با توجه به اطلاعات به دست آمده تحقیقات برای دستگیری متهمان با جدیت ادامه دارد.

کد خبر 750845

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی ۸۲۰ شعبه اخذ رای در ۵ شهرستان شیراز
  • دستور سرپرست فرمانداری ملارد برای برخورد با انشعابات غیرمجاز
  • لغو جلسات علنی شورای شهر مشهد در هفته شوراها
  • حضور ۴ نونهال فارس در اردوی تیم ملی بوکس
  • فرمانداری ویژه شهرستان‌های یزد و میبد در حال پیگیری است
  • هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند
  • ‌گروگانگیری در شیراز
  • ‌گروگانگیری فرد ۵۶ ساله در شیراز
  • رهایی گروگان ۵۶ ساله در شیراز
  • پیش‌بینی ۵۰۰ شعبه اخذ رأی در شیراز و زرقان