Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-27@19:19:36 GMT

خشم شدید باشگاه پرسپولیس از حرکت سازمان لیگ

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۴۳۹۵۱

خشم شدید باشگاه پرسپولیس از حرکت سازمان لیگ

مدیران باشگاه پرسپولیس به دلیل صادر نشدن کارت بازی فرشاد فرجی و بلاتکلیفی ایجاد شده، از عملکرد سازمان لیگ ناراحت هستند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مدیران باشگاه پرسپولیس پس از عقد قرارداد با فرشاد فرجی، حالا به دلیل مشکلات مالکیتی باشگاه پدیده خراسان با چالشی جدید برای ثبت قرارداد و دریافت کارت بازی فرجی مواجه شده‌اند و همین موضوع باعث ناراحتی شدید مدیران این باشگاه از سازمان لیگ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرشاد فرجی که رضایت‌نامه خود را از باشگاه پدیده دریافت کرده و سپس به پرسپولیس پیوسته است، به دلیل شرایط مبهم مالکیت باشگاه پدیده و کش‌وقوس‌های موجود در این باشگاه بر سر مسائل مالکیتی، فعلاً نتوانسته است قرارداد خود در سازمان لیگ را ثبت کند و به همین دلیل نمی‌تواند تیمش را در دیدار فردا مقابل نفت مسجد سلیمان همراهی کند.

در همین زمینه نیز باشگاه پرسپولیس طی نامه‌نگاری‌هایی با سازمان لیگ خواستار مشخص شدن تکلیف فرشاد فرجی و همچنین مالکیت باشگاه پدیده شده است تا بازیکن جدید سرخپوشان قرارداد خود در سازمان لیگ را ثبت کند اما تاکنون جوابی به نامه‌های باشگاه پرسپولیس داده نشده و همین موضوع باعث دلخوری شدید مدیران این باشگاه شده است.

باشگاه پدیده خراسان که در دو فصل اخیر به‌ نامشهر خوردو مشهد شناخته می‌شد،‌ این روزها با مشکلات مالکیتی دست و پنجه نرم می‌کند و اداره کل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی و فرهاد حمیداوی هر دو ادعای مالکیت  بر این باشگاه را دارند و همین موضوع باعث به وجود آمدن اختلافاتی در باشگاه مشهدی شده است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پدیده سازمان لیگ فرشاد فرجی پدیده سازمان لیگ فرشاد فرجی باشگاه پرسپولیس باشگاه پدیده سازمان لیگ فرشاد فرجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۳۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار سازمان هواشناسی نسبت به رگبار باران و وزش باد شدید

سازمان هواشناسی کشور از رگبار باران، رعدوبرق و وزش باد شدید موقت، در برخی استان‌ها طی ۲ روز آینده خبر داد.

به گزارش ایسنا، سازمان هواشناسی کشور با صدور هشدار هواشناسی سطح زرد رنگ از ادامه فعالیت سامانه بارشی به همراه ناپایداری‌های همرفتی در برخی استان‌ها طی روزهای جمعه و شنبه (۷ و ۸ اردیبهشت‌ماه) خبر داده و آورده است: « براساس این سامانه طی روز جمعه (۷ اردیبهشت‌ماه) در استان خراسان جنوبی، کرمان، شمال و شرق هرمزگان، جنوب خراسان رضوی و نیمه شمالی سیستان و بلوچستان و طی روز شنبه (۸ اردیبهشت‌ماه) در کرمان، خراسان جنوبی، شمال سیستان و بلوچستان و شمال و شرق هرمزگان، رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت، در برخی نقاط گردوخاک و در نقاط مستعد بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

براین اساس احتمال آبگرفتگی معابر، احتمال جاری شدن روان آب، تگرگ، وزش باد نسبتا شدید، لغزندگی و کاهش دید بویژه در جاده‌های کوهستانی و گردنه‌ها، احتمال سقوط سنگ از ارتفاعات، احتمال خسارت به سازه‌های موقت، احتمال خسارت به نهال، درختان آسیب‌پذیر و محصولات باغی و زراعی وجود دارد.

از همین رو، سازمان هواشناسی نسبت به احتیاط در سفرها به ویژه برون شهری، عدم توقف در بستر و حاشیه رودخانه‌ها، احتیاط در عبور از حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها، احتیاط در فعالیت‌های کوه‌نوردی و جابجایی عشایر، آمادگی دستگاه‌های اجرایی و امدادی و پاک‌سازی دهانه پل‌ها، لایروبی کانال‌ها و آب‌روها، تمهیدات لازم جهت حفاظت از تولیدات کشاورزی و احتیاط در انجام هر گونه عملیات کشاورزی توصیه کرده است.

به گزارش ایسنا، هشدار زرد رنگ به معنای این است که پدیده‌ای جوی رخ خواهد داد که ممکن است در سفرها و انجام کارهای روزمره اختلالاتی را ایجاد کند. این هشدار برای آگاهی مردم صادر می‌شود تا بتوانند آمادگی لازم را برای مواجهه با پدیده‌ای جوی داشته باشند که از حالت معمول کمی شدت بیشتری دارد. از سوی دیگر مسئولان نیز در جریان این هشدارها قرار می‌گیرند تا اگر لازم باشد تمهیداتی را بیندیشند.

دیگر خبرها

  • حضور و اراده مردم در سرنوشت کشور بزرگترین پدیده انقلاب اسلامی
  • سرمایه وقف به سمت رفع نیاز مردم در حرکت است
  • احتمال کاهش عرضه لپ تاپ؛ بازار راکد و متقاضی بلاتکلیف است
  • امکان خرید بلیت نیم‌بها از سامانه‌های حمل‌ونقل ریلی و هوایی برای معلولان شدید
  • پیش بینی وزش شدید باد در زنجان
  • حرکت سازمان اوقاف در مسیر مولدسازی و بهبود اقتصاد کشور با حمایت از شرکت‌های دانش بنیان + فیلم
  • زیباترین بازی سال به کام آلومینیوم ؛ کامبک طلایی در اراک | اوسمار فقط در اراک می‌بازد
  • کامبک آلومینیوم ناکام ماند ؛ انتقام به سبک اوسمار | چهار شلیک قرمز برای صعود به نیمه نهایی جام حذفی
  • هشدار سازمان هواشناسی نسبت به رگبار باران و وزش باد شدید
  • راهیابی هنرمندان چهارمحال و بختیاری به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس